موتور هواپیماهای غول پیکر چگونه ساخته می شود؟ (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هواپیماها ما را به اقصی نقاط دنیا می برند ولی آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه آن همه قطعه ریز و درشت دست به دست هم می دهند و یک هواپیما را به پرواز در می آورند؟ شرکت ایرباس کارخانه های زیادی در دنیا دارد و تولید آن هواپیماهای کوچک و بزرگ نیازمند یک زنجیره پیچیده از تأمین قطعات و تولید هواپیما است. برخلاف شرکت بوئینگ که محصولاتش را فقط در کشور آمریکا تولید می کند، ایرباس در چندین کشور کارخانه ساخت و مونتاژ دارد و از نوک گرفته تا دم هواپیما در این کارخانه ها ساخته می شود. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که مراحل ساخت موتور هواپیماهای ایرباس را نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شرکت هواپیماسازی ایرباس تولید برخی از قطعات مورد نیازش را به شرکت های دیگری در سرتاسر دنیا می سپارد و هر مدل هواپیمایی زنجیره ساخت و تأمین خاص خودش را دارد. با این حال، وقتی نوبت به تولید موتور می رسد، ساختن آن را کارخانه CFM در ایالات متحده آمریکا بر عهده می گیرد.

راز آسمان پایتخت

مراحل ساخت یک هواپیما عبارتند از: طراحی، شبیه سازی، ساخت قطعات و مونتاژ. وقتی همه قطعات آماده شدند، به خط تولید نهایی ایرباس منتقل می شوند. البته این شرکت به دلایل مختلفی خط تولیدش را پراکنده کرده است. اولین نکته این است که محصولاتش را به بازارهای محلی هر کشوری ارائه کند و در سطح جهانی حضوری پررنگ داشته باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز