مقایسه قیمت و ویژگیهای انواع مدلهای لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما-کاماپرس
لست سکند

ماشین لباسشوی پاکشوما یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای داخلی است که در مدل‌های اتوماتیک و دوقلو روانه بازار می‌شود. شرکت پاکشوما در طول فعالیت 40 ساله خود توانسته است مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی را با امکانات به‌روز تولید کند. استفاده از مواد اولیه درجه‌یک و فناوری به‌روز سبب افزایش سطح کیفی لباسشویی‌های پاکشوما شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس مدل‌های متفاوت لباسشویی‌های پاکشوما قیمت و کیفیت بسیار مناسبی دارند و بخوبی از پس انتظارات مشتریان برمی‌آیند.

مهم‌ترین ویژگی و تفاوت‌های ماشین‌های لباسشویی پاکشوما

معمولاً یک ماشین لباسشویی مناسب باید در کنار کیفیت، کارایی مطلوبی هم داشته باشد. طراحی زیبا و بهینه نیز از لازمه‌های یک لباسشویی همه پسند و قابل قبول است.

راز آسمان پایتخت

خوشبختانه تمام مدل‌های مختلف لباسشویی پاکشوما از کیفیت خوب، کارایی مطلوب، طراحی زیبا، جذاب و به روز و رنگ‌بندی مناسب بهره مند هستند. البته سطح امکانات ماشین‌های لباسشویی پاکشوما متناسب با مدل آنها متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

برخی از مهم‌ترین تفاوت‌های ماشین‌های لباسشویی پاکشوما به شرح زیر است.

1. ظرفیت دیگ مخزن

ماشین‌های لباسشویی پاکشوما ظرفیت یکسانی ندارند. متناسب با تعداد خانواده ظرفیت دیگ مخزن ماشین لباسشویی های پاکشوما نیز متغیر است. بنابراین خانواده‌های ایرانی می‌توانند بر حسب تعداد اعضای خانواده و توان مالی ماشین لباسشویی خود را با ظرفیت 5 تا 9 کیلوگرمی انتخاب کنند.

2. مصرف انرژی کم

برند پاکشوما جهت کاهش مصرف انرژی برای اکثر محصولات جدید خود از موتور اینورتر استفاده می‌کند. به همین دلیل تقریباً تمام ماشین لباسشویی‌های جدید این برند رده‌های مصرف انرژی کمی دارند.

لباسشویی پاکشوما-کاماپرس

3. سطح امکانات

ماشین لباسشویی‌های پاکشوما امکانات متعددی دارند. به عبارت دیگر سطح امکانات ماشین لباسشویی بر حسب نوع و مدل آن‌ها مختلف است. به‌عنوان بسیاری از ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک پاکشوما مجهز به سنسور تعیین و وزن هستند.

تکنولوژی تعیین سنسور وزن از جمله ویژگی‌های جدید است که از هدر رفت انرژی و آب جلوگیری کرده و مصرف آن‌ها را متناسب با حجم البسه تعیین می‌کند.

قفل کودک نیز از جمله امکاناتی است که در تمامی ماشین‌های لباسشویی مدل بالای پاکشوما وجود دارد. این قابلیت ایمنی دستگاه را بالا می‌برد و امکان بروز اتفاقات ناگوار ناشی از شیطنت کودکان را به حداقل ممکن می‌رساند.

صفحه نمایش لمسی LED نیز از دیگر امکاناتی است که تقریباً در اکثر ماشین لباسشویی‌های جدید و اتوماتیک پاکشوما وجود دارد. این قابلیت امکان مشاهده و تنظیم عملکرد دستگاه را بسیار راحت می‌کند.

4. نوع موتور

شرکت پاکشوما به‌طور کلی برای ماشین‌های لباسشویی خود از دو نوع موتور اینورتر و یونیورسال استفاده می‌کند. معمولاً موتورهای اینورتر به‌روزتر هستند و در کنار مصرف انرژی کم، صدای آرامی دارند.

لباسشویی پاکشوما-کاماپرس

5. برنامه‌های شستشو متنوع

ماشین‌های لباسشویی پاکشوما از برنامه‌های شستشو متعدد و کارامدی برخوردار هستند. این شرکت تلاش کرده است به دور از هرگونه پیچیدگی ناکارآمد امکان استفاده از برنامه‌های کاربردی در همه مدل‌ها را ساده و راحت کند.

 قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما

همان طور که گفتیم انواع مختلفی از ماشین‌های لباسشویی پاکشوما با ویژگی و امکانات متعدد در بازار وجود دارد. متناسب با نوع محصول و سطح امکانات و همچنین کیفیت، قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما متغیر است.

در واقع شرکت پاکشوما جهت پوشش نیاز اقشار مختلف جامعه تلاش کرده است محصولات خود را با قیمت مناسبی به بازار ارائه دهد. به عبارت دیگر قیمت ماشین لباسشویی‌های پاکشوما برخلاف سطح کیفیت و امکانات آن‌ها، نسبت به برندهای وارداتی بسیار مناسب است.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکشوما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز