ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی موجود در بازار

لست سکند

رشد فزاینده نرخ لوازم خانگی طی چندسال اخیر مردم را با چالش‌های زیادی مواجه کرده و بشدت قدرت خرید را کاهش داده است. ماشین لباسشویی از جمله مواردی است که قیمت آن به‌شدت دستخوش تغییر شده است.

به گزارش کاماپرس، تمایل مردم برای یافتن ارزانترین لباسشویی ایرانی موجود در بازار با افزایش نرخ ارز و ممنوعیت واردات لوازم منزل نسبت به قبل بسیار افزایش یافته است. به‌نحوی‌که در حال‌حاضر انتخاب ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین ماشین لباسشویی ایرانی یکی از دغدغه‌های اکثر متقاضیان خرید این وسیله ضروری آشپزخانه است.

ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین لباسشوی های برند ایرانی کدامند؟

در کشور ما شرکت‌های بزرگی نظیر پاکشوما، آبسال، اسنوا و غیره در زمینه تولید لوازم منزل الخصوص ماشین لباسشویی فعالیت می‌کنند. هرکدام از این شرکت‌ها مدل‌های مختلفی از انواع لباسشویی در لیست محصولات خود دارند که متناسب با سطح کیفیت و امکانات قیمت‌گذاری می‌شوند.

به‌عنوان مثال قیمت ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک و درب از جلو بیشتر از لباسشویی‌های سطلی و دو قلو و است. در ادامه مطالب برخی از انواع ماشین لباسشویی ارزان ایرانی را معرفی خواهیم کرد.

1.     ماشین لباسشویی سطلی فریدولین SWT 68

ماشین لباسشویی سطلی فریدولین SWT 68 یکی از مدل‌های ارزان قیمت ایرانی است که 6.8 کیلوگرم ظرفیت دارد. رتبه مصرف انرژی این مدل ماشین لباسشویی A+ است و دو موتور مجزا برای شستشو و خشک‌کن دارد.  در حال حاضر میانگین قیمت این محصول در بازار حدودد 2650000  است.

راز آسمان پایتخت

2.     ماشین لباسشویی کرال مدل TLW-62512

ماشین لباسشویی کرال مدل TLW-62512 یکی دیگر از ماشین لباسشویی‌های ارزان قیمت است که ظرفیت 6 کیلوگرمی دارد. نوع مخزن این محصول درب از بالا است و 15 برنامه شستشو دارد. در حال حاضر بازه قیمت ماشین لباسشویی اتوماتیک کرال TLW62512W در محدوده  ۴,۳۸۰,۰۰۰ تا ۵,۲۶۰,۰۰۰ تومان است.

3.     ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7012

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7012 یکی دیگر از مدل‌های ارزان قیمت است که درب مخزن شستشو آن از جلو باز می‌شود و 7 کیلوگرم ظرفیت دارد. این محصول مجهز به موتور اینورتر است و مصرف انرژی و صدای بسیار پایینی دارد.

شرکت آبسال روی برچسب انرژی این محصول رده مصرف انرژی +++A را نشان کرده است. این مدل لباسشویی از نوع اتوماتیک بوده و امکانات و برنامه‌های شستشو متعددی نظیر قفل کودک، شستشو سریع، سیستم عیب‌یاب خودکار و غیره دارد. ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7012 ظرفیت 7 کیلوگرم در بازه قیمتی 6,900,000 تومان تا 7200000 قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

سه قابلیت کاربردی در ماشین لباسشویی سامسونگ مدل بی 1253

ماشین لباسشویی Q1469 ؛ کم مصرف و هماهنگ با محیط زیست

 

4.     ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WA60-AW/AS

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WA60-AW/AS ارزان‌ترین ماشین لباسشویی ایرانی درب از جلو است که ۶ کیلوگرم ظرفیت دارد. این محصول نظیر لباسشویی‌های مدل بالای مدرن مجهز به درب فضایی و صفحه نمایش ال‌ای‌دی است. بازه قیمت ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WA60 ظرفیت 6 کیلوگرم در محدوده ۷,۸۰۰,۰۰۰ تا ۱۱,۵۶۰,۰۰۰ تومان قرار دارد.

5.     ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200

ماشین لباسشویی مدل TFU-73200 یکی از مدل‌های اتوماتیک اقتصادی پاکشوما است و 7 کیلوگرم ظرفیت دارد. این محصول مجهز به صفحه نمایش است و در حین کار برق کمی مصرف می‌کند. میزان صدای ۵۹ دسی‌بل آن نیز نشان می‌دهد که نویز صدای پایینی دارد.

از نظر امکانات و برنامه‌های کاربردی نیز در سطح خوبی است. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200 ظرفیت 7 کیلوگرم از بازه قیمتی ۸,۱۰۰,۰۰۰ تا ۱۰,۴۲۸,۰۰۰ تومان در دسترس متقاضیان خرید قرار دارد.

6.     ماشین لباسشویی استوا مدل SWM-71201

این مدل لباسشویی 7 کیلوگرمی اسنوا در رده مصرف +++A قرار دارد و در کنار امکانات ایده‌آل ۱۵ برنامه شستشو نیز دارد. ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی مدل SWM-71201 از ۹,۲۰۰,۰۰۰ تا ۱۰,۴۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

 

7.     ماشین لباسشویی جی پلاس مدل 82B13

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل 82B13 نسبت به مدل‌های ارزان قیمت معرفی شده ظرفیت بالایی دارد. به نحوی که در هر دوره شستشو می‌توان تا 8 کیلوگرم لباس را با آن شست.

این محصول اتوماتیک بوده و درب آن از جلو باز می‌شود. رده مصرف انرژی آن نیز +++A است. ۱۵ برنامه شستشو مجزا به اضافه قابلیت‌هایی نظیر ضد آلرژی، سنسور تشخیص وزن و درب فضایی دارد. ماشین لباسشویی جی پلاس مدل 82B13 ظرفیت 8 کیلوگرم از بازه ۹,۷۰۰,۰۰۰ تا ۱۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

8.     ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-8514

ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-8514 یکی دیگر از مدل‌های ارزان قیمت و کم مصرف ایرانی است و در شمار لباسشویی‌های اتوماتیک جای دارد.  ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-8514 ظرفیت 8.5 کیلوگرم با قیمت ۱۱,۹۹۰,۰۰۰ تا ۱۴,۶۸۰,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز