ماشین لباسشویی Q1469 ؛ کم مصرف و هماهنگ با محیط زیست

انتخاب لوازم خانگی زیبا و کاربردی همیشه دغدغه خانواده‌ها است. اما علاوه بر این موضوع، این روزها کاربرد لوازم خانگی سازگار با محیط زیست به منظور حفظ منابع کره زمین برای نسل آینده اهمیت دارد. سامسونگ علاوه بر ظاهر و کیفیت محصولات خود، به این مهم هم توجه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از لوازم خانگی کم مصرف و سازگار با محیط اطراف نه تنها به حفظ محیط زیست و بقای آن برای نسل آینده کمک می‌کند، بلکه دوام بیشتر و عملکرد بهتری دارد و همه این موارد از لحاظ اقتصادی هم به خانواده‌ها سود می‌رساند. گروه سامسونگ طی چند سال اخیر به تولید محصولاتی متناسب با شرایط اقتصادی و سازگار با محیط زیست توجه داشته است. یکی از لوازم خانگی‌های تولیدی سامسونگ که با وضعیت طبیعت سازگاری دارد، ماشین لباسشویی کیو 1469 سامسونگ است. در ادامه این گزارش برای اطلاع بیشتر خوانندگان به ویژگی‌های مخصوص این لباسشویی اشاره خواهد شد؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

امکان شست و شو با آب سرد

استفاده از آب گرم در فرآیند شست و شوی لباس و … باعث هدر رفت انرژی می‌شود. طبق تحقیقات صورت گرفته 90 درصد از انرژی تولید شده در جریان شست و شوی لباس‌ها، برای گرم کردن آب به کار می‌رود. اما سامسونگ با به کارگیری فناوری ایکوبابل در لباسشویی کیو 1469 مانع از هدر رفت انرژی شده است. این فناوری در ماشین لباسشویی باعث می‌شود تا تمامی البسه در دمای 15 درجه سانتی گراد و با صرف 70 درصد انرژی کمتر کاملا شسته شوند.

آریاک سفر

کاهش زمان شست و شو

معمولا افراد برای شست و شوی لباس‌ها با لباسشویی تلاش می‌کنند تا یک مرتبه در روز از آن استفاده کنند و مصرف انرژی را به حداقل رسانند. اما گاهی حجم لباس‌ها خیلی زیاد است و باید چندین مرتبه از این وسیله استفاده کرد. در چنین شرایطی اگر فردی لباسشویی کیو 1469 را داشته باشد، می‌تواند از برنامه شست و شوی سریع این دستگاه استفاده کرده و نگران مصرف انرژی نباشد. زیرا این برنامه برای شستن لباس‌های کمتر از 2 کیلوگرم طراحی شده و از دمای 30 درجه سانتی گراد عملیات شست و شو را انجام می‌دهد. این برنامه متناسب با مصرف درست انرژی و آب تبیین شده است.

به کارگیری موتور مناسب در ماشین لباسشویی کیو 1469

موتور دیجیتال اینورتر با بهره وری انرژی مناسب، صدای کم و عملکرد خوب باعث شده تا لباسشویی کیو 1469 قابل توجه مشتریان باشد. موتور اینورتر گواهی 20 ساله انجمن برق، الکترونیک و فناوری‌های اطلاعات آلمان را دارد، ضمن اینکه شرکت سامسونگ هم این قطعه را به مدت 10 سال تضمین کرده است. همه این موارد باعث شده تا توجه خریداران به این ماشین لباسشویی بیشتر جلب شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز