جایزه جدید سامسونگ در زمینه حفاظت از محیط زیست

سامسونگ در مسائل مربوط به حفاظت از محیط زیست، ملاحظات و دقت زیادی را به کار می‌برد. اخیرا این مجموعه به دلیل نوآوری و پیشگامی که در سالیان اخیر داشته، از آژانس حفاظت از محیط زیست ای پی آ دو جایزه دریافت کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سامسونگ تاکنون جوایز زیادی را از مرکز ای پی آی دریافت کرده که از جمله آن‌ها گلد تیر و پایداری ممتاز است. اما مسئله قابل توجه این است که هر ساله موسسه ای پی آ نوآوری محیط زیستی سامسونگ را در به کارگیری مواد سازگار و اجرای برنامه بازیافت تایید می‌کند. از سال 2014 تاکنون، برنامه‌های بازیافتی مربوط به مجموعه سامسونگ، بالاترین سطح جایزه مدیریت مواد پایدار را دریافت کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

جایزه‌ای برای جمع آوری زباله‌های الکترونیکی

جایزه گلد تیر، که مجموعه سامسونگ امسال برای هشتمین سال برنده آن شد، از عملکرد مناسب این شرکت در جمع آوری زباله‌های الکترونیکی قدردانی می‌کند. از سال 2008 مجموعه سامسونگ بالغ بر 453 هزار تن لوازم الکترونیکی را با مسئولیت کامل بازیافت کرده است. البته این مجموعه یک هدف عمده هم برای خود تعریف کرده و آن هم به گنجاندن 500 هزار تن پلاستیک بازیافتی در انواع محصولات سامسونگی تا سال 2030 بازمی‌گردد.

راز آسمان پایتخت

کاهش ضایعات باتری سامسونگ

سامسونگ در زمینه کاهش ضایعات باتری‌های قلمی و گاز گلخانه‌ای هم برنامه‌های مختلفی دارد که برخی از آن‌ها اجرایی شده است. به همین منظور ای پی آ جایزه تعالی پایدار خود را به کنترل از راه دور سولارسل تلویزیون‌های سامسونگ اعطا کرد. کنترل‌های سلول خورشیدی از اوایل سال 2021 به منظور کمتر شدت اتلاف عمر باتری‌ها و پایین آمدن حجم زباله‌های پلاستیکی روی کار آمد. براساس پیش بینی‌های صورت گرفته، این نوع کنترل‌ها از دور ریزی 99 میلیون باتری قلمی و تولی 5 هزرا و 840 تن گاز گلخانه‌ای در هفت سال آینده جلوگیری خواهد کرد.

معرفی سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا

موسسات طرفدار محیط زیست، همه ساله به صورت دقیق کمپانی‌های بزرگ را مورد بررسی قرار می‌دهند و همخوانی تولیدات مختلف را با طبیعت بررسی می‌کنند. علاوه بر این موسسات مذکور به منظور تشویق کمپانی به منظور ادامه فرآیند و اقدامات زیست محیطی مناسب، جوایزی را هم به آن‌ها اعطا می‌کنند. سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا یکی از این نهادها است که از سال 1970 تاکنون، مسئولیت کنترل و توسعه قوانین و سیاست‌های رسمی دولت در محافظت از محیط زیست را برعهده دارد. مرکزیت این مجموعه در واشنگتن دی سی آمریکا است.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز