قیمت روز تلویزیون های سامسونگ 2021 ؛ از نئوکیولد تا کریستالی

برند سامسونگ یکی از برندهای محبوب خرید تلویزیون در بازار ایران است، که علاوه بر کیفیت مناسب برای تمام کاربران، در انواع و رده قیمتی‌های متفاوتی، تولید و به بازار عرضه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر، برند سامسونگ در برند شماره یک خرید تلویزیون در بازار است که در تولید تلویزیون‌های هوشمند و پیشرفته در انواع مختلف و متناسب با نیازها و بودجه تمام افراد، یکی از پیشگامان این صنعت به شمار می‌آید.

گفتنی است، علی‌رغم مشکلاتی که در زمینه ورود لوازم خانگی خارجی به کشور و همچنین قیمت بالای این محصولات وجود دارد، کماکان، برندهای خارجی از جمله سامسونگ، شیائومی، ال‌جی، سونی و.. به جهت کیفیت بالا، دارای فروش خوبی نسبت به برندهای داخلی هستند.

کاماپرس در ادامه به معرفی انواع تلویزیون سامسونگ و همچنین بررسی قیمت تلویزیون سامسونگ می‌پردازد.

آریاک سفر

تلویزیون های کریستالی سامسونگ

سامسونگ در سال 2021، اقدام به تولید مجموعه‌ای از تلویزیون‌های میان رده کرد که به جای صفحه نمایش ال ای دی یا ال سی دی از فناوری کریستالی برخودارند. این تلویزیون‌های کریستالی به جهت استفاده از این کریستال‌های ریز به عنوان منبع رنگ، دارای رنگ‌های بیشتر و صفحه نمایش روشن‌تر و واضح‌تری هستند. تلویزیون‌های کریستالی در کنار کیفیت بالای تصویر و برخورداری از امکانات قابل قبول، دارای قیمت اقتصادی و به صرفه‌ای هستند که آن‌ها را به یکی از پرفروش‌ترین انواع تلویزیون‌های سامسونگ تبدیل کرده است.

تلویزیون‌های کریستالی سامسونگ همچنین از انواع امکانات و آپشن‌ها از جمله وای فای داخلی برای جستجو در اینترنت، دانلود و نصب انواع نرم افزارها بر روی آن هستند. ضمن این‌که این رده از تلویزیون‌های سامسونگ به فناوری Game Motion Plus برای گیمینگ و اجرای با کیفیت کنسول‌های بازی مجهز شده‌اند. نوع کریستالی تلویزیون‌های سامسونگ به مانند سایر مدل‌های آن از نور پس زمینه EDGE  برخودار بوده و از +HDR10 در کنار نرخ نوسازی 60 هرتز که قابلیت افزایش به 120 هرتز را هم دارد استفاده می‌کنند که موجب افزایش دامنه رنگ و کنتراست تصویر می‌شود.

در حال حاضر مدل AU7000 با قیمت 15 میلیون و 600 هزار تومان، مدل AU8000 با قیمت 17 میلیون تومان و مدل AU9000 با قیمت 25 میلیون و 900 هزار تومان از محبوب‌ترین مدل‌های رده کریستالی سامسونگ محسوب می‌شوند.

تلویزیون های کیولد سامسونگ

تلویزیون‌های کیولد سامسونگ که اولین بار در سال 2017 توسط این شرکت کره‌ای روانه بازار شده است، از تکنولوژی کوانتوم دات برخودار بوده و جزو مدل‌های رده بالا و پرچمدار این شرکت محسوب می‌شود؛ چرا که این تلویزیون‌ها به ادعای شرکت سامسونگ به قابلیت Color Volume 100% مجهز هستند که سبب نمایش تمام رنگ‌های موجود در بازه مرئی می‌شود، ضمن این‌که تلویزیون‌های کیولد سامسونگ که رقیب سرسخت مدل اولد محسوب می‌شوند، از محدوده دینامیکی بالا یا (Quantum HDR) برخودار هستند که سبب نمایش چشم نواز و با کیفیت تصاویر می‌شود، ضمن این‌که نرخ بالای نوسازی تصویر در کنار نور مناسب پس زمینه باعث افزایش کیفیت تصاویر در این تلویزیون‌ها تا 4K و 8K و همچنین بهبود کنتراست و روشن‌تر شدن تصاویر می‎شود. در حال حاضر سری تلویزیون‌های کیولد سامسونگ رقیب جدی نوع اولد (OLED) ال جی به شمار می‌آیند).

از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های تلویزیون‌های کیولد، می‌توان به مدل Q60A با قیمت 20 میلیون و 400 هزار تومان، Q70A با قیمت 23 میلیون و 800 هزار تومان و همچنین Q80A با قیمت 27 میلیون و 900 هزار تومان اشاره کرد.

تلویزیون های نئو کیولد سامسونگ

سامسونگ در سال 2021 با یک تغییر چشمگیر در تلویزیون‌های هوشمند خود، نوع جدیدی از تلویزیون‌های هوشمند، یعنی مدل‌های نئوکیولد که در واقع نسخه ارتقا یافته تلویزیون‌های کیولد این برند هستند را روانه بازار کرد. این تلویزیون‌ها نیز به مانند مدل کیولد برای ارتقای تصویر و رنگ از فناوری فیلتر کوانتوم نقطه‌ای استفاده می‌کنند.

مدل‌های نئوکیولد سامسونگ برخلاف نسخه قبلی آن، یعنی کیولد که از نور پس زمینه در لبه‌ها، و نسخه پیشرفته آن که از این نور به شکل مستقیم و کامل استفاده می‌کند، از نور پس زمینه مینی ال دی (Mini LED)  استفاده می‌کنند که در واقع مجهز به ده‌ها هزار ال ای دی کوچک برای کنترل روشنایی است.

تلویزیون‌های نئوکیولد سامسونگ معمولا در رقابت با تلویزیون های اولد ال جی قرار دارند، تلویزیون‌های نئوکیولد سامسونگ نسبت به اولد ال جی به جهت استفاده از فناوری مینی ال ای دی در مقایسه با نورپردازی ارگانیکی ال جی، روشنایی بیشتری را به نمایش می‌گذارد؛ به طوری که روشنایی برای محتوای HDR در نئوکیولد حدود 1800 کاندلا بر متر مربع برآورده شده و همین رقم در اولد ال جی معادل 639 کاندلا بر متر مربع است. در مقابل از نظر کنتراست، هرچند که نئوکیولدها نسبت به کیولدها پیشرفته‌تر هستند، اما همچنان اولد ال جی، با کنتراست بی نهایت، از نئوکیولدها پیشی می‌گیرد.

تلویزیون‌های نئوکیولد، رده بالاترین و مدل‌های پرچمدار این برند هستند که به تازگی و در سال 2021 روانه بازار شده‌اند، اما در حال حاضر از بهترین نمونه‌های آن، مدل QN85A با قیمت 90 میلیون تومان و QN90A با قیمت حدودی 85 میلیون تومان است.

تلویزیون های نئوکیولد 8k سامسونگ

درحال حاضر، یکی از بهترین مدل‌های تلویزیون سامسونگ که بدون هیچ تردیدی، مدل بی رقیب و پرچمدار این برند محسوب می‌شوند، تلویزیون‌های نئوکیولد 8k این برند هستند. این مدل در سه اندازه 65، 75 و 85 اینچ تولید و روانه بازار شده‌اند، مهم‌ترین تفاوت این مدل با نسخه 4k همین مدل، وضوح و کیفیت بالاتر و چشمگیر آن است. از مدل‌های محبوب این نسخه می‌توان به QN900A اشاره کرد که از فناوری کوانتوم ماتریکس پرو برخوردار بوده و از این نظر دارای بهترین و بالاترین سطح نوردهی است. از دیگر مدل‌های خوب این نسخه می‎توان به دو مدل QN700A  و همچنین QN800A نیز اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “قیمت روز تلویزیون های سامسونگ 2021 ؛ از نئوکیولد تا کریستالی

  1. آرش گفته:

    تلویزیون های کریستالی سامسونگ از لحاظ کیفیت و رنگ و پخش عالی هستند پیشنهاد میکنم اگر قصد خرید تلویزیون داشتید حتما این نوع تلویزیون رو خریداری کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز