سه قابلیت کاربردی در ماشین لباسشویی سامسونگ مدل بی 1253

لست سکند

ماشین لباسشویی بی 1253 سامسونگ با سه قابلیت کاربردی به بازار لوازم خانگی عرضه شده است. سامسونگ در طراحی این مدل لباسشویی خود سعی کرده تا نیازهای اساسی خانواده‌ها برای شست و شوی انواع لباس‌ها را برطرف کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت‌های بزرگ تولید لوازم خانگی در تولی هر سری از محصولات جدید خود سعی در اضافه کردن قابلیت‌هایی برای افزایش کارآیی و بهره وری آن‌ها دارند. سامسونگ هم در تولید محصولات جدید خود به این موضوع توجه می‌کند. این شرکت ماشین لباسشویی بی 1253 را با کارکردهای جدیدی روانه بازار کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ویژگی محافظت از پارچه‌های نرم

پارچه‌های لباس‌های مهمانی یا پوشاک نوزاد معمولا از ظرافت زیادی برخوردار بوده و ممکن است در جریان شست و شو آسیب ببینند. ماشین لباسشویی بی 1253 سامسونگ به قابلیت شست و شوی سرد و عملکرد مکانیکی ملایم همراه با طراحی منحصر به فرد «برجستگی‌های نرم» لباس‌های لطیف را بسیار مناسب شست و شو می‌دهد. دیگ داخلی این ماشین دارای برآمدگی صاف و الماسی است و خروجی‌های ریز آن مانع از گیر کردن لباس‌های لطیف می‌شود.

راز آسمان پایتخت

از بین بردن لکه‌های سخت

ماشین لباسشویی بی 1253 سامسونگ به قابلیتی مجهز است که لکه‌های سرسخت را از بین می‌برد. دارندگان این ماشین با انتخاب گزینه بوبل سوک، می‌توانند شاهد پاک شدن لکه‌های سخت از روی لباس خود باشند. با این فناوری لباس‌ها 30 دقیقه بیشتر در میان حباب‌ها خیسانده شده و در نتیجه لکه‌ها کم کم پاک می‌شوند.

حباب‌هایی برای پاک کردن پارچه‌ها

ویژگی ایکوبوبل در ماشین لباسشویی بی 1253 سامسونگ موجب خواهد شد تا لباس در نهایت کمترین آسیب شست و شو و پاک شوند. فناوری مذکور، قبل از شروع شست و شو، آب و مواد شوینده را در فشار بالای هوا ترکیب کرده و به این صورت حباب زیادی تولید و لباس‌ها را سریع‌تر و بهتر تمیز می‌کند. با این فناوری، دمای آب برای شستن لباس‌ها به 15 درجه رسیده و لباس‌ها در شرایط مناسبی شسته می‌شوند. ضمنا این مورد باعث کاهش مصرف انرژی و استفاده از مواد شوینده هم می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز