جعبه گشایی سری جدید تلویزیون های سامسونگ

لست سکند

شرکت سامسونگ در مراسم جعبه گشایی و اکتشاف از سری تلویزیون‌های 2022 خود با شعار «صفحه نمایش در همه جا و برای همه» رونمایی کرد. سری جدید تلویزیون‌ سامسونگ، قابلیت‌های کاربردی بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سری تلویزیون‌های 2022 با توجه به شعار مذکور، روی نقش این دستگاه به عنوان وسیله مرکزی و مورد توجه کاربران طراحی شده است. به همین منظور سامسونگ دستگاه‌هایی را ایجاد کرده که به صورت یکپارچه قابلیت اتصال به هم را دارند. در واقع با این قابلیت و شرایط مذکور، صفحه نمایشی مناسب برای هر موقعیت و سبک زندگی شکل خواهد گرفت. سری جدید تلویزیون‌های سامسونگ دارای قابلیت‌ها و نوآوری‌هایی است که تمامی افراد جامعه، به خصوص اشخاصی که معلولیت خاصی دارند، می‌توانند از آن بهره ببرند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دو ویژگی عمده سری جدید تلویزیون سامسونگ

سری جدید تلویزیون‌های سامسونگ دو قابلیت اصلی آتو کپشن پوزیشن و آواتار زبان اشاره دارد. قابلیت آتو کپشن موجب می‌شود که محل نمایش زیرنویس به صورت خودکار تغییر کند و دیگر تداخلی میان زیرنویس و محتوای در حال نمایش به وجود نیاید. آواتار هم برای افراد ناشنوا و دیگر معلولان کاربرد دارد. ویژگی آواتار با باز شدن منوی تلویزیون، پایین صفحه ظاهر شده و با زبان اشاره، کاربرد و عملکرد هر کدام از گزینه‌های مورد استفاده را بیان می‌کند.

بررسی تاریخچه تکامل تلویزیون‌های سامسونگ نشان می‌دهد که قابلیت دسترسی معلولان به برخی ویژگی‌ها از سال 2014 شکل گرفت و آن زمان سه ویژگی برای این گروه خاص تعریف شد. این سه ویژگی، بزرگنمایی، کنتراست بالا و راهنمای صوتی بودند. در طی این سال‌ها به تدریج انواع ویژگی‌های تلویزیون‌های سامسونگ برای همه اقشار تکامل پیدا کرد. تنها در سال جاری قابلیت‌های تلویزیون‌های سامسونگ به 17 مورد برای معلولان رسیده است و امکان استفاده راحت‌تر از این وسیله برای گروه مذکور وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز