پرفروش ترین تلویزیون های سونی در سال 1401

لست سکند

شرایط اقتصادی کنونی و گرانی بی‌حد و حصر ایجاب می‌کند تا افراد انواع لوازم خانگی مثل تلویزیون را از یک برند مناسب خریداری کنند. معمولا تلویزیون‌ های سونی در بین دیگر برندهای شناخته شده بازار فروش قابل قبولی دارد و توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سونی یک شرکت قدیمی است که در حوزه تولید انواع مانتیور، تلویزیون، وسایل بازی و … فعالیت دارد. سونی اصالتی ژاپنی دارد و معمولا محصولات آن در کشورهای مختلف مونتاژ می‌شود. بنابراین تفاوت زیادی با محصولات چینی دارد. بر اساس اطلاعات موجود، شرکت سونی برای تهیه انواع محصولات خود، از قطعات مونتاژی استفاده نمی‌کند. یعنی صفر تا صد تولید قطعات، از پیچ تا صفحه مانیتور و …، در شرکت سونی اتفاق می‌افتد.

تلویزیون سونی بخریم یا ال جی؟

علاوه بر مواردی که گفته شد، طراحی تلویزیون‌های سونی هم جالب توجه مشتریان است. معمولا طراحان و نوآوران شرکت سونی برای تولید انواع محصولات این مجموعه به ظرافت و شکل ظاهری اهمیت زیادی می‌دهند. تلویزیون‌های تولیدی سونی معمولا از لحاظ کارآیی مشابه برندهایی مثل ال جی هستند. انواع تلویزیون‌های سونی کیفیت تصویر مناسبی دارند و با بهره گیری از سیستم عامل اندروید تی وی، امکان استفاده از برنامه‌های مختلف را فراهم می‌کنند. بنابراین از این لحاظ تفاوت چندانی بین تلویزیون ال جی و سونی وجود ندارد.

راز آسمان پایتخت

قاعدتا سری تلویزیون‌های سونی، معایبی هم دارند. تلویزیون‌های سونی در مقایسه با ال جی کیفیت صدای ضعیف‌تری دارند و سیستم صوتی ال جی بیشتر توانسته نظر مشتریان جلب کند. تلویزیون‌های سونی از پنل وی ای بهره می‌برند که زاویه دید گسترده‌ای را به بینندگان نمی‌دهد. در صورتی که فردی به دنبال داشتن زاویه دید گسترده باشد، بهتر است به دنبال تلویزیون‌های برندهای دیگر باشد.

در مجموع خریداران سونی معتقدند این شرکت تمام تلاش خود را کرده که با هر سری تلویزیون‌های عرضه شده در بازار، کیفیت آن‌ها را بالا ببرد و محصولی کم عیب و نقص را به دست مشتریان برساند.

در ادامه این گزارش چهار مورد از تلویزیون‌های محبوب گروه سونی معرفی می‌شوند؛

تلویزیون سونی مدل آ 90 جی

قیمت: 70 میلیون تومان

این مدل سال 2021 به بازار عرضه شده و مجهز به سیستم عامل اندروید است. کیفیت تصویر این تلویزیون سونی 4 کا بوده و صفحه نمایش ال ای دی دارد. سایز این مدل هم 65 اینچ است. کشور مونتاژ کننده این محصول مالزی است و این دستگاه برای تماشای حرفه‌ای فیلم، استفاده خانگی و حتی گیم کاربرد دارد.

سونی 55 آ 80 جی

قیمت: 40 میلیون و 800 هزار تومان

این مدل تلویزیون با صفحه نمایش اُ ال ای دی و سایز 55 اینچ به بازار عرضه شده است. تلویزیون مذکور تولید سال 2021 بوده و کیفیت تصویر 4 کا دارد. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید است. این سری تلویزیون‌ها هم مونتاژ کشور مالزی است و با ارائه تصاویر مناسب برای همه موارد اعم از استفاده خانگی تا بازی به کار گرفته می‌شود.

تلویزیون سونی 75 ایکس 95 جی

قیمت: 79 میلیون تومان

تلویزیون 75 ایکس 95 جی سونی سال 2021 میلادی به بازار عرضه شد. این محصول مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و دارای صفحه نمایش ال ای دی است. کیفیت تصویر پخش شده از این تلویزیون 4کا بوده و سایز آن هم به 75 اینچ می‌رسد. مونتاژ کننده این محصول کشور مالزی است. این تلویزیون برای هر مورد استفاده بصری کاربرد دارد.

سونی  65 ایکس 9500 جی

قیمت: 46 میلیون و 760 هزار تومان

این محصول هم در سال 2021 به بازار لوازم خانگی عرضه شد. کیفیت تصویری این مدل هم همان 4کا بوده و به سیستم عامل اندروید مجهز است. نوع صفحه این تلویزیون تخت بوده و پس زمینه آن نور ال ای دی دارد. ابعاد این تلویزیون مونتاژ شده در مالزی باعث می‌شود که برای هر نوع موقعیتی به کار گرفته شود.

سونی انواع تلویزیون در ابعاد، ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف را دارد که اطلاعات قیمتی برخی از آن‌ها در جدول زیر ارائه شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سونی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز