پرفروش‌ترین تلویزیون امسال ال جی کدام است؟

لست سکند

تصور خانه‌ای بدون تلویزیون در دنیای امروز کمی عجیب به نظر می‌رسد و روز به روز هم برندهای مختلف با تولید تلویزیون‌هایی هوشمندتر و مجهز به تکنولوژی‌های روز روانه بازار می‌کنند که همگی سعی در جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر کردن این سرگرمی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از برندهای محبوب و پرفروش تلویزیون در ایران که دارای کیفیت خوب و قیمت مناسبی است، برند ال جی است و محصولاتش در طرح‌های متنوع و متناسب با هر فضایی تولید شده و به فناوری‌های منحصر به فرد و به روز نیز مجهز هستند.

کاماپرس در ادامه به معرفی و بررسی پرفروش‌ترین تلویزیون‌های برند ال جی می‌پردازد.

راز آسمان پایتخت

تلویزیون‌ های ال ای دی (LED) ال جی

تلویزیون‌های با صفحه نمایشگر ال ای دی، از سایر انواع صفحه نمایش‌ها کم مصرف‌تر بوده و زمان پاسخگویی برای خاموش و روشن شدن در آن‌ها در حد نانوثانیه عمل می‌کند. این مدل از تلویزیون‌های ال جی دارای کیفیت بسیار بالایی به نسبت قیمت آن‌ها دارند، این مدل دارای کیفیت تصویر 4 کی بوده و از جمله مدل‌های میان رده ال جی محسوب می‌شوند.

از مدل‌های پرفروش تلویزیون‌ های ال ای دی ال جی می‌توان به مدل ال جی UQ8000 با قیمت 21 میلیون تومان و مدل ال جی UQ7500  با قیمت 18 میلیون تومان اشاره کرد.

تلویزیون های اولد (OLED) ال جی

یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های ال جی، تلویزیون‌های با نمایشگر اولد این برند است که هرپیکسل در آن به شکل خودنور فعالیت داشته و برخلاف سایر نمایشگرهای اولد سایر برندها از بک لایت استفاده نمی‌کند. این قابلیت در تلویزیون‌های اولد ال جی علی‌رغم روشنایی کمتری که ایجاد می‌کند، سبب شده تا پیکسل‌ها، کنتراست رنگ‌ها را با حداکثر کیفیت نشان دهند.

در حال حاضر از مدل‌های پرفروش اولد در تلویزیون‌های ال جی می‌توان به دو مدل ال جی C2 مدل 55 اینچ، با قیمت 35 میلیون تومان و ال جی G2 مدل 65 اینچ به قیمت 70 میلیون تومان اشاره کرد که به پنل Evo مجهز شده و دارای روشنایی بیشتری به نسبت مدل‌های قبلی هستند.

اولد ال جی یا اولد سونی؟

گفتنی است از دیگر برندهای تولید کننده تلویزیون‌های اولد، برند سونی است که در تولید این سری از تلویزیون‌ها رقیب ال جی محسوب می‌شود. تلویزیون‌های اولد ال جی در مقایسه با اولد سونی، در بخش پایه یا استند متفاوت می‌شود، به طوری که تلویزیون‌های ال جی از یک پایه منحنی در قسمت پایه برخوردار بوده و مدل‌های سونی از دو پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع بهره می‌برند.

در بخش صدا نیز، مدل‌های اولد برند ال جی دارای کیفیت صدای بهتر و بالاتری نسبت به مدل‌های اولد سونی هستند. ضمن این‌که تلویزیون‌های اولد ال جی دارای سیستم عامل اختصاصی webOs استفاده می‌کنند که یکی از بهترین سیستم‌ عامل‌های هوشمند تلویزیون حال حاضر است؛ این در حالی است که سونی در تلویزیون‌های اولد خود از سیستم عامل اندروید با قابلیت پشتیبانی از بسیاری از برنامه و استفاده از گوگل استور است.

در بخش پردازش نیز، برند ال جی با برخورداری از پردازنده آلفا نسل 4 و سونی با برخورداری از پردازنده XR از پیشرفته‌ترین برندها در این زمینه محسوب می‌شوند.

تلویزیون ‌های نانوسل ال جی

ال جی در تولید این سری از تلویزیون‌های خود، از فناوری نانوسل بهره برده است که از همان ابتدا به جهت وضوح تصویر تا 4 برابر کیفیت فول اچ دی و دقت رنگ بی نظیر و طبیعی آن، به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. فناوری نانوسل سبب می‌شود تا پیکسل‌ها در هر تصویر به شکل جداگانه و متمایز و بدون ترکیب شدن با طول موج دیگر رنگ‌ها نمایش داده شده و از این طریق، وضوح و ترکیب رنگ خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد.

تلویزیون‌های نانوسل ال جی در بین انواع اولد و ال ای دی قرار می‌گیرد، به طوری که این سری از محصولات ال جی، دارای طراحی زیباتر و بهتری نسبت به نوع ال ای دی آن بوده و هرچند از نظر رده قیمتی، دارای قیمت کمتری نسبت به انواع اولد آن است، اما صفحه نمایش روشن‌تری را به نمایش می‌گذارد.

از مدل‌های پرفروش نانوسل ال جی می‌توان به مدل ال جی نانو 80 با قیمت 18 میلیون و 800 هزار تومان، ال جی نانو 86 با قیمت 21 میلیون و 850 هزار تومان و ال جی نانو 90 در رده قیمتی 25 تا 85 میلیون تومان اشاره کرد.

تلویزیون های مینی ال ای دی (Mini LED-QNED) ال جی

ال جی در سال 2021، سری جدیدی از تلویزیون‌های مینی ال ای دی خود را با نام QNED روانه بازار کرد که به سرعت به محبوبیت زیادی در میان مشتریان دست پیدا کرد. این سری از تلویزیون‌های ال جی از دوفناوری نانوسل و پنل کوانتوم دات به شکل همزمان بهره می‌برد که سبب روشنایی و کنتراست بالا در نمایشگر می‌شود. این سری از محصولات ال جی علی‌رغم این‌که از نانوسل‌ها کمی بالاتر هستند، همچنان در رده پایین‌تری از تلویزیون‌های اولد قرار می‌گیرند که با طراحی زیبا و ساده و در سایزهای 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ تولید و عرضه می‌شوند.

از جمله برخی از مدل‌های این نوع از تلویزیون‌های ال جی می‌توان به تلویزیون 65 اینچی QNED90 اشاره کرد که در حال حاضر با قیمت 45 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در همین گروه تلویزیون 75 اینچی ال جی مدل QNED99 نیز 87 میلیون تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز