ماشین لباسشویی 6 کیلوگرمی در بازار چند؟

لست سکند

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی ضروری خانه‌های امروزی است که علاوه بر تنوع برند، با امکانات و برنامه‌های مختلف شستشو طراحی می‌شوند که می‌تواند برای خریدار سردرگم کننده باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به کوچکتر شدن خانواده‌ها یک ماشین لباسشویی 6 کیلویی برای بیشتر خانواده‌ها کافی به نظر می‌رسد که از پس شستشوی بالش و پتو و مواردی از این دست، برمی‌آید. به همین خاطر در ادامه به بررسی ماشین لباسشویی‌های 6 کیلوگرمی بازار پرداخته شده است؛

گرانترین ماشین لباسشویی 6 کیلویی بازار

در بازار لوازم خانگی گران‌ترین  ماشین لباسشویی 6  کیلویی از برند سامسونگ مدل 623 اس تی است که با قیمتی معادل 19 میلیون و 500 هزار تومان به فروش‌ می‌رسد. سامسونگ از دیگر برندهایی است که گران‌ترین ماشین لباسشویی‌ها را دارد که مدل بی 1263 آن قیمتی معادل 16 میلیون تومان دارد. آریستون نیز در گروه گران‌ترین‌ها قرار می‌گیرد که مدل آ آر 6اف 105 ای ایکس آن 15 میلیون تومان است. مدل 621 ان دبلیو از برند ال‌جی نیز در این گروه قرار می‌گیرد که در بازار لوازم خانگی 13 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

راز آسمان پایتخت

ارزانترین ماشین لباسشویی 6 کیلوگرمی

برندهای بست، آبسال، جی‌پلاس و تی‌سی‌ال در این گروه جای می‌گیرند که در ادامه مدل‌های ارزان‌تر آن‌ها بررسی خواهد شد.

مدل 6110 از برند بست در بازار لوازم 6 میلیون تومان قیمت دارد که در حال حاضر یکی از ارزان‌ترین ماشین لباسشویی‌های 6 کیلویی بازار است. مدل آر ای ان 6210 که شش میلیون و 400 هزارتومان در بازار لوازم خانگی قیمت‌گذاری شده است از دیگر ماشین لباسشویی ارازن بازار به شمار می‌آید. از برند جی پلاس مدل 62003 دبلیو با قیمت 7 میلیون و 500 هزار تومان نیز در گروه ارزان‌ترین‌ها قرار می‌گیرد. آخرین مدل ارزان قیمت از برند تی سی ال مدل ای 62-آ که 8 میلیون و 200 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

کدام برند ماشین لباسشویی پرفروش‌تر است؟

مدل آر ای ان 6210 از برند آبسال 6 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد. یکی دیگر از ماشین‌لباسشویی‌های 6 کیلوگرمی که بسیاری سراغ آن رفته‌اند مدل تی ای 62-آدبلیو/آ اس از برند ایکس ویژن است که قیمتی معادل 8 میلیون و 200 هزار تومان دارد.

پاکشوما نیز برندی است که طرفداران بسیاری داشته و مدل 63100 با قیمت 8 میلیون تومانی از این برند پرفروش‌ترین شده است. آخرین ماشین لباسشویی 6 کیلوگرمی پرفروش از برند تی سی ال مدل ای 62-آ است که با قیمتی حدود 8 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز