مقایسه قیمت تور ترکیه و تور قشم

لست سکند

عید نوروز نزدیک است و در پی آن، سفرهای نوروزی دوباره شدت می‌گیرند. در دو سال اخیر، شیوع کرونا و بسته بودن مرزها، مقصد بسیاری از گردشگران همسایه ایران را به جنوب ایران تغییر داد و به نقل از دنیای اقتصاد، کیش و قشم عملا جایگزین ترکیه برای گردشگران شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اما فقط این نبود، بلکه تغییرات ارز هم در این تغییر مقصد موثر است. بدین ترتیب شاید خوب باشد در ادامه به بررسی اختلاف قیمت تور ترکیه و تور قشم بپردازیم؛

در همین زمینه بخوانید:

ارزان ترین تور قشم در نوروز 1401، توری است که از ششم تا 13 فروردین یعنی نیمه دوم نوروز با قطار چهار تخته به سمت قشم می‌رود؛ قیمت این تور از سه میلیون و صد هزار تومان آغاز می‌شود و با اقامت چهار روزه یا هفت روزه در هتل‌های سه یا چهار ستاره اقامت دارد. در مقایسه با این تور، تور زمینی وان ترکیه با اقامت پنج روزه در هتل‌های سه تا پنج ستاره از قیمت دو میلیون و 900 هزار تومان آغاز می‌شود. اما سفر زمینی به استانبول گران‌تر است.

راز آسمان پایتخت

قیمت تور زمینی استانبول پنج روزه در اسفند و فروردین از هفت میلیون و 750هزار تومان آغاز می‌شود. سفر زمینی اتوبوسی به آنتالیا هم در بهترین حالت هشت میلیون و 990 هزار تومان تمام می‌شود. بنابراین، بستگی دارد قصد سفر به کدام‌یک از شهرهای ترکیه باشد و سپس قیمت آن‌ها با تور قشم مقایسه شود.

با این حال، در میان ارزان ترین تورهای ترکیه، تور هوایی وان ترکیه چهار روزه از قیمت چهار میلیون و 590 هزار تومان آغاز می‌شود. تور استانبول چهار روزه هم چهار میلیون و 930 هزار تومان است در حالی که قیمت تور هوایی قشم در نوروز 1401 ، از پنج میلیون تومان آغاز می‌شود.

همانطور که مشخص است، سفر به قشم و استانبول در نوروز 1401 اختلاف قیمت چندانی ندارد، چه بسا که تورهای داخلی گران‌تر هستند؛ به نظر می‌رسد دلیل این رخداد، مسائل ارزی و استقبال مردم از سفرهای داخلی باشد. بر اساس این قیمت‌ها، احتمالا بیشتر به سلیقه افراد بستگی دارد که کدام مقصد را برای سفر خود انتخاب کنند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز