قیمت تور ترکیه برای نوروز 1401 چقدر است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

با شروع اسفندماه کم کم تب و تاب سفرهای نوروزی آغاز می‌شود و همه به دنبال بهترین تورها و مقصدهای سفر هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در این میان ترکیه همیشه یکی از مقصدهای پرطرفدار است. از این رو، در این مطلب چند تور به شهرهای مختلف ترکیه با قیمت‌ها و امکانات‌شان معرفی می‌شوند.

در زمینه گردشگری بخوانید:

تور استانبول نوروز 1401؛ سفر به بزرگترین شهر ترکیه

استانبول يكي از پرطرفدارترین مقاصد در سفر به ترکیه است که تورهای زیادی برای سپری کردن شب عید در این شهر و همچنین برای نیمه اول عید یا نیمه دوم عید خدمات ارائه می‌دهند. تور شب عید استانبول با سه شب اقامت از 8 میلیون و 250 هزار تومان شروع می‌شود و تا 18 میلیون و 170 هزار تومان ادامه دارد. خدمات این تورها شامل بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی و اقامت با صبحانه می‌شود و قیمتشان براساس ستاره‌های هتل، متفاوت است.

راز آسمان پایتخت

تور نیمه اول عید استانبول هم همین شرایط را دارد، با این تفاوت که قیمت آن 8 میلیون و 190 هزار تومان آغاز می‌شود و به 18 میلیون و 110 هزار تومان می‌رسد. سفر نیمه دوم عید نیز با همین شرایط در نیمه دوم نوروز 1401 برگزار می‌شود. پرواز همه این تورها بر عهده هواپیمایی ایران ایر است.

تور لحظه آخری آنکارا همراه با گشت شهری!

شهر پرطرفدار دیگر ترکیه، آنکارا است. شروع قیمت تور آنکارا لحظه آخری، از 5 میلیون و 810 هزار تومان است. پرواز این تور هرروزه از مبدا تهران است و مدت اقامت آن سه شب است. هواپیمایی پگاسوس هم پرواز آن را بر عهده دارد. ترانسفر رفت و برگشت، گشت شهری و اقامت هتل با صبحانه هم خدمات این تور را تشکیل می‌دهند.

در نوروز 1401 به آنتالیا سفر کنید

تور آنتالیا که پرواز آن از نهم اسفندماه آغاز می‌شود؛ از 7 میلیون و 190 هزار تومان تا 23 میلیون تومان قیمت دارد. مدت اقامت این تور شش شب و پرواز آن با هواپیمایی فری برد است. خدمات هتل‌های این تور، صبحانه، ناهار، شام و نوشیدنی را هم شامل می‌شود.

یک تور لحظه آخری هم پنجم اسفندماه به آنتالیا می‌رود. مدت اقامت این تور شش شب است و قیمت آن از شش میلیون و 90 هزار تومان آغاز می‌شود. پرواز این تور هم با هواپیمایی پگاسوس است.

تور زمینی ترکیه نوروز 1401

تور وان نوروز 1401 نیز قابل اشاره است؛ قیمت تور شب عید وان از سه میلیون و 190 هزار تومان آغاز می‌شود. سفر این تور با اتوبوس انجام می‌شود و چهار شب در وان اقامت دارد. خدمات آن نیز بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی و اقامت با صبحانه است. همچنین تور وان در نیمه اول نوروز برای سه شب، دو میلیون و 650 هزار تومان است و در نیمه دوم نوروز با چهار شب اقامت از سه میلیون 210 هزار تومان قیمت آن شروع می‌شود.

گفتنی است که تور زمینی هم برای استانبول در نوروز 1401 موجود است. تور زمینی شب عید استانبول در روزهای 27 اسفند 2 و 6 فروردین از تهران حرکت می‌کند و با قیمتی که از هفت میلیون و 750 هزار تومان آغاز می‌شود، چهار روز در استانبول اقامت دارد. خدمات این تور گشت شهری همراه با نهار، بیمه مسافرتی و لیدر فارسی زبان و اتوبوس این سفر اتوبوس 25 نفره تخت‌شو وی‌آی‌پی است.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز