ارزان ترین تور تفلیس و گرجستان چند است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

سفرهای نوروزی یکی از رسوم جدایی ناپذیر تعطیلات آغازین بهار محسوب می‌شود، به طوری که با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، تکاپوها برای یافتن یک مقصد مناسب برای سفر و تورهای ارزان شروع می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گرجستان به عنوان یکی از کشورهایی که سفر به آن نیاز به پرداخت هزینه ویزا نداشته و سفری ارزان قیمت محسوب می‌شود، یکی از گزینه‌های مناسب برای کسانی است که برای تعطیلات عید، تصمیم دارند به یک سفر خارجی بروند. با توجه به شرایط اقتصادی کشور، پیدا کردن تور تفلیس و در کل تور ارزان گرجستان ، اولین قدم برای این افراد است.

در زمینه گردشگری بخوانید:

کاماپرس در ادامه به معرفی برخی از تورهای ارزان گرجستان می‌پردازد.

راز آسمان پایتخت

پکیج‌های ارزان تور نوروز 1401 تفلیس چند؟

در حال حاضر، آژانس‌ها و تورهای مسافرتی متعددی، پکیج‌های مختلفی برای تور ارمنستان و تفلیس ارائه می‌کنند. هزینه این تورها با توجه به نوع تور، نوع هتل و خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهد متفاوت است.

ارزان‌ترین تورهای گرجستان در حال حاضر از رده قیمتی 9 میلیون و 20 هزار تومان برای اتاق دو تخته در هتل 5 ستاره، برای 4 شب و 5 روز شروع می‌شود. همین رقم برای اتاق یک تخته به 9 میلیون و 800 هزار تومان می‌رسد. رزرو این پکیج برای هتل 4 ستاره به رقم 9 میلیون و 700 هزار تومان برای اتاق دو تخته می‌رسد.

از جمله خدمات ارائه شده در این پکیج می‌توان به صبحانه رایگان، بلیط رفت و برگشت، استقبال و ترانسفر فرودگاهی، اقامت در هتل با صبحانه و بیمه مسافرتی اشاره کرد.

تور ارزان اسفند 1400 تفلیس چند؟

برخی از افراد برای دوری از شلوغی تورها و هتل‌ها در نوروز و همچنین رزرو تور با قیمت پایین‌تر ترجیح می‌دهند که سفر خود را به ماه پایانی سال موکول کنند.

در حال حاضر قیمت ارزان ترین تور گرجستان برای اسفند 1400، حدود 4 میلیون و 640 هزار تومان برای هر نفر و برای اتاق دو تخته در هتل 3 ستاره است. این رقم برای هتل 4 ستاره به 5 میلیون و 840 هزار تومان هم می‌رسد. مدت زمان این پکیج‌ها برای 5 روز با خدماتی چون بلیط رفت و برگشت، استقبال و ترانسفر فرودگاه، اقامت در هتل با صبحانه و بیمه مسافرتی تعیین شده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز