مقاومت خیره کننده اپل واچ اولترا را ببینید (ویدیو)

اپل واچ اولترا توانمندترین و مقاوم ترین ساعت هوشمند اپل است که تاکنون ساخته شده است. این ساعت هوشمند از یک قاب ضد زنگ و ضد خوردگی 49 میلی متری بهره می برد که از جنس تیتانیوم است و باتری آن با یک بار شارژ تا چند روز به راحتی کار می کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که اپل واچ اولترا را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اپل واچ اولترا شبیه هیچکدام از ساعت های هوشمند اپل که پیشتر دیده اید نیست و بیشتر به یک ساعت اسپرت گران قیمت شباهت دارد، طراحی آن نیز به گونه ای است که هنگام انجام فعالیت های سخت مانند کوهنوردی، دو، و غواصی هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود.

اپل واچ اولترا به عنوان بزرگ ترین و با دوام ترین ساعت هوشمند اپل، ساعت ارزانی نیست و 799 دلار قیمت دارد. این ساعت آماده هرگونه ماجراجویی است و یک دکمه قابل برنامه ریزی به نام دکمه Action نیز به آن اضافه شده است. این دکمه را می توان به گونه ای برنامه ریزی کرد که وقتی آن را می فشارید اپلیکیشن های خاصی باز بشوند و باعث می شود هنگام دویدن، دوچرخه سواری یا غواصی، کار با ساعت بسیار ساده و راحت باشد. این ساعت از یک صفحه نمایشگر 2 اینچی بهره می برد که استفاده از آن هنگام انجام فعالیت های ورزشی را راحت تر می کند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز