معروف ترین اوت لت در تور دبی کدام است؟

ژیوار

یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید در تور دبی اوت لت‌ها هستند. این فروشگاه‌ها تخفیف‌های باورنکردنی را عرضه کرده و مجموعه‌ای از برندهای معروف جهانی را در خود جای داده‌اند. اغلب اجناس اوت لت‌ها به دلیل تک سایز بودن، مد روز نبودن، رنگبندی خاص و مواردی از این قبیل با قیمت کمتری به فروش می‌رسند. با این حال کیفیت بسیار بالای آن‌ها حفظ شده و معمولا از طریق فروشنده‌های اصلی برندهای معروف عرضه شده‌اند.

کاماپرس در این گزارش معروف‌ترین اوت لت‌ها در تور دبی را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

اوت لت مال دبی، معروف‌ترین اوت لت در تور دبی

اوت لت مال دبی به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اوت لت مال که در تور دبی می‌توان از آن بازدید کرد، بیش از 1200 برند را در خود جای داده است. این اوت لت مال 240 فروشگاه مختلف با تخفیفات 30 تا 90 درصدی داشته و اغلب محصولات آن از فروشگاه‌هایی که محصولات فصلی خود را به فروش نرسانده‌اند جمع آوری می‌شود.

از برندهای معروف اوت لت مال دبی باید به ورساچه، کلویی، باس، پوما، آدیداس، فندی، دی اند جی و ریباک اشاره کرد. این مرکز خرید بزرگ انواع پوشاک، کیف و کفش، جواهرات، مبلمان، لوازم الکترونیکی و لوازم کادویی را عرضه کرده و دارای بیش از 120 کافه و رستوران است. از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی در این مکان می‌توان به اتاق مخصوص بازی، وای فای رایگان، اتاق نگهداری وسایل، اتاق مخصوص مادر و فرزند، ویلچر و صرافی اشاره کرد.

دریان سفر امید

این اوت لت مال از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب خدمات خود را ارائه می‌دهد و در روزهای جمعه از ساعت 10 صبح تا 12 نیمه شب در اختیار علاقه مندان قرار دارد.

اوت لت ویلیج را در تور دبی از دست ندهید

اوت لت معروف دیگری که در تور دبی طرفداران زیادی دارد، اوت لت ویلیج است. این مرکز خرید با معماری ایتالیایی و بیش از 125 فروشگاه، اجناسی با کیفیت بالا را عرضه می‌کند که اغلب از برندهای معروف دنیا هستند. 450 برند مختلف در این اوت لت حضور دارند که از بین آن‌ها می‌توان به آدیداس، آرمانی، دولچه گابانا، باس، نایکی و لاکوست اشاره کرد.

در اوت لت ویلیج امکان خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، ساعت و لوازم دکوری منزل فراهم شده است. همچنین این اوت لت امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی مانند فضای نگهداری و مراقبت از کودکان، کافی شاپ و رستوران‌های متعدد را در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد.

برای بازدید از این مرکز خرید بزرگ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می‌توان اقدام کرد. در روزهای پنجشنبه نیز این اوت لت از ساعت 10 صبح تا 12 شب در خدمت خریداران است.

بازار اژدها، تجربه‌ای متفاوت از اوت لت در تور دبی

در تور دبی بازدید از بازار اژدها یا دراگون مارت تجربه‌ای شیرین و منحصر به فرد خواهد بود. این بازار بزرگ اجناس چینی را عرضه می‌کند و به همین جهت به آن بازار چینی‌های دبی نیز می‌گویند. تنوع اجناس و تخفیفات بسیار زیاد این مرکز خرید باعث شده تا محبوبیت زیادی بین گردشگران پیدا کند.

در این بازار انواع پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهر، لوازم دکوری، لوازم آرایشی، برندهای مختلف موبایل و لوازم خانگی قابل خریداری بوده و حتی می‌توان میوه‌های خاص چینی و تایلندی را در آن امتحان کرد. از جمله امکانات مهم این مجموعه 52 کافه و رستوران مختلف و جذاب، تراس روباز و فضای رو بسته برای فودکورت، سالن‌های سینمایی متعدد و سالن‌های بازی برای کودکان، قابل توجه گردشگران در تور دبی هستند.

 

این بازار بزرگ از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب خدمات خود را ارائه کرده و در روزهای پنجشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب باز است.

اوت لت ابن بطوطه از بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی

اوت لت ابن بطوطه 521 هزار متر مربع مساحت دارد و به همین جهت جزو بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی شناخته می‌شود. این مرکز خرید که 270 فروشگاه متنوع را در خود جای داده، امکانات رفاهی و تفریحی متعددی دارد که از آن جمله می‌توان به 21 سالن سینمایی، سالن بولینگ، پارکینگ، هتل 5 ستاره و 50 رستوران متنوع اشاره کرد.

این اوت لت بخش‌های عجیبی مانند حیاط چین، حیاط هندی، حیاط پرشیا، حیاط مصری، حیاط تونسی و حیاط آندولوسی را در خود جای داده و تمدن و فرهنگ کشورهای مختلف را به نمایش می‌گذارد. سفورا، اکو، شرف دی جی، اچ اند ام و هومز آر آس از جمله مهم‌ترین برندهای اوت لت ابن بطوطه در تور دبی هستند.

این اوت لت همانند اوت لت‌های قبل همه روزه از ساعت 10 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند و اغلب تا 12 نیمه شب در اختیار خریداران قرار دارد.

سفری متفاوت به دبی با نهال گشت

نهال گشت مجموعه‌ای کاربلد و قابل اعتماد در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی است که برای فصل تابستان برنامه‌های متنوعی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این مجموعه گزینه‌هایی با قیمت مناسب همراه با برنامه‌هایی ویژه را طراحی کرده که از جمله محبوب‌ترین گزینه‌های آن می‌توان به تور دبی اشاره کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تورهای مسافرتی نهال گشت، بخصوص تور دبی، می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.nahalgasht.com کمک بگیرید و یا با شماره گیری 0219100811 با کارشناسان نهال گشت در تماس باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز