5 چشمه آبگرم معروف در سرعین

معروف ترین چشمه های آبگرم سرعین و اردبیل
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ایران، سرزمینی با اقلیم‌های متنوع و شگفتی‌های طبیعی بسیار است که مسافران و گردشگران بسیاری را جذب می‌کند. هر شهر و دیاری جاذبه‌های خاص خود را دارد و در این میان چشمه‌های آبگرم سرعین و اردبیل به خصوص در فصل زمستان مسافران زیادی را راهی این مناطق می‌کنند. چشمه‌های آبگرم  داخل شهر زیبای سرعین، شهرت این منطقه را به‌عنوان مقصد برتر گردشگری سلامت تثبیت کرده‌اند. انبوهی از چشمه‌های آب گرم حاوی مواد معدنی، از هسته زمین سرازیر شده و خواص درمانی بی‌شماری را نصیب گردشگران می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، معروفترین چشمه‌های آبگرم سرعین و اردبیل را معرفی می‌کند.

1-چشمه آبگرم سبلان

چشمه آبگرم سبلان در میان چشمه‌های آبگرم سرعین یک اسم آشناست و با افتخار لقب بزرگ‌ترین مجموعه آب‌درمانی کشور را به خود اختصاص داده است. این مؤسسه بزرگ به‌عنوان پناهگاهی برای سلامتی و آرامش عمل می‌کند و آب‌های غنی از مواد معدنی آن، سلامت جسم و روح را در یک محیط امن و آرام فراهم می‌نماید. امکانات سبلان به‌دقت تفکیک شده و شامل دو استخر اختصاصی برای زنان و یک استخر بزرگ برای مردان، در ابعاد ۱۸ در ۱۸ متر و با عمق یک و نیم متر می‌شود. آدرس چشمه آبگرم سبلان سرعین خیابان دانش می‌باشد.

چشمه آبگرم سبلان

2-چشمه آبگرم پهنلو

چشمه آبگرم پهنلو جواهر ارزشمندی در میان انبوه آبگرم‌های سرعین است که دعوت گرم خود را برای گردشگرانی که به دنبال آب‌درمانی هستند، ارائه می‌دهد. این چشمه باشکوه که به نام مجموعه آب‌درمانی ارشاد نیز شناخته می‌شود، خدمات رفاهی و سلامتی را در دو بخش مجزا که هرکدام دارای رتبه‌های سه و چهارستاره هستند، ارایه می‌دهد. امکانات جامع این مجموعه شامل سونای خشک و بخار، جکوزی، اسپا، خدمات ماساژ اختصاصی، گزینه‌های متنوع آب‌درمانی و ورزش‌های آبی و… می‌شود. حمام ترکی و حتی یک آبشار آب گرم جذاب نیز برای بازدیدکنندگان این مجموعه فراهم شده است. چشمه آبگرم پهنلو واقع در هتل ارشاد سرعین میدان سهند، خیابان پهنلو می‌باشد.

چشمه آبگرم پهنلو

3-هتل رویال پارک

هتل رویال پارک به‌عنوان مظهر ظرافت آب‌درمانی مدرن در قلب شلوغ شهر سرعین، پذیرای کسانی است که به دنبال لذت‌های دوگانه سلامتی و تجمل هستند. این هتل با شش بخش مجزا، نیازها و ترجیحات مهمانان بی‌شماری را برآورده می‌کند. علاوه بر آن، این هتل دارای سالن‌های بسیاری است که برای برگزاری یکپارچه جلسات و کنفرانس‌ها طراحی شده‌اند و آن را به انتخابی عالی برای مسافران تفریحی و تجاری تبدیل می‌کنند. مهمانان هتل رویال پارک می‌توانند با اطمینان از اقامتی مجلل، شگفتی‌های درمانی چشمه‌های آب گرم معروف سرعین را در بازدید خود ادغام کنند و تعادل کاملی بین آرامش و لذت ایجاد نمایند. آدرس چشمه آبگرم هتل رویال پارک سرعین خیابان دارایی است.

هتل رویال پارک

4-چشمه آبگرم ایرانیان

چشمه آبگرم ایرانیان در سرعین به‌عنوان پناهگاهی مجلل، یکی از باشکوه‌ترین و مجلل‌ترین چشمه‌های آبگرم شهر است که تلفیقی بی‌نظیر از آرامش و تجمل را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. مسافران در این مجموعه می‌توانند از خواص درمانی آب‌های معدنی طبیعی در محیطی که بر راحتی و امنیت تأکید دارد، استفاده کنند. چشمه آبگرم ایرانیان باتوجه‌ به نیازهای همگان به مناطق مجزا برای زنان و مردان تقسیم شده است که هر کدام به طور دقیق مجهز به استخر، سونا، جکوزی، سرسره مهیج، سالن ماساژ و حمام سنتی ترکی هستند. آدرس چشمه آبگرم ایرانیان سرعین ورودی شهر، مجموعه تفریحی توریستی آب‌درمانی ایرانیان است.

چشمه آبگرم ایرانیان

5-چشمه آبگرم گاومیش گلی

چشمه آبگرم گاومیش گلی یکی از قدیمی‌ترین مراکز آب‌درمانی ایران است. اصالت و سنت دیرینه این مرکز موج سنگینی از گردشگران را در طول سال به‌سوی خود می‌کشاند. گاومیش گلی که مستقیماً از چشمه هم‌نامش تغذیه می‌شود، نه‌تنها به دلیل خواص درمانی، بلکه به‌خاطر میراث گرانبهای ایران مورد توجه مسافران است. آدرس این چشمه آبگرم در خیابان ولیعصر می‌باشد.

انتهای پیام

آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز