معرفی ۳ لپ‌ تاپ سبک بازار ایران تا ۴۰ میلیون تومان

لپ تاپ سبک - کاماپرس
ژیوار

لپ‌‌ تاپ سبک در گذشته‌ی نه‌ چندان دور وجود نداشت اما امروزه وضعیت تغییر کرده و لپ‌تاپ‌های سبک بسیار متنوع و باکیفیتی در بازار ایران عرضه می‌شوند. لپ‌ تاپ‌های فوق‌ باریک و سبک که به اولترابوک شهرت دارند، علاوه بر برآورده‌ کردن انتظارات شما، فضای بسیار کمتری را در کیف اشغال می‌کنند. با شدت‌ گرفتن رقابت اولترابوک ‌ها، طراحان تمام تلاش خود را برای سبک‌تر و قابل‌ حمل‌تر کردن این دستگاه‌ها انجام دادند؛ به طوریکه اکنون بسیاری از کاربران به‌جای لپ‌ تاپ‌های بزرگ و سنگین به‌ دنبال محصولی سبک هستند.

کاماپرس در این مطلب به معرفی و بررسی ۳ لپ‌‌ تاپ سبک بازار ایران تا ۴۰ میلیون تومان می‌پردازد.

لپ تاپ ایسوس مدلVivobook 14 X1404ZA – Core i3-1215U UHD 16GB 1TB

نسخه‌ی ۱۴ اینچی ویووبوک ایسوس می‌تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که حمل لپ‌ تاپ‌های ۱۵ اینچی و بزرگ‌تر برایشان معضل بزرگی است. این لپ‌ تاپ با وزن ۱.۴ کیلوگرمی، از سبک‌ترین و مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین گزینه‌های بازار به شمار می‌رود. ویووبوک ۱۴ در طراحی و کیفیت ساخت مانند نسخه ۱۵ اینچی آن است. بدنه‌ای پلاستیکی و درگاه‌های مشابه مانند یک درگاه Type-C دارد. پردازنده مرکزی این لپ تاپ Core i3-1215U بوده و با نمایشگر ۱۴ اینچی FHD، پوشش ۶۰ درصدی اما زاویه دید بسیار محدودی را ارائه می‌دهد. ظرفیت باتری این لپ‌ تاپ مانند نسخه‌های دیگر ۴۲ وات ساعت است. به ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD نیز مجهز شده است. قیمت این لپ تاپ سبک در زمان تنظیم این گزارش ۲۵ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان اعلام شده است.

لپ تاپ سبک - کاماپرس

لپ تاپ مایکروسافت مدلSurface Go 2 – Core i5-1135G7 Iris Xe 8GB 256GB

این لپ تاپ دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و برای کاربری روزمره حمل‌ و نقلی آسان دارد‌ چراکه تنها ۱.۱۲ کیلوگرم است. به علاوه پردازنده‌ی  مرکزی لپ تاپCore i5-1135G7 بوده که برای استفاده‌های سبکی مانند ویرایش اسناد آفیس، دیدن فیلم همچنین وب‌گردی مناسب‌ است. البته با کمی ارفاق نیز می‌توانید نرم‌افزارهای حرفه‌ای‌تر مانند فتوشاپ را بر این دستگاه اجرا کنید. این دستگاه باتوجه‌ به پردازنده‌ای که دارد بر ارائه‌ی بالاترین سرعت پردازشی و عملکرد متمرکز نیست؛ مشخصات آن‌ بیشتر برای افرادی که به‌ دنبال لپ‌ تاپ بادوام و بی‌دردسر با شارژدهی و عمر‌ باتری بالا برای استفاده طولانی مدت هستند، مناسب است. بدین جهت، باتری ۴۱ وات‌ ساعت آن می‌تواند تا ۱۳.۵ ساعت در استفاده ترکیبی دوام آورد. این اولترابوک کوچک مایکروسافت بدنه‌ای از ترکیب فلز و پلاستیک دارد. صفحه‌ نمایش لمسی آن ۱۲.۴ اینچ بوده و پوشش رنگی دیجیتالی خوبی دارد. این دستگاه برای احراز هویت از حسگر اثرانگشت یکپارچه از طریق دکمه پاور خود استفاده می‌کند. به یک درگاه USB-A و یک درگاه USB-C هم مجهز است. قیمت این لپ تاپ سبک در زمان تنظیم این گزارش ۳۷ میلیون تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

لپ تاپ سبک - کاماپرس

لپ تاپ مایکروسافت مدلSurface 4 – Core i5-1135G7 Iris Xe 8GB 512GB

این لپ تاپ برای کاربری روزمره به علت حمل‌ و نقل بسیار آسان و کیفیت ساخت بالا انتخاب مناسبی است چراکه تنها ۱.۲ کیلوگرم وزن دارد. البته پردازنده‌ی مرکزیCore i5-1135G7 آن برای استفاده‌های سبکی مانند ویرایش اسناد آفیس، تماشای فیلم همچنین وب‌گردی مناسب‌تر است و شاید توان اجرای نرم‌افزارهای حرفه‌ای را زیاد و در مدت زمان طولانی نداشته باشد. این اولترابوک کوچک مایکروسافت بدنه‌ای تمام آلومینیومی و صفحه‌ نمایش لمسی ۱۳.۵ اینچی دارد که فضای رنگی دیجیتال را به‌ طور کامل پوشش می‌دهد. این دستگاه برای احراز هویت از حسگر تشخیص چهره Windows Hello استفاده می‌کند. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده به یک درگاه USB-A و یک درگاه USB-C نیز مجهز است. لازم به ذکر است پردازنده‌ی مرکزی این دستگاه سرعت پردازشی بالا و عملکردی متمرکز ندارد؛ به همین خاطر بیشتر برای افرادی که به‌ دنبال لپ‌ تاپ بادوام و بی‌دردسر با شارژدهی و عمر‌ باتری بالا برای استفاده طولانی مدت هستند، مناسب است. به همین خاطر، باتری ۴۷ وات‌ ساعتی آن تنها می‌تواند تا ۱۷ ساعت در استفاده ترکیبی بدون شارژ مجدد کار کند. قیمت این لپ تاپ سبک در زمان تنظیم این گزارش ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

لپ تاپ سبک - کاماپرس

خرید بهترین اولترابوک از “سبیت”

سبیت فروشگاه آنلاین لوازم دیجیتال مانند لپ‌تاپ بوده که توسط شرکت فرتاک از سال 1382 راه‌اندازی شد. این مجموعه پس از 2 دهه فعالیت، از سال 1395 فروش آنلاین خود را آغاز کرد. اکنون برای خرید لپ‌تاپ از برترین برندها، کامپیوتر، تبلت و کنسول بازی می‌توانید به نشانی اینترنتی https://cebit.ir مراجعه کرده یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن 0214300035 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان