معرفی پنج مینی لودر بابکت پرفروش برای کارهای عمرانی

مینی لودر بابکت- کاماپرس
ژیوار

مینی لودر، یکی از پرکاربردترین وسیله‌ها و تجهیزات چندمنظوره است که در راه‌سازی و شهرسازی از آن استفاده می‌شود. ابعاد و اندازه کوچک مینی لودرها سرعت بالا آن‌ها را تضمین و امکان اتصال لوازم و ابزارهای جانبی را نیز فراهم می‌کند. برای خرید مینی لودر باید فاکتورها و عوامل متعددی را در نظر گرفت.

به گزارش کاماپرس، یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از مینی لودر در ساختمان‌سازی، کاربرد چندمنظوره آن‌ها است که می‌توانند عملکردهای مختلفی از خود به نمایش بگذارند.

این گزارش به معرفی پنج مدل مینی لودرها پرداخته است.

مینی لودر بابکت مدل b730

این مینی لودر یکی از جدیدترین محصولات بابکت است که دارای موتور پرکینس 1104C-44T با حداقل گشتاور 408 نیوتن متر است. این مینی لودر دارای شتاب و سرعت صفر تا 40 کیلومتر است و کاربران به راحتی می‌توانند دنده را تعویض کنند. این مدل کارهای نسبتا سنگین و سخت را در مدت زمان کوتاهی انجام می‌دهد. این مینی لودر بابکت برای استفاده در کارهایی مثل ساخت‌وساز، جاده‌سازی، حفاری و تخریب کاربرد دارد. طراحی قدرتمند این محصول به صورتی انجام شده است که از به خوبی نیازهای متنوع کاربران را برطرف می‌کند. کابین مناسب و راحت این دستگاه باعث می‌شود کاربران هنگام استفاده از آن قدرت اجرایی بیشتری داشته باشند.

مینی لودر بابکت T320 زنجیری

مینی لودر بابکت زنجیزی برای استفاده در محیط‌های ناهموار و سطوح دارای گل‌ولای مناسب است و قدرت اجرایی بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در عقب این دستگاه دو وزنه 60 کیلوگرمی تعبیه شده است به حفظ تعادل دستگاه به ویژه هنگام بارگیری کمک می‌کند. این مینی لودر بابکت برای انجام کارهایی مثل برش درختان، خرد کردن کند‌های بزرگ، بارگیری و یا پاک کردن برف ایده‌آل است. دکل این مدل با ارتفاع چهار متری، نسبت به سایر مدل‌ها بلندتر است و زاویه حرکت دستگاه هنگام کار کردن، 24 درجه است. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این مدل، زنجیری بودن آن است که باعث می‌شود عملکرد منحصر‌به‌فردی در شرایط سخت به نمایش بگذارد.

دریان سفر امید

مینی لودر بابکت مدل مدل S300

این مینی لودر با قدرت چرخش 360 درجه در بسیاری از کارهای عمرانی، شهرسازی و راهسازی کاربرد دارد و به دلیل قدرت مانور بالا، از عهده بسیاری از کارها برمی‌آیند. این مدل می‌تواند تا هشت هزار ساعت به صورت مفید کارکرد مناسبی از خود به نمایش بگذارد. به این مدل به دلیل حرکت با سرعت بالا در سطوح مختلف و ناهموار، اسکید لودر نیز گفته می‌شود. در حال حاضر به دلیل محدودیت‌های واردات، بسیاری از بابکت‌ها محصولات چینی و بی‌کیفیتی هستند که به سرعت فرسوده می‌شوند و نیاز به تعمیر خواهند داشت. مینی لودر بابکت S30، محصول سال 2008 است ولی به دلیل اصل بودن کالا، همچنان کیفیت بالا و عملکرد استثنایی از خود به نمایش می‌گذارد.

مینی لودر بابکت مدل mt55 زنجیری

مینی لودر بابکت مدل mt55 دارای موتور با قدرت 25 اسب بخار است و مخزن سوخت آن 26.5 لیتر ظرفیت دارد. سه سیلندر در این مدل تعبیه شده است و حداکثر فشار پمپ دستگاه، 200 بار است. سیستم هیدرولیک این دستگاه 20 لیتر ظرفیت دارد و نیرو دستگاه هنگام کار کردن 245 کیلوگرم است. قدرت بالا این دستگاه باعث می‌شود پروژه‌های شهری را با سرعت بسیار بالایی انجام دهد. ظاهر جمع‌وجور این مینی لودر باعث شده که برای جابه‌جایی وسیله‌ها در انبار نیز مناسب باشد.

مینی لودر سانوارد مدل 3210

این مینی لودر سانوارد به صورت بهینه‌ای طراحی شده و ارتفاع بالابر بلندتر آن نسبت به سایر مدل‌ها، باعث شده که قدرت اجرایی بیشتری داشته باشد. سیستم هیدرولیک مدار بسته این دستگاه با ساختار کوچک، قدرت مانور بالایی را تضمین می‌کند و در عین حال گرما کمتری تولید می‌کند. سیستم تراز خودکار این دستگاه باعث می‌شود که هنگام کار به صورت اتوماتیک ارتفاع از سطح زمین تنظیم شود. قابلیت اتصال انواع جلوبندی‌های مختلف به این مینی لودر از طریق کوپلینگ و سیستم هیدرولیک وجود دارد. کابین این مینی لودر دارای فضای استانداردی است که باعث می‌شود راننده دید کافی نسیت به اطراف داشته باشد. همچنین دستگیره‌های داخل کابین به صورت ارگونومیک طراحی شده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکتتارا بابکت
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز