معرفی پرفروش‌ ترین چای ساز موجود در بازار

ژیوار

با توجه به اینکه چای یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های ایرانی‌ها محسوب می‌شود، چای‌ سازها نیز به عنوان یکی از کاربردی‌ترین وسیله‌های هر آشپزخانه شناخته می‌شوند. چای سازها در مدت زمان بسیار کوتاهی فرآیند دم‌آوری چای را انجام می‌دهند و آن را گرم نگه می‌دارند. تنوع مدل‌ها و برندهای مختلف موجود در بازار باعث شده که بسیاری از افراد در خرید چای ساز مدنظر خود دچار سردرگمی شوند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج مدل از پرفروش‌ترین چای‌ سازهای موجود در بازار پرداخته است.

چای ساز کوخ مدل KT-2145

این چای ساز کوخ بسیار زیبا طراحی شده است و فضا بسیار کمی را اشغال می‌کند و به همین جهت برای استفاده در آشپزخانه‌های کوچک مناسب است. با این حال این چای ساز کوخ، عملکرد و قدرت بسیار بالایی از خود به نمایش می‌گذارد و 2200 وات توان دارد. این چای ساز دارای یک کتری با بدنه‌ای از جنس استیل و ظرفیت 2.2 لیتر است و قوری آن نیز 0.8 لیتر گنجایش دارد. این دستگاه در مدت زمان بسیار کوتاهی آب را به جوش می‌رساند و عملکردهای گرم‌ نگه‌دارنده و قطع‌کن خودکار دارد که از طریق دکمه‌های دیجیتالی تعبیه‌شده در دسته کتری قابل تنظیم است.

چای ساز کوخ مدل KT-2145 در تابستان 1403 به قیمت هفت میلیون و 299 هزار تومان به فروش می­‌رسد.

دریان سفر امید

چای ساز تفال مدل BJ5095

چای ساز تفال مدل BJ5095 علاوه بر طراحی زیبا و ظاهر کوچک و جمع‌وجور، دارای المنت 1650 واتی است که می‌تواند در عرض چند دقیقه آب را به جوش بیاورد. بدنه این چای‌ ساز از جنس استیل است و 1.8 لیتر ظرفیت دارد. قوری آن نیز یک لیتر گنجایش دارد. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این چای‌ ساز، داشتن یک فیلتر ضد زنگ استیل است که از ریختن تفاله‌های چای در لیوان جلوگیری می‌کند و به همین جهت کیفیت دم‌آوری چای را افزایش می‌دهد. دسته ارگونومیک این چای ساز باعث می‌شود که کاربری راحتی داشته باشد و در استفاده دراز مدت باعث خستگی نشود.

چای ساز تفال مدل BJ5095 به قیمت هفت میلیون و 699 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

چای ساز فلر TS117

این چای ساز فلر 1850 تا 2200 وات قدرت دارد و به سیستم اتوماتیک تنظیم کارکرد دستگاه مجهز است. این قابلیت باعث می‌شود که بعد از جوش آمدن آب، دستگاه به صورت اتوماتیک به حالت گرم نگه‌دارنده تغییرکند و آب داخل کتری را در دمای مطلوبی نگه دارد. محفظه و بدنه کتری از جنس شیشه و پلاستیک بدون مواد ساخته شده که یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این محصول به شمار می‌رود. نمایشگر دیجیتال چای ساز فلر امکان تنظیم دستگاه در سه حالت عملکرد خاموش، روشن و تعیین دما را فراهم می‌کند. کتری این چای ساز قابلیت چرخش 360 درجه بر روی کفی دارد.

چای ساز فلر TS117 به قیمت 15 میلیون و 770 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

چای ساز فیلیپس  HD7301

چای ساز فیلیپس یکی از کاربردی‌ترین محصولات قابل استفاده در آشپزخانه بوده که دارای سه بخش کتری، قوری و پایه است. این محصول به صورت زیبا و کاربردی طراحی شده است و در صورت عدم نیاز به سیم بلند، می‌توان مابقی کابل را در زیر دستگاه قرار داد. قوری این محصول از شیشه مقاوم به حرارت ساخته شده و صافی توری آن از ورود تفاله‌ها و برگ‌های چای به فنجان یا استکان جلوگیری می‌کند.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این دستگاه داشتن قابلیت خاموش شدن خودکار است که بعد از دم‌آوری چای، به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. پنل باکیفیت این دستگاه علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا باعث تسهیل کاربری و تنظیمات می‌شود. چای ساز فیلیپس مدل HD7301 با توان 1700 وات یه عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار شناخته می‌شود.

چای ساز فیلیپس HD7301 به قیمت پنج میلیون و 199 هزار تومان به فروش می‌رسد.

چای ساز بوش TTA5603

چای ساز بوش با قدرت 1800 وات به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار شناخته می‌شود و کارایی بالایی از خود به نمایش می‌گذارد. کتری این چای ساز 1.7 لیتر گنجایش دارد و قوری آن از جنس پیرکس و دارای 0.8 لیتر ظرفیت است. این چای ساز بوش قادر است تا 30 دقیقه گرمای چای را حفظ کند. پنل تنظیمات این چای ساز در دسته کتری آن قرار گرفته است. یکی از مزیت‌های این چای ساز، مجهز بودن به فیلتر ضد رسوب قابل تعویض است که باعث افزایش عمر مفید دستگاه می‌شود.

چای ساز بوش  TTA5603 به قیمت چهار میلیون و 799 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید پرفروش ­ترین چای ساز از «لوازم خونگی»

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی به عنوان عرضه‌کننده اینترنتی محصولات صوتی، تصویری و لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این مجموعه فعالیت خود را به صورت حضوری در سال 1365 آغاز کرد و سپس در سال 1395 فعالیت خود را به صورت فروش اینترنتی از طریق سایت گسترش داد. همه محصولات عرضه‌شده در این مجموعه دارای اصالت کالا هستند و با اقتصادی‌ترین قیمت به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شوند. افراد با خرید از این مجموعه می‌توانند از خدمات پشتیبانی و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم سلامت محصول برخوردار شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://lavazemkhonegi.com/ مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن­‌های 02166706005 و 09196356005 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز