معرفی و بررسی سفرکارت مِستربلیط/هدیه جذاب برای سازمان‌ها

سفرکارت - کاماپرس
ژیوار

گاهی سفر می‌تواند بهترین هدیه باشد. چون بهترین خاطرات و تجربه‌ها در سفر شکل می‌گیرند و شما با هدیه دادن سفر به دوستانتان می‌توانید بهترین تجربه‌ها را برای آن‌ها رقم بزنید. اغلب سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز این سفرکارت‌ها را برای کارمندان خود تهیه می‌کنند تا بدون نگرانی و با برنامه ریزی دقیق‌تر بتوانند بدون پرداخت نقدی از امکانات حمل و نقل و اقامت در مقصد استفاده کنند. در واقع استفاده از این سفرکارت‌ها تجربه‌ای آسان‌تر و اقتصادی‌تر را برای شما رقم می‌زند و شما در طول دوره اعتبار این کارت امکان شارژ مجدد آن را خواهید داشت. مزایای استفاده از این کارت‌ها روز به روز افزایش پیدا کرده و باعث رغبت بیشتر افراد و سازمان‌ها به خرید آن می‌شود.

سفرکارت چیست؟

به کارت‌های اعتباری که به صورت پیش پرداخت هستند و برای تامین‌ هزینه‌های سفر طراحی می‌شوند، سفرکارت گفته می‌شود. این کارت‌ها اعتبار مشخصی داشته و شما تا پایان مدت اعتبار آن لازم است از آن‌ها در جاهای مشخص استفاده کنید. چون با تمام شدن اعتبار کارت، دیگر امکان استفاده از کارت وجود نخواهد داشت. شما اگر سفر کارت داشته باشید، با استفاده از آن می‌توانید از امکانات مراکز اقامتی همچون هتل- آپارتمان‌ها، هتل‌ها، مهمانسراها و غیره، دفاتر خدمات مسافرتی و تورها، انواع رستوران‌های شهری و بین راهی، ورزشگاه‌ها، فروشگاه‌های صنایع دستی، شرکت‌های حمل و نقل و مراکز فرهنگی و هنری استفاده کنید.

مزایا استفاده از سفرکارت

کسانی که سفرکارت را به عنوان هدیه دریافت می‌کنند، از مزایای زیادی بهره مند خواهند شد. مزایایی که علاوه بر شخص، برای زیرساخت‌ها و بخش‌های مختلف صنعت نیز سودآور خواهد بود. از مزایای استفاده از سفرکارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما می‌توانید از یک بستر با خدمات رسانی به روز و عالی استفاده کنید.
  • برخورداری از تخفیف‌های ویژه و طرح‌های تشویقی مختلف نیز از مزایا دیگر سفرکارت است.
  • برای حفظ سرمایه خود امنیت بیشتری خواهید داشت.
  • نیازی به استفاده از پول نیست.
  • کیفیت بخش گردشگری ارتقا پیدا می‌کند.
  • هزینه‌های مربوط به نگهداری پول نقد و اسکناس کاهش پیدا می‌کند‌.
  • مشکلات شهری از جمله تردد‌های اضافی کمتر خواهد شد.
  • اشتغال در گردشگری نیز بیشتر خواهد شد و میزان فروش بالا می‌رود.
  • میزان ریسک سرمایه گذاری در بخش گردشگری کاهش پیدا می‌کند‌.
  • در حوزه گردشگری واسطه‌ها و دلالان حذف خواهند شد.
  • سطح بهداشت روان در سطوح مختلف خانواده، جامعه و محیط کار بالاتر می‌رود.
  • با افزایش میزان گردشگری، اشتغال‌زایی بیشتر شده و تاثیر ملی سفرکارت بیشتر می‌شود.

نکات مهم سفرکارت که باید بدانید!

به طور کلی استفاده از سفرکارت با مزایای زیادی همراه است. اما اگر بخواهیم یکی از مشکلات این کارت‌‌ها را نام ببریم، به موضوع عدم نقد شوندگی آن‌ها می‌توان اشاره کرد. یعنی از آن‌ها فقط می‌توان برای پرداخت هزینه‌های سفر استفاده کرد و نقد کردن موجودی آن‌ها امکان پذیر نیست. از دیگر نکات مهم سفرکارت، محدود بودن آن است. به عبارت دیگر شاید شما بخواهید کارتی را دریافت کنید که قابلیت چند منظوره داشته و فقط به پوشش دادن هزینه‌های سفر محدود نشود که سفرکارت این امکان را به شما نمی‌دهد.

سفرکارت - کاماپرس

دریان سفر امید

چه کسانی می‌توانند از سفر کارت استفاده کنند؟

سفرکارت‌ها برای دسته یا گروه خاصی از افراد قابل استفاده نیستند و همه افراد از جمله سازمان‌ها می‌توانند این کارت‌ها را تهیه کنند. برای مثال یک سازمان می‌تواند به جای دادن پاداش به کارمندان خود، این کارت‌های سفر را برای آن‌ها تهیه کرده و از این طریق از آن‌ها تقدیر کند. شما هم می‌توانید به عنوان هدیه سفرکارت مناسبی را برای دوست خود تهیه کرده و او را به یک سفر عالی و تجربه‌ای خاص دعوت کنید. پس می‌توانیم بگوییم سفرکارت مخاطب خاصی نداشته و برای همه و در تمام مناسبت‌ها (هم به صورت سازمانی و هم فردی) امکان سفارش آن وجود دارد‌. فقط ‌کافیست برای خرید آن به پلتفرم‌های آنلاین مانند مِستربلیط مراجعه کنید و پس از تکمیل فرایند ثبت نام، سفرکارت خود را سفارش دهید.

 

خرید سفرکارت از مِستربلیط

مِستربلیط بستری را برای کاربران خود فراهم کرده که بتوانند به صورت مجازی و آنلاین سفرکارت خود را تهیه کنند و به جای نسخه فیزیکی از نسخه مجازی آن نیز بهره مند شوند. خرید سفرکارت از مِستربلیط بسیار راحت بوده و با زدن چند کلیک ساده انجام می‌شود.

برای خرید سفر‌کارت ابتدا باید به سایت مِستربلیط مراجعه کرده و در بخش سفرکارت ثبت نام خود را انجام دهید. در این بخش شما باید اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را ثبت کرده و سپس نوع کارت و مبلغ اعتباری را که می‌خواهید روی کارت باشد، انتخاب کنید. پس از آن ‌که مبلغ را پرداخت کردید، سفرکارت برای شما صادر و به آدرس انتخابی شما ارسال خواهد شد. بعد از دریافت سفرکارت، شما باید در سایت مِستربلیط آن را فعال کنید تا امکان استفاده از آن برای شما مهیا شود.

سفرکارت - کاماپرس

چگونه می‌توان از سفرکارت استفاده کرد؟

به طور کلی استفاده از سفرکارت چندان سخت نیست و شما می‌توانید برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، اتوبوس یا قطار از آن‌ استفاده کنید. برای این کار کافیست پس از فعال سازی کارت، به سایت مِستربلیط مراجعه کرده و هنگام رزرو بلیط سفر یا هتل مورد نظر خود به جای انجام پرداخت‌های سنتی، از اعتبار سفر‌کارت خود استفاده کنید. به عبارتی دیگر، شما هنگام پرداخت باید گزینه “پرداخت با سفرکارت” را انتخاب کنید تا پس از وارد کردن اطلاعات کارت، هزینه رزرو یا خرید از سفر‌کارت شما کسر شود.

در صورتی که اعتبار کارت شما بیشتر از خریدتان باشد، در چندین مرحله امکان استفاده از موجودی کارت خود را خواهید داشت. پس با این مزیت شما به راحتی می‌توانید مسائل مربوط به هزینه سفر را مدیریت کرده و برنامه ریزی مالی داشته باشید. فقط باید توجه داشته باشید که میزان اعتبار سفر‌کارت شما مربوط به یک زمان خاص است و پس از پایان اعتبار، امکان استفاده از موجودی کارت وجود نخواهد داشت.

آیا صدور سفرکارت فیزیکی امکان پذیر است؟

در صورتی که خواهان دریافت سفرکارت فیزیکی باشید، با ثبت درخواست و خرید کارت، ‌کارت به صورت فیزیکی برای شما ارسال خواهد شد.

نتیجه گیری

دریافت سفرکارت مِستربلیط بسیار راحت است و امکان تهیه آن برای هر فرد و سازمانی وجود دارد‌. پس با استفاده از این کارت‌ها می‌توانید به رزرو هتل یا هر نوع بلیطی اقدام کنید، بدون آن‌که از پرداخت‌های سنتی استفاده کنید. حتی اگر موجودی سفرکارت شما به پایان رسید، با مراجعه به سایت و به صورت آنلاین می‌توانید کارت خود را شارژ کرده و تا پایان اعتبار کارت برای خریدهای مختلف از آن استفاده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : مستر بلیط
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان