معرفی مراکز خرید ارزان در کیش

مراکز خرید کیش - کاماپرس
ژیوار

خرید یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش محسوب می‌شود و اغلب افرادی که به این جزیره زیبا سفر می‌کنند، بخشی از بودجه سفر خود را در تور کیش به خرید اختصاص می‌دهند. کیش نیز همانند سایر مناطق گردشگری دارای انواع مختلف مراکز خرید است که اجناس را با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش پنج مجتمع تجاری و بازار محبوب برای خرید ارزان در کیش را معرفی کرده است.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش یکی از محبوب‌ترین بازارهای این جزیره برای مردم محلی و گردشگرانی است که به دنبال خرید ارزان در کیش هستند. این بازار دارای بخش‌ها و فروشگاه‌های بسیار متنوعی است. بخش اعظمی از این بازار به فروش محصولاتی همچون پوشاک، کفش، صنایع دستی، سوغاتی و وسایل الکترونیکی اختصاص یافته است.

بازار پانیذ دارای پارکینگ، کافی شاپ و رستوران‌های متعددی است و می‌توان از چندین ساعت حضور در این بازار و خرید مقرون به صرفه در آن لذت برد. همچنین دسترسی به این بازار از هتل‌های مختلف راحت است. بازار پانیذ در خیابان فردوسی کیش قرار دارد.

مراکز خرید ارزان کیش - کاماپرس

دریان سفر امید

مرکز خرید پدیده کیش

مرکز خرید پدیده به عنوان بورس کیف و کفش کیش معمولا اجناسی از برندهای مختلف با قیمت‌های مناسب را عرضه می­کند. کیف و کفش تنها محصولاتی نیست که در این بازار به فروش می‌رسد و واحدهای تجاری فروشنده لوازم خانگی، وسایل آشپزخانه، سیسمونی، عطر، وسایل دکوری، صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی مواد غذایی نیز در این پاساژ وجود دارد.

از دیگر امکانات این مرکز خرید ارزان در کیش می‌توان به فود کورت، سالن بولینگ، پیست اسکی روی یخ، مینی گلف و سالن سینما اشاره کرد. مرکز خرید پدیده در ابتدای جاده جهان و روبه­روی رستوران پدیده شاندیز قرار دارد.

مراکز خرید ارزان در کیش - کاماپرس

بازار چین

بازار و مرکز خرید چین که شکل ظاهری آن نیز تداعی‌گر معماری چین است، از جمله مراکز خرید ارزان در کیش است. ورود به این بازار به منزله سفر به چین است و حتی بنرها و فروشندگان چینی به وفور در این بازار قابل مشاهده است.

بیشتر گردشگران تور کیش برای خرید لباس و پارچه به این بازار مراجعه می‌کنند. انواع لباس‌ها و پارچه‌ها در متنوع‌ترین شکل ممکن از رنگ و جنس در بازار چین پیدا می‌شود. همچنین در این بازار لوازم خانگی و کیف و کفش ارزان نیز عرضه می­شود.

بازار چین دارای امکانات خاص گردشگری نیست و فقط قیمت‌های مناسب باعث مراجعه گردشگران به آن می‌شود. بازار چین در بلوار مروارید قرار گرفته است.

مراکز خرید ارزان کیش - کاماپرس

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس کیش یکی از بازارهایی است که قیمت اجناس در آن مقرون به صرفه بوده و محصولات با کیفیتی نیز به مشتریان عرضه می‌شود. این بازار 40 ساله یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش است که مغازه‌های آن در دو طبقه اجناس مورد نظر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این بازار می‌تواند پیشنهادی خوب برای خرید ارزان در کیش باشد.

فروشندگان پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و لوازم الکترونیکی بخش‌های اصلی این بازار را به خود اختصاص داده‌اند. مرکز خرید ونوس در خیایان سنایی کیش قرار گرفته است و دارای رستوران و کافی شاپ هم هست.

مراکز خرید ارزان در کیش - کاماپرس

بازار عرب‌ها

از جمله بازارهای سنتی کیش می‌توان به بازار عرب‌ها اشاره کرد که برای خرید ارزان در کیش مناسب است. این بازار زیاد بزرگ نیست، اما دارای مغازه‌های بسیار زیاد جذاب و رنگارنگی است که اجناسی همچون لباس، کیف، کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، مواد غذایی و سوغاتی‌های محلی را به فروش می‌رسانند. امکان خرید برخی از اجناس با قیمت باورنکردنی فقط در این بازار سنتی وجود دارد.

این بازار که بیشتر فروشندگان آن عرب هستند، در قدیمی‌ترین منطقه کیش  و در بلوار پیامبر واقع شده است. گشت و گذار در این بازار روباز، حس و حال قدم زدن در کیش قدیم را برای گردشگران تداعی می‌­کند.

خرید تور کیش از «لحظه آخر»

وبسایت لحظه آخر فعالیت خود در حوزه گردشگری را از سال 1391 آغاز کرده و امروزه به مرجعی برای اطلاعات گردشگری، خرید تور و رزرو هتل تبدیل شده است. در این سایت امکان خرید تور به صورت اقساطی نیز مهیا شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “معرفی مراکز خرید ارزان در کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز