معرفی محصولات جدید شرکت الکترو سامانه الوند در نمایشگاه تاسیسات

الکترو سامانه الوند-کاماپرس
ژیوار

مدیر فروش شرکت الکترو سامانه الوند (السا) از تولید و عرضه محصولات جدید شرکت مانند سایزهای مختلف فن‌های آکسیال کندانسوری، فن آکسیال ۵۰۰ BLDC و اِگزاست فن‌های فشار قوی خبر داد.

به گزارش کاماپرس، محمدحسین توحیدلو در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات با بیان اینکه این شرکت از سال ۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: در ابتدا فعالیت خود را با تولید موتورهای فن کوئل و داکت اسپلیت از ۱۷ وات تا ۶۰۰ وات شروع کرده و سپس نسبت به تولید فن‌های سانتریفوژ، آگزیال فوروارد، بک وارد، پلک فن و انواع اگزاس فن و فن‌های ضد انفجار اقدام کردیم.

وی با اشاره به اخذ گواهینامه‌ها و استانداردهای مرتبط با تولیدات صنعت تهویه مطبوع، گفت: تک تک محصولات ما تست شده و استانداردهای ملی ایران و CE اروپا را دارد. در رابطه با فن ضدانفجار نیز گواهینامه اَتکس (ATEX) را اخذ کرده و در لیست بلند AVL نفت برای اخذ پروژه‌های نفتی قرار داریم.

الکترو سامانه الوند-کاماپرس

وی درباره محصولات جدید شرکت نیز به تولید سایزهای مختلف فن‌های آکسیال کندانسوری اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر سایزهای ۵۰۰ تا ۸۰۰، امسال سایز ۹۰۰ نیز تولید و عرضه شد. فن آکسیال ۵۰۰ BLDC و اِگزاست فن‌های فشار قوی از دیگر محصولات جدید ارایه شده توسط شرکت الوند است. در مقایسه با محصولات مشابه قبلی، عملکرد تولیدات جدید بهینه‌تر شده و دارای استحکام بالاتری است.

دریان سفر امید

مدیر فروش شرکت الکترو سامانه الوند با بیان اینکه از سال ۹۴ تقریبا هر سال در نمایشگاه تاسیسات شرکت کرده‌ایم، اضافه کرد: جذب نیرو ارایه آموزش‌هایی درباره محصولات شرکت از مهمترین اهداف شرکت در نمایشگاه است.

وی جذب مشتری و توسعه بازار را اولویت بعدی مجموعه بیان کرد و گفت: مشتریان ما به عنوان قطعه ساز، تولیدکنندگان محصولات نهایی هستند. تلاش می‌کنیم با ایجاد رقابت و ارائه محصولات باکیفیت، شرکت‌های مصرف‌کننده را بیش از پیش جذب کنیم.

الکترو سامانه الوند-کاماپرس

توحیدلو با بیان اینکه اکثر شرکت‌های تولید کننده هواساز، چیلر و فن کویل از موتورهای تولیدی ما استفاده می‌کنند، اضافه کرد: شرکت‌های بزرگی مثل تهویه، یکتا تهویه اروند، تهویه دماوند، رادین صنعت، دانشگا‌ه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها و … از مشتریان ما هستند. البته برخی محصولات مثل اِگزاس فن و موتورهای فن‌کویل نیز به صورت مستقیم و افترمارکت توسط مصرف کننده نهایی خریداری می‌شود. با این حال ۹۰ درصد محصولات ما به صورت قطعه، توسط تولیدکنندگان چیلر و هواساز تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه اغلب محصولات این شرکت به صورت سفارشی تولید می‌شود، ادامه داد: اگرچه اغلب تولیدات شرکت به صورت روتین عرضه می‌شود، با این حال طراحی و تولید محصولات تیراژ پایین، انعطاف بالایی در بخش فنی، رنگ، سایز و ..دارد. موتور به عنوان محصول اصلی شرکت، قلب سیستم‌های تهویه مطبوع بوده و لذا تهیه محصول باکیفیت از سوی تولیدکنندگان اهمیت زیادی دارد. در همین راستا شرکت السا بر روی طراحی، کیفیت و ارایه خدمات پس از فروش برای جهت جذب و حفظ مشتری، حساسیت بالایی دارد.

این فعال صنعت تهویه مطبوع در پایان به برخی از شرکت‌های تولیدکننده قطعات در تیراژ بسیار بالا اشاره کرد و گفت: مساله مهم برای بسیار از این شرکت‌ها تنها تولید اقتصادی و کم هزینه محصول است نه ارتقای کیفیت، لذا این شرکت‌ها نمی‌توانند در پروژه‌های یزرگ و تخصصی مثل بیمارستان‌ها، پاساژها و پروژه‌های نفتی توفیقی کسب کنند.

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : الساانجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایران
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز