معرفی قدرتمندترین موتورسیکلت 6 سیلندر جهان

ساخت موتورسیکلت‌های 6 سیلندر کار ساده‌ای نیست و یکی از بزرگترین مشکلات در زمینه ساخت آن‌، گنجاندن تعداد 6 سیلندر در داخل یک اسکلت فلزی است که فضایی محدود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، ساخت موتورسیکلت‌های 6 سیلندر نیاز به مهندسی بسیار پیچیده‌ای دارد و طراحی آن‌ نیز باید به گونه‌ای انجام شود که توزیع وزن و تعادل موتورسیکلت به خوبی صورت گیرد. با این حال، برندهایی مانند هوندا، بی ام و، کاوازاکی و چند تولیدکننده دیگر توانسته‌اند بر چالش‌های‌ تولید موتورسیکلت 6 سیلندر فائق آمده و محصولاتی موفق تولید کنند.

قدرتمندترین موتورسیکلت 6 سیلندر جهان توسط یک برند مستقر در جمهوری چک تولید شده و اف جی آر میدالو 2500 (FGR Midalu 2500) نام دارد. پروژه ساخت این موتورسیکلت حدودا 6 سال در مرحله طراحی و توسعه قرار داشته و پس از تولید نهایی نیز تنها به تعدادی محدود به بازار عرضه شده است.

راز آسمان پایتخت

از ویژگی‌های موتورسیکلت اف جی آر میدالو  2500 می‌توان به اسکلت سبک، پنل‌های بدنه فیبرکربنی و پیشرانه قدرتمند آن اشاره کرد. پیشرانه 6 سیلندر این موتورسیکلت 2442 سی‌سی حجم دارد و می‌تواند 240 اسب بخار نیرو و 203 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “معرفی قدرتمندترین موتورسیکلت 6 سیلندر جهان

  1. امیر کریمی گفته:

    متورهایی هستن که با ۴ سیلندر و نهایت حجم ۱۰۰۰ یا ۱۲۰۰ سی سی ۲۰۰ الی ۲۴۰ اسب قدرت دارن این متوره ۶سبلندر با حجم ۲۴۰۰ سی سی ۲۴۰ اسب قدرت داره. اگر علم تکنولوژی شون بالا بود با این متور باید ۳۰۰ الی ۳۲۰ اسب جواب میگرفتن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز