معرفی سه مدل از خودروهای جک

ژیوار

بعد از محدودیت واردات برخی برندهای خودرویی مانند هیوندا، بنز، بی ام دبلیو، تویوتا و … به ایران، همچنان تعدادی از ماشین‌های ساخت چین به ایران وارد یا داخل کشور مونتاژ می‌شدند. قیمت این خودروها نسبت به دیگر محصولات وارداتی مناسب‌تر بود و توانست نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند. در حال حاضر نیز قیمت خودرو از برند مذکور مناسب‌تر از دیگر انواع خارجی و حتی برخی مدل‌های داخلی است و همچنان خریداران زیادی دارد.

به گزارش کاماپرس، پس از محدودیت واردات خودروها، کشور دوست و همسایه ایران، چین، همچنان محصولاتی را به کشور ارائه داد. این گروه محصولات از برند جک بودند که توانستند نظرات زیادی را در داخل کشور به خود جلب کنند. این گروه خودروسازی تاکنون توانسته در برنامه ملی مشعل عنوان شرکت برتر فناوری پیشرفته را به دست آورد. هم اکنون خودروسازی جک یکی از 500 شرکت برتر کشور چین است. این مجموعه توانسته در بین پنج برند برتر خودروسازی مستقل چین نیز جا پیدا کند. در ادامه تعدادی قیمت خودرو جک و مشخصات آن‌ها بیان خواهد شد؛

جک J4 اتوماتیک

مدل؛ 1402

میانگین قیمتی؛ 870 میلیون تومان

این خودرو دارای موتور تنفس طبیعی با حجم هزار و 499 سی سی است. خودرو مذکور ظرف مدت 13.6 ثانیه از صفر کیلومتر به شتاب 100 کیلومتری می‌رسد. حداکثر سرعت جک جی 4 نیز 180 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این اتومبیل در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی 7 لیتر سوخت مصرف دارد. سیستم دنده مکانیکی، حالت رانندگی اسپرت، رانندگی در شرایط برفی، سیستم مالتی مدیا لمسی مجهز به سیستم عامل اندروید، سیستم تهویه، کروز کنترل و مالتی مدیا از جمله امکانات این خودرو هستند.

قیمت خودرو - کاماپرس

خودرو جک S3

مدل؛ 1402

میانگین قیمت؛ 1 میلیارد و 180 میلیون تومان

خودرو جک اس 3 مجهز به یک موتور تنفس طبیعی پنج لیتری است که برابر 110 اسب بخار قدرت دارد. حداکثر گشتاور موتور این خودرو 155 نیوتن متر اعلام شده است. هیچ تست رسمی از زمان لازم برای سرعت صفر تا 100 کیلومتر جک اس3 در دسترس نیست. اما با توجه به گیربکس سی وی تی می‌توان انتظار داشت که این خودرو تقریبا در 14 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برسد. حداکثر سرعت این خودرو 175 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این خودرو امکانات رفاهی فراوانی دارد که از جمله آن می‌توان به صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، فرمان برقی، سانروف برقی دو حالته، تهویه مطبوع اتوماتیک با فیلتر، سیستم نظارت بر فشار باد تایر، روکش چرمی فرمان و یخ زادی شیشه عقب اشاره کرد.

دریان سفر امید

قیمت خودرو - کاماپرس

جک S5

مدل؛ 1402

میانگین قیمت؛ 1 میلیارد و 650 میلیون تومان

خودرو جک اس 5 به موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ مجهز شده که حجم آن هزار و 997 سی سی است. این موتور به اندازه 174 اسب بخار قدرت دارد و حداکثر گشتاور آن به 265 نیوتن متر می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 180 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این اتومبیل در هر 100 کیلومتر به اندازه 7.8 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. این خودرو دارای امکاناتی ماننده سنسور دنده عقب، کامپیوتر سفری، سان روف، روشن شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو، تنظیم ارتفاع نور، سیستم فرمان چرخ دنده‌ شانه‌ای با کمک برقی، قفل ایمنی کودک و اخطار دهنده فشار باد چرخ‌ها است.

خودرو جک S5 - کاماپرس

قیمت روز خودروهای جک را از همراه مکانیک پیگیری کنید

افراد به منظور بررسی دقیق و مداوم قیمت خودرو جک امکان مراجعه به درگاه همراه مکانیک را دارند. این درگاه قیمت روز انواع اتومبیل جک را به همراه قیمت دیگر خودروهای خارجی در دسترس کاربران قرار می‌دهد. همراه مکانیک علاوه بر این خدمت، امکان خرید و فروش انواع خودرو جک را فراهم کرده است.

افرادی که مایل به خریدن این خودرو هستند اما بودجه کافی ندارند، می‌توانند از امکان خرید خودرو اقساطی این مجموعه استفاده کنند. با خرید خودرو اقساطی همراه مکانیک امکان در اختیار گرفتن هر نوع خودرویی با پیش پرداخت و اقساط مناسب وجود دارد.

درگاه همراه مکانیک از سال 1392 به منظور ارائه خدمات خودرویی مناسب شروع به کار کرد. این مجموعه برای ادامه مسیر خود در نظر دارد که به کامل‌ترین مرجع خودرویی تبدیل شود و اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز