معرفی جذاب ترین شهرها برای بازدید در تور ژاپن

تور ژاپن - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ژاپن با شهرهای عظیم و آسمان‌خراش‌های سربه‌فلک‌کشیده، یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری است. آثار تاریخی و میراث فرهنگی غنی، معابد و زیارتگاه‌ها و رستوران‌های درجه‌یک متعددی در این کشور وجود دارند. شهرهای دیدنی متعددی در ژاپن وجود دارند که باعث شگفتی بازدیدکنندگان در طی سفر می‌شوند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی پنج مورد از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین شهرها در تور ژاپن پرداخته است.

توکیو

توکیو یکی از زنده‌ترین شهرها در کل دنیا شناخته می‌شود و چهل میلیون نفر جمعیت دارد. آسمان‌خراش‌ها و نورپردازی‌های این شهر در شب مسحور‌کننده و زیبا است. توکیو جلوه منحصربه‌فردی از ترکیب مدرنیته و تاریخ را به نمایش می‌گذارد و تعداد زیادی از آثار تاریخی و باستانی در این شهر برای بازدید وجود دارد. بازدید از توکیو در تور ژاپن طیف متنوعی از تجربه‌های خرید و امتحان کردن رستوران‌ها و غذاهای محلی را برای افراد به ارمغان می‌آورد. معبد سنسو جی یکی از مهم‌ترین آثار باستانی توکیو است که تصویر منحصربه‌فردی از تاریخ و فرهنگ ژاپن قدیم به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. پارک و باغ‌وحش اینوکاشیرا یکی از جذاب‌ترین مناطق گردشگری توکیو است و در فصل بهار درختان شکوفه گیلاس خودنمایی می‌کنند.

تور ژاپن - کاماپرس

کیوتو

کیوتو به‌عنوان پایتخت سابق ژاپن زیباترین و دیدنی‌ترین شهر در این کشور شناخته می‌شود. آثار تاریخی و میراث فرهنگی غنی این شهر باعث شگفتی گردشگران در تور ژاپن می‌شود. کیوتو با معابد و زیارتگاه‌ها، باغ‌های ذن و کوچه‌‌های سنگ‌فرش ‌شده به‌عنوان پایتخت فرهنگ ژاپن لقب گرفته است. بهترین رستوران‌های ژاپن در کیوتو واقع‌شده‌اند و گردشگران در طی سفر می‌توانند از زندگی شبانه لذت ببرند. کاخ سلطنتی کیوتو، قلعه نیجو، معبد کینکاکوجی و معبد فوشیمی ایناری چند مورد از مسحورکننده‌ترین جاذبه‌های دیدنی کیوتو هستند. با این حال باید در نظر داشت که تعداد معابد کیوتو بسیار زیاد است و افراد نمی‌توانند در طی سفر از همه آن‌ها بازدید کنند. جنگل بامبو در کیوتو یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین مکان‌ها برای سپری کردن اوقات است. باوجوداینکه جنگل بامبو همیشه پر از گردشگران است، ولی افراد می‌توانند لحظات دنج و خلوتی را در این بعضی از نقاط این منطقه تجربه کنند.

تور ژاپن - کاماپرس

اوساکا

اوساکا دومین شهر بزرگ ژاپن است که با غذاهای خیابانی متنوع و شگفت‌انگیز شناخته می‌شود و گردشگران در طی سفر حتماً باید اوکونومیاکی و تاکویاکی را امتحان کنند. قلعه اوساکا یکی از خارق‌العاده‌ترین مکان‌های دیدنی در ژاپن است که در قرن شانزدهم ساخته‌شده است و گردشگران می‌توانند از رویدادهای فرهنگی این مکان نیز بازدید کنند. آکواریوم کایان نیز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری اوساکا شناخته می‌شود و افراد در طی سفر می‌توانند از هفت منطقه مختلف در این پارک آبی بازدید کنند.

تور ژاپن - کاماپرس

کانازاوا

کانازاوا با زیارتگاه‌های باستانی و موزه‌های خارق‌العاده، یکی از جذاب‌ترین شهرهای ژاپن است. کانازاوا ازنظر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی که به نمایش می‌گذارد، می‌تواند با کیوتو رقابت کند. محله‌های باستانی و قدیمی این شهر جلوه‌های زیبا و جذابی برای گردش و تفریح ارائه می‌کنند. جاذبه‌های این شهر در اطراف قلعه بزرگ و باغ زیبا ساخته‌شده است و مناطق اطراف قلعه در طی جنگ جهانی دوم دست‌نخورده باقی‌مانده است. گشت‌وگذار کردن در مناطق قدیمی گیشا و سامورایی یکی از جذاب‌ترین اقداماتی است که افراد در بازدید از کانازاوا می‌توانند انجام دهند.

تور ژاپن - کاماپرس

ساپورو

ساپورو در جزیره هوکایدو قرار دارد و به‌عنوان یکی از پررونق‌ترین شهرهای گردشگری ژاپن شناخته می‌شود. این شهر پرجنب‌وجوش به دلیل ورزش‌ها و جشنواره‌های زمستانی و مجسمه‌های برفی شهرت دارد. گردشگران می‌توانند در طی سفر در اطراف پارک اودوری قدم بزنند و طیف وسیعی از جاذبه‌ها مانند برج ساعت تاریخی را کاوش کنند. کوه‌های اطراف ساپورو، شرایط مناسبی برای ورزش‌های فضا باز مانند اسکی و اسنوبورد در کوه‌های اطراف فراهم کرده‌اند. افراد با سفر به این شهر می‌توانند تجربه فرهنگی بی‌نظیری داشته باشند و با مردم محلی و غذاهای سنتی این منطقه آشنا شوند. بهترین و متنوع‌ترین مراکز خرید ژاپن در ساپورو قرار دارند و مسافران در طول اقامت خود می‌توانند از رستوران‌های فوق‌العاده و زندگی پرجنب‌وجوش شبانه این شهر لذت ببرند. چشمه‌های آبگرم متعددی در این شهر وجود دارند و تجربه فوق‌العاده‌ای برای افراد رقم می‌زنند.

تور ژاپن - کاماپرس

سفر به ژاپن با «قصر شیرین»

آژانس گردشگری قصر شیرین سال 1375 فعالیت خود را در زمینه اخذ ویزا آغاز کرد و در حال حاضر در زمینه برگزاری انواع تورهای مختلف آسیایی و اروپایی نیز فعالیت می‌کند. افراد با رزرو تور از قصر شیرین همه خدمات دریافت ویزا، رزرو بلیط و هتل و ترانسفر سفر را دریافت می‌کنند و می‌توانند با خیال راحت از سفر خود نهایت لذت را ببرند. امکان خرید بلیط هواپیما چارتری و رزرو تور اقساطی نیز در قصر شیرین وجود دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://www.ghasreshirin.com مراجعه کنند و یا با شماره‌های 02183348 و یا 09120325106 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
تهران آهن
روکش مارال
آهن رویال
نهال گشت
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز