معرفی بهترین پارک های آبی دبی

پارک آبی دبی - کاماپرس
ژیوار

پارک های آبی دبی تجربه‌ای بی نظیر و منحصربه‌فرد هستند که امکان لذت بردن از بازی‌های گوناگون را برای تمام سنین فراهم می‌کنند. این پارک‌ها بزرگ‌ترین و یا طولانی‌ترین سرسره‌های جهان را در خود جای داده‌اند و در آن‌ها امکان تجربه کردن بسیاری از اولین‌ها وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش هفت مورد از پارک های آبی دبی را معرفی و بررسی کرده است.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی با وجود قدمت بالا، جزو بهترین انتخاب‌ها در بین پارک های آبی دبی است. این پارک آبی نسبتا شلوغ در ساحل جمیرا و در کنار برج العرب واقع شده و در ورودی آن یک آبشار 18 متری قرار دارد. در این مکان بیش از 30 وسیله جذاب برای بازی و سرگرمی فراهم شده است. همچنین رودخانه جاری در وسط این پارک 360 متر طول دارد.

پارک آبی آتلانتیس

از دیگر پارک های آبی جذاب و پرطرفدار دبی می‌توان به پارک آبی آتلانتیس اشاره کرد که در هتل آتلانتیس دبی و در جزیره نخل در جمیرا قرار دارد. این پارک آبی با 30 سرسره هیجان انگیز و امکانات تفریحی متعدد جزو جذاب‌ترین پارک های آبی دبی بوده و در آن بخش جداگانه‌ای برای کودکان و نوجوانان نیز در نظر گرفته شده است. همچنین این مجموعه دارای آکواریومی با 65 هزار آبزی گوناگون بوده و در آن امکانات ویژه‌ای مانند پرستار و کلبه‌های کوچک برای استراحت تدارک دیده شده است.

دریان سفر امید

پارک آبی آکوا فان

پارک آبی پرطرفدار دیگری که در دبی قرار گرفته، پارک آبی آکوا فان نام دارد که روبه‌روی ساحل جمیرا واقع شده و جزو مکان‌های معروف و پرطرفدار این منطقه است. این پارک آبی وسایل بازی خاص و منحصربه‌فردی دارد و در آن می‌توان هیجان سرعت در طولانی‌ترین سرسره بادی آبی جهان را تجربه کرد. در این مکان بیش از 70 نوع بازی مختلف ارائه شده است.

پارک آبی لاگونا

این پارک آبی در کنار ساحل لامر که یکی از محبوب‌ترین سواحل دبی است، واقع شده و در آن وسایل بازی متنوع و زیادی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این مکان به مراکز خرید نیز نزدیک است و سالن بازی مخصوص کودکان هم دارد. در لاگونا به عنوان یکی از محبوب‌ترین پارک های آبی دبی امکان موج سواری خانوادگی فراهم شده و برای بانوان نیز سانس‌های اختصاصی جداگانه‌ای عرضه می‌شود.

پارک آبی آیس لند راس الخیمه

از دیگر پارک های آبی دبی می‌توان به پارک آبی آیس لند راس الخیمه اشاره کرد که در آن بازی‌های یخی مختلفی مانند اسکی روی یخ تدارک دیده شده است. این پارک آبی شباهت زیادی به قطب جنوب دارد و در آن اتاق‌های استراحتی شبیه به خانه‌های اسکیموها به چشم می‌خورد. همچنین در این مکان می‌توان از استخرهای آب گرم نیز استفاده کرد.

پارک آبی لگولند

لگولند نیز یکی دیگر از پارک های آبی دبی بوده که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است و در آن دو بخش شهربازی و پارک آبی وجود دارد. این مکان با وسایل بازی ایمنی سازی شده برای کودکان زیر 12 سال، یکی از بهترین پارک های آبی دبی شناخته می‌شود.

پارک آبی یاس ابوظبی

این پارک آبی یکی از کامل‌ترین پارک های آبی دبی بوده و هشت سالن مختلف دارد. به همین جهت در یاس ابوظبی امکان انتخاب تفریحات متنوع برای افراد با سنین مختلف فراهم شده است. در این پارک آبی، بخش جداگانه‌ای با عنوان شهر جوانان نیز وجود دارد. همچنین این پارک آبی، بزرگ‌ترین سرسره شش نفره جهان با طول 550 متر را در خود جای داده است.

خرید تورهای تفریحی دبی از «بریم دبی»

وبسایت بریم دبی، مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد در زمینه فروش تورهای تفریحی دبی است و علاوه بر آن، خدمات دیگری مانند اجاره خودرو و اخذ ویزا را به مسافران ارائه می‌دهد. علاقه‌­مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت www.berimdubai.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188896036 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بریم دبی
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان