معرفی بهترین نوع فلاورباکس فلزی

فلاورباکس-کاماپرس
ژیوار

فلاورباکس فلزی یکی از محبوب‌ترین انواع جعبه‌های گل است که به‌واسطه مقاومت بالا، ظاهر شیک و زیبا و قیمت اقتصادی، گزینه‌ای هوشمندانه برای افراد مختلف با هر سلیقه‌ای است. در حال حاضر فلاورباکس فلزی در انواع مختلفی مانند فلاورباکس گالوانیزه طراحی و تولید می‌شود.

به گزارش کاماپرس، امروزه استفاده از فلاورباکس برای ایجاد فضای سبز در محیط‌های شهری، آپارتمان‌ها، تراس‌، روف‌گاردن‌ و نظایر آن رواج بسیاری یافته است. فلاورباکس فلزی به‌عنوان یک المان جذاب با ویژگی‌های متنوع، یکی از گزینه‌های محبوب معماران و طراحان بوده که خود آن دارای انواع متعددی است. به‌عنوان مثال، فلاورباکس گالوانیزه با دوام و ماندگاری بالا و همچنین تولید در اشکال و رنگ‌های مختلف، رایج‌ترین نوع فلاورباکس فلزی است.

این گزارش به بررسی انواع فلاورباکس فلزی و معرفی فلاورباکس گالوانیزه ‌پرداخته است.

فلاورباکس-کاماپرس

فلاورباکس فلزی چیست؟

فلاورباکس فلزی یکی از انواع محبوب باکس‌ها یا پلنترهای گل و گیاه است که با استفاده از ورق‌های فولادی ساخته می‌شود. در ساخت این نوع فلاورباکس غالبا از ورق گالوانیزه و ورق سیاه استفاده شده و در برخی موارد از ورق رنگی استفاده می‌شود.

دریان سفر امید

استفاده از متریال و مواد فلزی در تولید فلاورباکس دارای مزایای متعددی همچون وزن پایین، تنوع شکل و طرح، مقاومت بالا، عمر طولانی، سطح صاف و صیقلی، رنگ‌پذیری و ماندگاری بالای رنگ و قیمت مناسب است.

فلاورباکس-کاماپرس

انواع فلاورباکس فلزی

فلاورباکس فلزی با توجه به مواد به کار رفته در آن دارای انواع مختلفی است که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

فلاورباکس گالوانیزه: فلاورباکس گالوانیزه، رایج‌ترین و محبوب‌ترین نوع فلاورباکس فلزی است که در مقایسه با دیگر انواع این محصول، دارای مقاومت بالاتری در برابری زنگ‌زدگی، خوردگی و شرایط جوی است؛ ضمن این‌که خرید فلاورباکس گالوانیزه، یک گزینه اقتصادی نیز محسوب می‌شود.

فلاورباکس ورق سیاه: در ساخت این نوع باکس پس از تولید محصول با فلز پایه، برای جلوگیری از زنگ زدن، یک لایه رنگ اپوکسی روی آن زده می‌شود.

فلاورباکس ورق رنگی: منظور از ورق رنگی در تولید فلاورباکس، همان فلاورباکس گالوانیزه است که در نهایت با استفاده از یک لایه رنگ الکترواستاتیک در کوره پوشانده می‌شود. این محصول از مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و رطوبت برخوردار است؛ با این حال، فلاورباکس ورق رنگی در مقایسه با فلاورباکس گالوانیزه معمولی، قیمت بالاتری دارد.

فلاورباکس-کاماپرس

چرا فلاورباکس گالوانیزه بهترین نوع فلاورباکس فلزی است؟

فلاورباکس گالوانیزه یکی از انواع رایج و بسیار محبوب فلاورباکس فلزی برای تزئین فضاهای داخلی و خارجی و به‌ویژه محوطه‌سازی‌های بیرونی مانند تراس، روف گاردن، حیاط، پارک، باغ و مانند آن است.

از مهم‌ترین مزایای فلاورباکس گالوانیزه می‌توان به قابلیت سفارشی سازی، تناسب با هر سبک دکوراسیون و محوطه سازی، دوام و ماندگاری تا 20 سال، عدم نیاز به مراقبت دائمی و تعمیر، تولید در اشکال و طرح‌های مختلف، سازگاری با محیط زیست و کمک به بهبود کیفیت هوا و جلوگیری از ورود آلودگی اشاره کرد.

کاربردهای فلاورباکس گالوانیزه

فلاورباکس گالوانیزه به فلاورباکس همه کاره نیز شهرت دارد؛ چرا که انواع این باکس در اشکال، ابعاد و رنگ‌های متنوع تولید شده و به‌واسطه پرتابل بودن، قابلیت سفارشی سازی برای سبک‌های مختلف دکوراسیون و محوطه‌سازی نیز دارد. دو مورد از مهم‌ترین کاربردهای فلاورباکس گالوانیزه در ادامه بررسی شده است.

فضاهای بیرونی: انواع فلاورباکس گالوانیزه به‌واسطه مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی و جوی، گزینه مناسبی برای تزئین فضاهای بیرونی مانند تراس و روف گاردن است؛ ضمن اینکه وزن سبک این باکس‌ها موجب شده که برای آویزان کردن از تراس یا دیوار نیز مناسب باشد.

فضاهای داخلی: فلاورباکس‌های گالوانیزه دارای طرح‌ها و اشکال متنوعی بوده و به‌ واسطه ظاهر زیبا و مدرن آن‌، به عنوان یکی از المان‌های جذاب در تزئین فضاهای داخلی و دکوراسیون منازل نیز استفاده می‌شود.

فلاورباکس-کاماپرس

قیمت فلاورباکس گالوانیزه

یکی از دلایل محبوبیت خرید فلاورباکس گالوانیزه در مقایسه با دیگر انواع فلاورباکس فلزی، قیمت ارزان و مناسب این محصول است. خرید فلاورباکس گالوانیزه با توجه به دوام و ماندگاری بالای این محصول و عدم نیاز به هزینه‌های تعمیر، مراقبت و جایگزینی در طولانی مدت، خریدی هوشمندانه و اقتصادی محسوب می‌شود؛ با این حال، قیمت فلاورباکس گالوانیزه تحت تاثیر فاکتورهای متعددی همچون تعداد ورق‌ گالوانیزه مورد استفاده، کیفیت ورق گالوانیزه، درجه و گرید فولاد، نوع رنگ، استفاده از پوشش الکترواستاتیک و روش رنگ‌آمیزی، روش تولید و نوع جوش تعیین می‌شود.

خرید فلاورباکس گالوانیزه از “ایده سبز”

ایده سبز، یک مجموعه مطرح و معتبر در حوزه فضای سبز است که ضمن ثبت چند پروژه موفق در راستای افزایش سرانه فضای سبز در کشور، خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

مهم‌ترین خدمات ایده سبز شامل اجرای انواع فلاور باکس فلزی مانند فلاورباکس گالوانیزه، طراحی دیوار سبز، تراس سبز، نصب انواع سایبان و آلاچیق، محوطه سازی ساختمانی و طراحی فضای سبز شهری و انواع زمین بازی و ورزشی است.

برای سفارش فلاورباکس فلزی و گالوانیزه می‌توان به وبسایت رسمی ایده سبز به آدرس  idehsabz.co مراجعه کرد و محصول مورد نظر خود را متناسب با دکوراسیون و سلیقه خود سفارش داد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایده سبز
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز