معرفی بهترین نرم افزار حسابداری رستوران دنیا 2022

لست سکند

نرم افزارهای حسابداری یکی از مهم‌ترین ابزارها برای مدیریت رستوران‌ها هستند. این نرم افزارها امکان ایجاد فاکتور، محاسبه مالیات فروش، قیمت‌ها در منو و ادغام با سیستم POS را برای مدیریت امور مالی فراهم‌ می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از گروه نرم افزاری معین، هزینه‌های مربوط به تامین مواد غذایی و هزینه‌های عملیاتی دو چالش بزرگ در رستوران‌ها هستند. زمانی‌ می‌توان بر این چالش‌های مالی فائق آمد که یک نرم افزار حسابداری رستوران خوب برای بررسی وضعیت مالی کسب و کار داشت. در ادامه 5 انتخاب برتر برای استفاده به عنوان بهترین نرم افزارهای  حسابداری رستورانی را معرفی‌ می‌کنیم.

1.   نرم افزار حسابداری Restaurant365

این نرم افزار که در سال 2012 عرضه شد، یک ابزار مبتنی بر ابر و جامع برای مدیریت امور مالی رستوران‌ها است. امکانات این نرم افزار کاملا قدرتمند بوده و در عین حال برای استفاده ساده هستند و شما را گیج نمی‌کنند. این ابزار که به صورت تخصصی برای رستوران‌ها طراحی شده ویژگی‌های مختلفی نظیر اتوماسیون حساب‌های دریافتی و پرداختی، بودجه بندی، ایجاد فاکتور، صورتحساب، مدیریت موجودی، اتصال به دستگاه پوز، گزارش‌گیری و برنامه ریزی کارمندان را در اختیارتان‌ می‌گذارد.

نرم افزار حسابداری رستوان-کاماپرس

2.   نرم افزار حسابداری QuickBooks Online

QuickBooks Online یکی از نرم افزارهای قدیمی حسابداری است که به صورت مداوم به روز می‌شود. این برنامه برای صاحبان رستوران با تجربه حسابداری یا حتی دفتردارهای کم تجربه انتخاب خوبی است و‌ می‌تواند با یکپارچه سازی تمام سیستم‌های درگیر در امور مالی، مدیریت را ساده‌تر کند. ویژگی‌هایی مثل ردیابی درآمد و هزینه، ایجاد فاکتور، پیگیری مالیات بر فروش، مدیریت موجودی، گزارش‌های پیشرفته، کنترل حقوق و دستمزد و… در این برنامه طراحی شده است.

راز آسمان پایتخت

3.   نرم افزار حسابداری TouchBistro

این نرم افزار مخصوص امور حسابداری در رستوران‌ها در سال 2010 طراحی شد و در بیش از 100 کشور استفاده‌ می‌شود. این نرم افزار برای استفاده تمامی افراد، چه مبتدی و چه متخصص انتخاب خوبی است، به خصوص برای افرادی که از آیپد در رستوران‌ها برای سفارش گیری استفاده‌ می‌کنند. با این ابزار‌ می‌توان کنترل اموری نظیر موجودی، هزینه‌های مواد غذایی، حاشیه سود آیتم‌های مختلف، پردازش پرداخت‌ها، مدیریت کارکنان، حساب‌های مشتریان و مدیریت منو را در اختیار داشت.

4.   نرم افزار حسابداری ZipBooks

این نرم افزار حسابداری ساده را‌ می‌توان در هر صنعتی استفاده و آن را سفارشی سازی کرد. اگر به دنبال یک گزینه مقرون به صرفه هستید، این ابزار انتخاب خوبی است و‌ می‌تواند ویژگی‌های مختلفی را در اختیارتان قرار دهد. امکاناتی مثل ردیابی خودکار هزینه‌ها، صورتحساب‌ها، گزارش‌های مالی کامل، مدیریت فروشنده و مشتری، پرداخت‌های دیجیتال، ارتباط با مشتری در پلتفرم و برچسب گذاری برای سفارشی سازی ویژگی‌ها در این ابزار وجود دارد.

رستوران-کاماپرس

5.   نرم افزار حسابداری Davo

نرم افزار حسابداری Davo هم برای افرادی که دانش کمی دارند و هم متخصصان حسابداری مناسب است. با ویژگی‌هایی که این نرم افزار در اختیارتان‌ می‌گذارد‌ می‌توانید دستگاه POS را با آن یکپارچه کنید، مالیات‌ها را محاسبه کنید، گزارش‌های روزانه از وضعیت امور مالی داشته باشید و از داده‌هایتان به صورت ابری پشتیبان و بکاپ بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : حسابداری معین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز