معرفی بهترین مدل جارو شارژی بلک اند دکر

جارو شارژی بلک اند دکر 320
ژیوار

وزن سبک و قابلیت حمل آسان جارو شارژی نسبت به جاروبرقی معمولی، افراد زیادی را به خرید این محصول ترغیب ‌می­‌کند. همچنین طراحی جمع و جور این محصول، استفاده از آن را در محیط‌های کوچک و محدود – حتی داخل خودرو – به آسان‌ترین کار ممکن تبدیل می­‌کند. برخی از جاروشارژی‌ها، سری‌های قابل تعویض دارند و این ویژگی، امکان استفاده از آن را برای انواع سطوح مانند فرش، مبلمان و پرده‌ها نیز فراهم می‌کند. تمامی این مزایا می‌تواند جاروشارژی را به ابزاری همه‌کاره در محیط خانه و بیرون از آن تبدیل کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی جارو شارژی بلک اند دکرDVJ320J  به‌عنوان بهترین محصول این برند و بررسی ویژگی‌های آن ‌پرداخته است.

طراحی ارگونومیک ، قدرت مکش و کارایی بالا

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های جارو شارژی بلک اند دکر را می‌توان طراحی سبک و قابلیت حمل آسان آن دانست. این جارو شارژی با وزن کم و طراحی ارگونومیک، به‌راحتی در دست قرار می‌گیرد و استفاده طولانی‌مدت از آن بدون ایجاد خستگی برای کاربر امکان‌پذیر است. جارو شارژی مدل DVJ320J با وجود طراحی جمع‌وجور، از قدرت مکش بالایی برخوردار است. این جارو شارژی مجهز به یک موتور قوی است که به راحتی می­تواند گرد و غبار، ذرات ریز و حتی خرده‌ریزهای بزرگتر را جذب کند. کارایی بالا در مکش این محصول باعث می‌شود که کاربر نیازی به چندین بار عبور از روی سطح نداشته باشد و با یک بار عبور، نتیجه دلخواه را به دست آورد.

یکی دیگر از نقاط قوت جارو شارژی بلک اند دکر مدل  DVJ320J، باتری لیتیوم یونی فشرده آن است. این باتری‌ها در کنار دوام بالا، حدود 15 دقیقه شارژدهی دارند. همچنین باتری لیتیوم یون در مقایسه با باتری‌های قدیمی‌تر، عملکرد بهتری دارد و در طول زمان کارایی خود را از دست نمی‌دهد. به‌علاوه، این جارو شارژی مجهز به نشانگر شارژ باتری است که امکان بررسی وضعیت شارژ دستگاه توسط کاربر را به‌راحتی فراهم می‌کند.

11

فیلتر قابل شستشو و سیستم جمع‌آوری گرد و غبار

یکی دیگر از ویژگی‌های جارو شارژی مدل DVJ320Jسیستم فیلتراسیون آن است. این جارو مجهز به فیلتر قابل شست­وشو است که به‌راحتی می‌توان آن را جدا کرد و شست. این ویژگی باعث می‌شود که نه تنها عملکرد جارو در طول زمان کاهش نیابد، بلکه هزینه‌های نگهداری آن نیز به حداقل برسد. سیستم جمع‌آوری گرد و غبار این جارو به‌صورت بهینه طراحی شده است تا بدون اینکه نیازی به تخلیه مکرر باشد، حداکثر حجم گرد و غبار و ذرات را جمع‌آوری کند.

دریان سفر امید

استفاده آسان و چندمنظوره

جارو شارژی بلک اند دکر مدل DVJ320J به دلیل طراحی چندمنظوره و کاربری آسان، یکی از گزینه‌های محبوب برای خانواده‌ها است. این جارو با سری‌های مختلفی که به همراه دارد، به کاربر این امکان را می‌دهد که سطوح مختلف را به‌راحتی تمیز کند. از کف زمین گرفته تا مبلمان و حتی گوشه‌های مختلف، همه جا با این جارو شارژی قابل تمیزشدن است.

همچنین صدای تولیدی توسط جارو شارژی مدل DVJ320J نسبت به جاروبرقی معمولی و سنتی بسیار کمتر است و حدود 63 دسی‌بل صدا تولید می­کند. طراحی زیبا و مدرن این جارو نیز به گونه‌ای است که می‌تواند به‌راحتی در هر گوشه‌ای از خانه قرار گیرد و جلوه‌ای زیبا به فضای منزل ببخشد.

خرید جارو شارژی بلک اند دکر از «لوازم خانگی»

مجموعه لوازم خونگی با حضور مستمر و قدمتی نزدیک به چهل سال، از سال 1365 فعالیت خود را با عرضه لوازم خانگی به صورت حضوری آغاز کرده ‌است. این مجموعه فروش مجازی را از سال 1395 شروع کرد و در زمینه فروش لوازم مورد نیاز خانه و آشپزخانه، گامی بزرگ به سوی خرید آسان و اینترنتی برداشت. در حال حاضر امکان خرید جارو شارژی بلک اند دکر با مدل‌های متنوع، شرایط سفارش اینترنتی و تحویل در منزل برای کاربران فراهم ‌است.

علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی این محصول می‌توانند به وبسایت https://lavazemkhonegi.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌ 02166706005 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز