معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی + قیمت روز لپ تاپ 13 اسفند 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه به دلیل وضعیت نابسامان نرخ ارز، خرید لپ تاپ دیگر کار چندان ساده‌ای نیست. این در حالی است که جدا از افزایش روزافزون قیمت لپ تاپ ، برای انجام بسیاری از پروژه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی به یک لپ تاپ ساده نیاز است. خرید لپ تاپ با هر بودجه‌ای نیازمند داشتن آگاهی حداقلی درباره مشخصات مناسب یک لپ تاپ خوب است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت لپ تاپ یکی از معیارهای مهم بسیاری از افراد برای خرید است. لپ تاپ‌های اقتصادی معمولاً برای کاربردهای روزمره مانند جستجو در اینترنت، ویرایش تصویر، کار با مجموعه آفیس و تماشای فیلم مناسب است. در ادامه، با مشخصات برخی از لپ تاپ‌های اقتصادی و دانشجویی آشنا خواهیم شد.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3-XA

قیمت: 13 میلیون و 880 هزار تومان

این لپ تاپ دارای پردازنده کم‌مصرف Celeron N4020 شرکت اینتل بوده و برای انجام امور روزمره، پردازش‌های متوسط برنامه‌نویسی و امور گرافیکی سبک مناسب است. به علاوه، لپ تاپ IdeaPad 3-XA یک رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4 داشته و اسلات رم آنبورد آن نیز 4 گیگابایت ظرفیت دارد. حافظه یک ترابایتی، قابلیت نصب حافظه SSD و کارت گرافیک Intel UHD Graphic 600 از دیگر مشخصات این لپ تاپ اقتصادی است.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook E510MA-BR1116

قیمت: 18 میلیون و 100 هزار تومان

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی و وزن 1.57 کیلوگرمی است. کمپانی ایسوس از پردازنده CeleronN 4020 با محدوده سرعت 2.5 تا 2.8 گیگاهرتز در این لپ تاپ استفاده کرده است. به کار رفتن کارت گرافیک UHD Graphics 600 شرکت اینتل موجب شده تا این دستگاه برای انجام کارهای گرافیکی متوسط گزینه مناسبی باشد. همچنین، لپ تاپ VivoBook E510MA-BR1116 دارای رم DDR4 4 گیگابایتی با حافظه داخلی SSD 512 گیگابایتی است.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook TP1401KA-EC021

قیمت: 19 میلیون و 490 هزار تومان

این لپ تاپ بسیار سبک بوده و تنها 1.4 کیلوگرم وزن داشته و حمل بسیار آسانی دارد. در این دستگاه، پردازنده اینتل مدل CeleronN 4500 به کار رفته و محدوده سرعت آن بین 2.5 تا 2.8 گیگاهرتز است. دارا بودن کارت گرافیک UHD Graphics، باتری 2 سلولی با توان 39 وات ساعت و ظرفیت حافظه رم 4 گیگابایتی از دیگر مشخصات این لپ تاپ مقرون به صرفه است.

در جدول زیر، قیمت روز برخی از لپ تاپ‌ها قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : پردیس استور
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز