تفریحات دبی که در سفر اول باید تجربه کنید

ژیوار

تفریحات دبی با تنوع بسیار بالایی که دارند می‌توانند برای هر سلیقه و هر سنی جذاب باشند. در سفر به دبی که تجربه‌ای لوکس و در عین حال هیجان انگیز است، می‌توان از آکواریوم دبی مال دیدن کرد، از طبقات بسیار بالای برج خلیفه، شهر را زیر پای خود دید، در شهربازی IMG به دنیایی متفاوت سفر کرد و همچنین در پارک‌های آبی از بهترین بازی‌ها و سرسره‌ها لذت برد.

کاماپرس در این گزارش تفریحات دبی را معرفی و هر یک را به طور جداگانه بررسی کرده است.

سافاری صحرا

سافاری صحرا یکی از تفریحات دبی است که در آن می‌توان ترکیبی از هیجان و شگفتی را تجربه کرد. در تور سافاری صحرا امکان استفاده از امکانات و تفریحاتی مانند شتر سواری، رقص عربی، اسکی روی شن، لندکروز سواری و ترانسفر از هتل وجود دارد. همچنین قلیان عربی و نمایش آتش بازی از دیگر تفریحات دبی در سافاری است.

در تجربه سافاری صحرا گردشگران در دل فرهنگ بادیه نشینی غرق می‌شوند. در این سفر خاص چادرهای صحرایی انتظار مسافران را می‌کشند و در آن می‌توان از نقش بستن حنا روی بدن لذت برد. علاوه بر آن در سافاری صحرا می‌توان شام باربیکیو و قهوه عربی تجربه کرد.

ساعت برگزاری این تور همه روزه از 15 تا 22 است.

دریان سفر امید

برج خلیفه

از دیگر تفریحات دبی بازدید از برج خلیفه است. این برج با ارتفاع 828 متری به عنوان بلندترین برج جهان شناخته می‌شود و از مهم‌ترین سازه‌های جهان است. از جمله امکانات برج خلیفه می‌توان به سریع‌ترین آسانسور جهان، دیدن مناظر مختلف با تلسکوپ و همینطور قدم زدن در تراس طبقه 124 و 125 آن اشاره کرد. همچنین در این برج تکنولوژی واقعیت مجازی به کار رفته و تورلیدر زبان انگلیسی نیز حضور دارد.

امکان بازدید از برج خلیفه همه روزه از ساعت 9 تا 14:30  و همچنین 19 تا 23 فراهم است.

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس دارای انواع تفریحات آبی برای بزرگسالان و کودکان است. در این مکان که از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی دنیا به حساب می‌آید، امکان استفاده نامحدود از انواع سرسره و وسایل بازی وجود دارد.

از جمله بخش‌های مهم و هیجان انگیز این پارک آبی می‌توان به سرسره پرش، سرسره آکواکندا، رودخانه ریپدز و ساحل نپتون اشاره کرد. همچنین یک آکواریوم بزرگ نیز در این مجموعه قرار گرفته که حدود 65 هزار موجود آبی از جمله 12 نوع کوسه و سفره ماهی را نگهداری می‌کند.

ساعت کاری این پارک از 10 تا 18 است.

آکواریوم دبی مال

آکواریوم دبی مال، یکی دیگر از تفریحات دبی است که بازدید از آن برای تمام افراد در تمام سنین جذابیت دارد. در این آکواریوم انواع موجودات دریایی و حتی موجوداتی مانند پنگوئن‌ها را می‌توان دید و در دل تونل آن که زاویه 270 درجه از دنیای آب را نمایان می‌سازد، قدم زد.

این آکواریوم بیش از 30 هزار آبزی را در خود جای داده و حتی کروکودیل 40 ساله 750 کیلوگرمی نیز در آن زندگی می‌کند. آکواریوم دبی مال بزرگ‌ترین آکواریوم معلق در جهان است که مخزن آن 10 میلیون لیتر گنجایش دارد.

موزه آینده دبی

بی گمان یکی از مکان‌هایی که در سفر به دبی حتما باید از آن بازدید کرد، موزه آینده دبی است. این موزه با معماری بی نظیر خود می‌تواند افراد را حیرت زده کند. همچنین در این موزه می‌توان چیزهایی را دید که انسان را به زمان آینده می‌برد، نه گذشته و به همین جهت محتوای این موزه هر 10 سال یک بار تغییر می‌کند.

این موزه که از مدرن‌ترین تفریحات دبی به حساب می‌آید، در کنار برج‌های امارات واقع شده است و امکان بازدید کامل از تمامی طبقات آن وجود دارد.

ساعت کار این مجموعه هر روز از ساعت 10 تا 18 است.

رزرو تورهای تفریحی دبی با «بریم دبی»

وبسایت بریم دبی، مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد در عرضه انواع تورهای تفریحی دبی است. این سایت تخفیفات ویژه‌ای را به گردشگران ارائه می­دهد و در زمینه انواع نیازمندی‌های مربوط به دبی مانند تهیه ویزا یا اجاره خودرو نیز فعالیت قابل قبولی دارد.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تفریحات دبی و نحوه خرید بلیط می‌­توانند به وبسایت www.berimdubai.com  مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188896036 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بریم دبی
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز