معرفی بهترین تفریحات آبی دبی

ژیوار

تفریحات آبی دبی از مهم‌ترین جاذبه­‌های این شهر هستند که حداقل باید یکی از آن‌ها را امتحان کرد. این تفریحات هم برای مبتدیان و هم برای حرفه‌ای‌ها ارائه می­‌شوند و امکان تجربه خانوادگی جذاب و منحصر‌به‌فرد با آن‌ها وجود دارد. هر یک از این تفریحات حداقل پنج میلیون تومان آب می­خورد و برای استفاده از آن‌ها حداقل 20 تا 30 دقیقه قبل از زمان اعلام شده باید در محل مورد نظر آماده بود.

کاماپرس در این گزارش مهم‌ترین تفریحات آبی دبی را معرفی و هر یک را به طور جداگانه بررسی کرده است.

جت اسکی

هزینه جت اسکی سواری در دبی برای 30 دقیقه‌ پنج میلیون و 999 هزار تومان است. جت اسکی­های ارائه شده در تفریحات آبی دبی از مدل Yamaha VX و VXR2022 بوده که برای مانور مناسب است و سرعت آن‌ها تا 100 کیلومتر بر ساعت هم می­رسد. این تفریح هم برای افراد مبتدی و هم برای حرفه‌ای‌ها جذابیت زیادی دارد.

قوانین مربوط به جت اسکی در دبی

برای لذت بردن از جت اسکی که یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی دبی به حساب می‌آید، باید توجه داشت که حداقل سن برای استفاده از آن 14 سال در نظر گرفته شده و کودکان پنج تا 13 سال نیز همراه بزرگسالان به عنوان همراه می‌توانند از آن استفاده کنند. البته ورود زنان باردار و کودکان زیر پنج سال به این بخش ممنوع است.

دریان سفر امید

پاراسل

پاراسل دبی از هیجان انگیزترین تفریحات آبی دبی است که در آن افراد به یک چتر بزرگ متصل شده و بر فراز دریا پرواز می‌کنند. هزینه مدل تک نفره پاراسل شش میلیون و 479 هزار تومان و هزینه مدل دو نفره آن 12 میلیون و 149 هزار تومان است. این تفریح گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که نمی‌خواهند خیس شوند. در طول پرواز با پاراسل از مسافران عکس­برداری می‌شود. البته امکان کرایه کردن ابزار برای عکاسی از خود در ارتفاع نیز وجود دارد.

پرواز با پاراسل حدود 10 دقیقه طول می‌کشد و بهترین زمان برای لذت بردن از آن، غروب آفتاب است. از اکتبر تا پایان ژانویه ساعت 17:30 تا 18، در ماه‌های فوریه، مارس و سپتامبر ساعت 18 تا 18:30 و از آوریل تا آگوست ساعت 18:30 تا 19:30 بهترین زمان برای پرواز با پاراسل در غروب آفتاب است.

قوانین مربوط به پاراسل

در مورد پاراسل نیز ورود زنان باردار و کودکان زیر پنج سال ممنوع است و وزن افراد شرکت کننده باید بین 60 تا 150 کیلوگرم باشد. حداقل ارتفاع پاراسل سواری 40 تا 50 متر و حداکثر ارتفاع آن نیز به وزن فرد و شدت باد بستگی دارد. طول طناب آن نیز 150 متر است.

فلای برد

در فلای برد دبی که از خاص‌ترین تفریحات آبی دبی به حساب می‌آید، افراد با فشار آب می‌توانند تا ارتفاع زیادی اوج بگیرند و حتی حرکات نمایشی مختلفی انجام دهند. در این تفریح، یک لوله به قایقی که همراه گردشگران است، وصل شده و سمت دیگر لوله به تخته‌ای که زیر پای آنان قرار دارد، متصل است. آب با فشار بسیار زیادی وارد لوله شده و در این زمان پروازی متفاوت به سمت آسمان اتفاق می‌افتد. در این تفریح امکان ارتفاع گرفتن تا 10 متر هم وجود دارد. این بازی برای تمام افراد از مبتدی تا حرفه‌ای مناسب است و اکثر افراد آن را به تفریحات دیگر ترجیح می‌دهند. در این تفریح حداقل سن در نظر گرفته شده برای افراد 14 سال است. وزن مجاز افراد در این تفریح نیز بین 40 تا 120 کیلوگرم است.

هزینه فلای برد سواری برای 30 دقیقه، شش میلیون و 479 هزار تومان است.

رزرو تفریحات آبی دبی با «بریم دبی»

وبسایت بریم دبی، مجموعه‌ای معتبر در زمینه ارائه انواع تورهای تفریحی دبی است و سریع‌ترین راه برای خرید بلیط‌های تفریحی به حساب می‌آید. این مجموعه خدمات متنوعی مانند اجاره خودرو و دریافت ویزا را نیز در اختیار علاقه­‌مندان قرار داده و بهترین تورهای ترکیبی را با قیمت مناسب پیشنهاد می‌دهد.

علاقه­‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و انتخاب تفریحات آبی دبی می‌­توانند به وبسایت www.berimdubai.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188896036 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بریم دبی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز