معرفی برخی از تجهیزات هتلی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مهمانان هتل­‌ها نیاز دارند بعد از یک روز شلوغ، با اقامت در یک محیط آرام، خستگی آن را از تن بیرون کنند؛ به همین دلیل انتخاب تجهیزات مناسب برای اتاق‌ها و فضاهای دیگر هتل باعث می‌شود که مهمانان احساس راحتی و رضایت بیشتری داشته باشند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی و بررسی انواع تجهیزات هتلی پرداخته است.

تجهیزات هتلی به چه وسایلی گفته می­‌شود؟

هنگام انتخاب تجهیزات، توجه به حس و حال هتل در کنار احساس راحتی و آرامش مهمانان اهمیت زیادی دارد. طراحی خوب اتاق‌ها و دیگر فضاها و انتخاب دقیق وسایل باعث زیبایی و انسجام هرچه بیشتر نمای هتل شده و حس و حالی شبیه به خانه را برای مهمانان تداعی می‌کند. هم چنین انتخاب وسایل با کیفیت بالا بسیار مهم است. شخصی سازی وسایل برای هتل و توجه به جزئیات مهم باعث می‌شود که در ذهن مهمانان، خاطره خوبی از اقامت در هتل ثبت شود.

انواع تجهیزات هتلی

کالای خواب هتلی: انتخاب درست وسایل و تجهیزات در اتاق‌های هتل باعث می‌شود که مهمانان احساس راحتی بیشتری در طول اقامت خود داشته باشند. تجهیزاتی مانند پرده، مبلمان و کالای خواب، هنگامی که به صورت اصولی و هماهنگ با یکدیگر انتخاب و دیزاین شوند، فضایی راحت و زیبا در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

مجموعه «سحاب» انواع پرده هتلی، آباژور، کالای خواب و همه آن چیزی که برای یک اتاق زیبا با بهترین جنس و کیفیت در مدل‌های مختلف نیاز است، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. هم‌چنین این مجموعه برای اطمینان خاطر مشتریان از کیفیت محصول، نمونه ای را به عنوان تست ارائه می‌دهد. مجموعه سحاب در صورت درخواست مشتری لوگو یا طرح مخصوص را بر روی وسایل کالای خواب و پرده اجرا می‌کند.

موکت هتلی: انتخاب موکت متناسب با فضای هتل و با کیفیت بالا اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال، موکتی که برای ورودی و لابی هتل استفاده می‌شود، به سبب تردد زیاد باید دارای بهترین جنس و کیفیت بوده و به بهترین شکل ممکن نصب شده باشد.

مجموعه سحاب انواع موکت‌ها برای راهرو، اتاق، فضای باز، لابی و کافی شاپ را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. ‌هم‌چنین تیم این مجموعه موکت‌ها را به بهترین شکل و به صورت یک تکه و با چسب مقاوم نصب می‌کنند.

برای هرکدام از فضاهای یک هتل می‌بایست موکت متفاوتی برحسب طرح، نیاز و میزان تردد و سایش انتخاب کرد. تیم طراح مجموعه سحاب بر اساس سلیقه و خواست مشتری، طراحی موکت انجام می­دهد و پس از تایید، بافت آن را شروع می‌کند.

حوله هتلی: حوله‌های استفاده شده در هتل می‌بایست از کیفیت و جنس خوبی برخوردار باشد. این در حالی است که توجه به این جزئیات کوچک باعث رضایت هرچه بیشتر مهمانان می‌شود.

مجموعه سحاب انواع حوله حمام، تن پوش و حوله زیرپایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تیم این مجموعه در صورت درخواست مشتری گلدوزی کنار حوله و بافت داخل حوله به دو رنگ سفید و طلایی را اجرا می‌کند. هم‌چنین مجموعه سحاب، نمونه‌ای از حوله‌ها را برای تست کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد.

خرید تجهیزات هتل از سحاب

گروه تجهیزات هتلی سحاب ۱۳۵، فعالیت خود را  در زمینه واردات و تامین منسوجات هتلی، آغاز کرده است. این مجموعه  برای حمایت از تولیدات داخلی و مقرون به صرفه بودن محصولات خود، به تولید داخلی رو آورده و موفق به تولید محصولات مختلفی در این زمینه، بصورت تخصصی و مطابق با استانداردهای هتلی شده است.

متقاضیان خرید تجهیزات هتلی می‌توانند به نشانی اینترنتی https://sahab135trading.ir یا به صورت حضوری به نشانی مشهد، خیابان فلسطین، نبش کوچه 12، ساختمان کندو، طبقه سوم، واحد 11 مراجعه کنند یا با شماره تلفن 05137668905 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تجهیزات هتلی سحاب 135
آهن رویال
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز