معرفی بازی جورچین ؛ یک مأموریت معمایی و ماجراجویانه

معرفی بازی «جورچیـن: یک مأموریت معمایی، ماجراجویانه»
ژیوار

بازی «جورچیـن: یک مأموریت معمایی، ماجراجویانه» (Arranger: A Role-Puzzling Adventure) بـرخاسته از جهان بازی‌های کهن است؛ همان‌ها که پدران و مادران‌‌مان روزی با آنها تبحر و تمرکزشان را امتحان می‌کردند. یک پازلِ هری‌پاتری که می‌تواند ساعت‌ها میخکوب‌تان کند. مأموریت شما هرچند ایفای نقش به‌عنوان یک «جورچین» است اما ریل‌گذاری حرکت‌تان‌، شما را طلسم کرده و از مرزهای رؤیایی فانتزی و بنفش با طعم نقاشی‌های پابلو پیکاسو عبور می‌دهد و گاهی نیز ممکن است در کسری از ثانیه عاشق‌تان کند!

به گزارش کاماپرس، جورچین یک بازی کاملاً فانتزی و نزدیک به دنیای شیرین کمیک‌بوک‌ها با سبکی آمیخته از نوعی زیبایی‌شناسی چشم‌نواز است که جهانـی ترکیب‌شده با پیچیدگی‌ها و گیج‌کنندگی‌های هیجان‌برانگیز را پیش چشمان شما مجسم می‌کند.

بازی آ‌ن‌قدر غافلگیری و مراحل دشوار دارد که وقتی پای آن بنشینید به‌سختی بتوانید آن را رها کنید؛ جهانی که شما را به حرکت وامی‌دارد و پس از عبور از یک گذرگاه اسرارآمیز، وارد عجیب‌ترین دنیایی می‌کند که تصورش را دارید؛ از تصاویر کوچک با عناصر سورئال تا ‌تکه‌‌های موجوداتی ناشناخته که یک هنرمند در بخشی از بازی، از آنها برای نمایش در یک موزه استفاده می‌کند!

«جورچیـن» فرزند مدرن همان پدربزرگ‌های قدیمی‌‌ است که پیش‌تر با نام «پازل‌های کشویی‌» می‌شناختیم، همان صفحات مملو از اعدادی که با تغییر جایگاه‌شان و عبور از پیچیده‌ترین معادلات و ترکیب‌ها، می‌توانستیم بازی را فتح کرده و به‌پایان برسانیم. این بار اما دیگر خبری از توفان اعداد و عبور از جهان ریاضیاتی آنها نیست؛ این لابیرنت معمایی جدید، روایت کلیدها و درهاست، ماجرای بازکردن قفل‌ها و حتـی گریز از موجودات ناشناخته. در این راه ناشناخته، شما باید از تمام تمهیدات ممکن استفاده کنید؛ از انتخاب بهترین مسیر تا دادن موز به اورانگوتان‌هایی خجالتـی!

معرفی بازی «جورچیـن: یک مأموریت معمایی، ماجراجویانه»

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

در این سفر پرمخاطره، از موجودات عجیب‌و‌غریب و قارچ‌های مرموز بنفش گرفته تا صخره‌ها، درخت‌ها و خانه‌های فانتزی، مانع راه‌تان خواهد بود. با این‌حال در مسیر اما باید با احتیاط حرکت کنید چراکه هرلحظه ممکن است هیولایی سر راه شما سبز شده و از پیشروی و حرکت شما جلوگیری کند.

جهان چندبعدی و منطق فضایی بازی باعث می‌شود هر بازیکن در صورت برخورد یا رسیدن به انتهای یک ردیف افقی یا عمودی پا به لایه‌ دیگری از مسیر بگذارد و برای پیروزی در مأموریت پیش‌رو به مبارزه ادامه دهد. شخصیت‌ها، اشیاء و روند داستانی بازی هم البته حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و غافلگیری‌ها، هیجان و جذابیت‌های خودشان را در روند بازی به بازیکنان نشان خواهند داد.

با این همه، هر قدر هم تلاش کنیم تا فضای حاکم بر این بازی و هیجان و اتمسفر معمایی آن را با کلمات توصیف کنیم احتمالاً چندان موفق نباشیم؛ «جورچیـن: یک مأموریت معمایی، ماجراجویانه» از آن دست بازی‌هایی‌ست که به طرز عجیب و شگفت‌انگیزی، شهودی‌ست و خودتان باید برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنید.

انتهای پیام

آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز