معرفی بازار جدید فروش مبلمان در تهران

ژیوار

بازار جدید فروش مبلمان در تهران، با نام بازار مبل مرتضی گرد معروف شده است و در آن تنوع بالایی از محصولات با کیفیت مناسب و قیمت پایین عرضه می‌شود. مرتضی گرد یکی از روستاهای تابع بخش آفتاب تهران است که در نزدیکی منطقه 19 قرار دارد. این منطقه را در مجاور بزرگراه آزادگان غرب به شرق به راحتی می‌توان پیدا کرد.

کاماپرس در این گزارش، بازار مبل مرتضی گرد را معرفی می‌کند.

قیمت مبل در بازار جدید فروش مبلمان در تهران

در مرتضی گرد، قیمت‌ها بسیار کمتر از مناطق دیگر است و افراد حتی با بودجه پایین هم می‌توانند خرید رضایت‌بخشی را در آن تجربه کنند. امکان دسترسی آنلاین برای دیدن قیمت‌ها نیز وجود دارد. همچنین در این بازار می‌توان از تخفیف‌های مناسبتی قابل‌توجهی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تنوع بالا در مرتضی گرد

در بازار جدید فروش مبلمان مرتضی گرد، خریداران می‌توانند علاوه بر انواع مبلمان راحتی، سلطنتی، اداری و کلاسیک برای خرید لوازم چوبی دیگر، میزهای ناهارخوری، میز تلویزیون، تخت خواب و انواع شلف نیز اقدام کنند. همچنین در این بازار، میز کار، کلاف صندلی، کمد، کتابخانه و انواع دراور و لوازم مربوط به اتاق کودک نیز به راحتی قابل خریداری هستند.

پرطرفدارترین مبل‌های مرتضی گرد کدامند؟

محبوب‌ترین مبل‌های بازار جدید فروش مبلمان اغلب مدل‌های مبل چستر هستند که زیبایی و دوام بسیار بالایی دارند. همچنین مبل‌های راحتی ال نیز به دلیل کم‌جایی و راحتی بالا، از گزینه‌های پرفروش در این بازار هستند.

روش دسترسی آنلاین

برای دسترسی آنلاین به اجناس بازار جدید فروش مبلمان، بهترین کار، سرچ کردن صفحه این بازار در اینستاگرام است. البته، امکان خرید اینترنتی در این بازار وجود دارد و خریداران می‌توانند از طریق سایت اینترنتی مرتضی گرد اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنند. در خرید اینترنتی به دلیل تخفیف‌ها و نمایشگاه‌ها یا برنامه‌های متعددی که ارائه می‌شود، می‌توان قیمت‌های کمتری هم نسبت به خرید حضوری پیدا کرد.

ساعت کار بازار مبل مرتضی گرد

این بازار همه روزه از ساعت 8/30 صبح تا 9 شب در اختیار خریداران قرار دارد.

آدرس دقیق بازار مبل مرتضی گرد

بازار مبل مرتضی گرد در بزرگراه آزادگان شرق واقع شده است. در لاین کندرو بعد از پمپ بنزین به این منطقه می‌رسد.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز