معرفی انواع ویزای سرمایه گذاری آلمان

لست سکند

آلمان با داشتن اقتصادی باثبات، سطح امکانات و رفاه اقتصادی بالا، سیستم آموزشی خوب و باکیفیت و با داشتن بالاترین جایگاه صادرات کالا و خدمات پس از چین و آمریکا ازجمله بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌رود.

درصورتی که سرمایه‌گذاران خارجی بتوانند ثابت کنند که کسب‌وکار آنها رونق زیادی خواهد داشت و منجر به جذب سرمایه خواهد شد و در راستای منافع اقتصادی آلمان است. دولت این کشور به آنها اقامت آلمان را اعطا خواهد کرد.

کاماپرس در ادامه انواع ویزای سرمایه‌گذاری آلمان را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

انواع سرمایه‌گذاری در آلمان

سرمایه‌گذاری در آلمان از راه‌های مختلفی صورت می‌گیرد و متقاضیان برمنبا شرایط متغیری که دارند از راه‌های متفاوتی برای سرمایه‌گذاری اقدام خواهند کرد. از جمله بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری در آلمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت
سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی سرمایه‌گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی
سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک سرمایه‌گذاری از طریق تمکن مالی
سرمایه‌گذاری از طریق استارت‌آپ سرمایه‌گذاری از طریق فرنچایزر
سرمایه‌گذاری از طریق خرید بیزینیس سرمایه‌گذاری از طریق خرید سهام

ویزای سرمایه‌گذاری کشور آلمان از طریق خرید ملک

سرمایه‌گذاری از طریق ملک یکی از بهترین و کم‌ریسک‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در یک کشور خارجی به‌شمار می‌رود. متقاضیان باید توجه داشته باشند که تنها با خرید ملک در این کشور نمی‌توانند برای دریافت اقامت و یا پاسپورت این کشور درخواست دهند. اما اگر در قالب یک بیزینس پلن مورد قبول این کشور اقدام به ساخت‌وساز و یا خرید و فروش ملک در این کشور کنند، درآن‌صورت قادر خواهند بود برای دریافت پاسپورت آلمان درخواست دهند.

پایین بودن قیمت ملک در آلمان به نسبت سایر کشورهای اروپایی ازجمله دلایلی است که می‌توان خرید ملک در آلمان را به‌عنوان بهترین روش سرمایه‌گذاری و کم ضرر در این کشور دانست.

ویزای سرمایه گذاری کشور آلمان از طریق کارآفرینی

افرادی به هدف کارآفرینی در این کشور قصد مهاجرت دارند، می‌توانند از دو روش برای اخذ ویزای کارآفرینی این کشور اقدام کنند. در روش اول، فرد باید از طریق ویزای تحصیلی، کاری و یا ازدواج در این کشور، اقامت آلمان را دریافت کند و سپس برای ‌راه‌اندازی بیزینس خود از طریق روش کارآفرینی اقدام کند.

در روش دوم، فرد می‌تواند با ارائه یک طرح تجاری قدرتمند، دولت آلمان را قانع کند که بیزینس و طرح تجاری او منجر به اشتغال‌زایی، سودآوری و کمک به اقتصاد آن کشور خواهد شد. درادامه، طرح تجاری اشخاص در اتاق بازرگانی دولت آلمان بررسی خواهد شد و سپس، در صورت داشتن شرایط، ویزای کارآفرینی آلمان را دریافت خواهد کرد و می‌توان از طریق آن وارد کشور آلمان شد.

سرمایه گذاری در کشور آلمان از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

برخی از سرمایه‌گذاران در راستای متنوع کردن سرمایه‌گذاری خود، به خرید سهام و اوراق قرضه کشورهای دیگر می‌پردازند. دولت آلمان هرساله اوراق قرضه متنوعی را صادر می‌کند و آنها را برمبنا ارز یورویی به‌فروش می‌رساند. اوراق قرضه این کشور به مدت 3 ماهه تا 30 ساله صادر می‌شود و می‌توان آنها از طریق کارگزاران دارای مجوز سرمایه‌گذاری خریداری کرد. اوراق قرضه بلند مدت دارای سود و بازدهی بالاتری خواهند بود. متقاضیان باید توجه داشته باشند که این روش سرمایه‌گذاری منجر به اقامت آلمان نخواهد شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز