جدیدترین شرایط اخذ ویزای کاری امارات

لست سکند

امارات متحده از کشورهای توسعه یافته عربی در میان کشورهای خاورمیانه به‌شمار می‌‌رود، که حدود 9.9 میلیون نفر جمیعت دارد. طبق گزارش منتشر شده توسط GMI حدود 88.52 درصد از جمعیت امارات را مهاجران خارجی تشکیل می‌دهند که از این تعداد سهم مهاجران ایرانی حدود 500 هزار نفر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

نرخ بیکاری در کشور امارات بسیار پایین بوده و این کشور توانسته بیشترین میزان تقاضا برای کار را از سوی متقاضیان بین‌المللی در میان کشورهای خاورمیانه برای خود به ثبت برساند. درآمد بدون مالیات، رفاه بالا و اقتصاد پیشرفته از جمله دلایلی است که تقاضا برای مهاجرت به این کشور را افزایش داده است.

افراد برای اخذ ویزای کاری امارات نیازمند گرفتن پیشنهاد کاری هستند. اخذ ویزای کار امارات دارای شرایط و ضوابطی بوده، در ابتدا افراد باید پاسپورت قانونی و معتبر خود را جهت ورود به این کشور دریافت کنند. افرادی که صرفا ویزای توریستی دارند باید بدانند که با ویزای توریستی نمی‌توانند در این کشور مشغول به کار و فعالیت شوند. در واقع کار در این کشور بدون داشتن ویزای کار غیرقانونی بوده و می‌تواند برای افراد تبعاتی همچون جریمه، حبس و یا حتی اخراج از این کشور را داشته باشد. افراد برای زندگی و کار در این کشور به مجوز قانونی کار و اقامت قانونی نیاز دارند.

در ادامه کاماپرس به بررسی سایر شرایط اخذ ویزای کاری امارات می‌پردازد.

راز آسمان پایتخت

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در امارات

متقاضیان باید توجه داشته باشند که هیچ شرایطی برای اخذ اقامت از طریق ویزای کاری برای شهروندان خارجی در امارات وجود ندارد و کار در این کشور منجر به اقامت دائم و تابعیت مهاجران نخواهد شد. تنها راه گرفتن اقامت دائم برای شهروندان خارجی در این کشور، ثبت شرکت در مناطق آزاد امارات و یا خرید ملک به میزان حداقل 272 هزار دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

چگونگی اخذ ویزای کار کشور امارات

برای کار در امارات، افراد به پیشنهاد کاری یا جاب آفر نیاز دارند. کارفرما پیش از ورود متقاضی بین‌المللی، باید برای کسب مجوز کار و اقامت وی به وزارت منابع انسانی کشور امارات درخواست بدهد. مجوزهای کار توسط وزارت منابع انسانی امارات MOHER صادر خواهد شد و این مجوز کار به فرد اجازه ورود به این کشور را خواهد داشت.

ویزای کار امارات و نحوه کاریابی در این کشور

افراد برای یافتن شغلی متناسب با تخصص و مهارت‌هایشان در ابتدا باید با بازار کار امارات و نحوه کاریابی در این کشور آشنا شوند. برای آشنا شدن با بازار کار می‌توانید با یک سفر توریستی و جست‌وجوی حضوری در بازار کار این کشور با چگونگی آن آشنا شوید. از دیگر راه‌های جست‌وجوی کار در اماران می‌توان به مطالعه نشریه‌های کاریابی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، استفاده از سایت‌های معتبر کاریابی بین‌المللی و مراجعه به موسسات کاریابی اشاره کرد.

معرفی سایت‌های معتبر کاریابی بین‌المللی

از دیگر روش‌های کاریابی در امارات، جست‌وجو در سایت‌های معتبر کاریابی است. سایت‌هایی که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم، به‌دلیل تخصص و اعتبار بالایی که دارند، شانس متقاضیان را برای یافتن شغل و اخذ ویزای کاری افزایش می‌دهند. از جمله این سایت‌های معتبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

* Indeed

* linkdin

* laimoon

* Dubizzle

* Dubai Task

* Khaleej Times Jobs

* Robbert Murray مهندسی و آی‌تی

* BAC Middle East مهندسی، بازاریابی و مدیریت

* Javiro Partners مشاغل بازاریابی و علوم ارتباطات

* MCC Associates روابط عمومی، ترجمه، تدریس و بازرگانی

مشاغل مورد نیاز کشور امارات

افراد برای اشتغال در این کشور، باید نسبت به بازار کار و مشاغل مورد نیاز آن آگاهی پیدا کنند تا بتوانند با آگاهی کامل برای مهاجرت تصمیم بگیرند. مهندس آی‌تی، طرح نرم‌افزار، معمار، توسعه دهنده وب، گارسون، هتلدار، مدیر منابع انسانی از جمله مشاغل مورد نیاز برای کار در امارات به‌شمار می‌روند. مشاغلی همچون منشی، مدیر بازاریابی، پزشک و پیراپزشک، مدیر بازاریابی و مدیر خدمات پس از فروش از دیگر مشاغل مورد نیاز این کشور هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز