3 مدل پرفروش جاروبرقی پاناسونیک + قیمت

لست سکند

پاناسونیک با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته روز دنیا دست به تولید جاروبرقی‌هایی همگام با نیاز مشتریان زده است. جاروبرقی‌های پاناسونیک با قدرت مکش فوق‌العاده خود زمان جاروکشی را محدود کرده و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شوند. جاروبرقی‌های این برند با طراحی جذاب و تنوع رنگ همواره نظر کاربران را به خود جلب کرده‌اند. همچنین گنجایش مخزن جاروبرقی‌های پاناسونیک بالا بوده به طوری که می‌توانید با خیال راحت برای محیط‌های بزرگ از آن استفاده کنید.

کاماپرس در این گزارش، ضمن بررسی مزایای جاربرقی‌های پاناسونیک چند مدل پرفروش آن را معرفی می‌کند.

مزایا جاروبرقی پاناسونیک

  • جاروبرقی‌های این برند قدرت مکش فوق العاده بالایی دارند به طوری که می‌توانند هرنوع آلودگی و ذرات ریز و درشت را از سطوح مختلف پاک کنند.
  • جاروبرقی‌های پاناسونیک قدرت موتور بسیار بالایی داشته و با کیفیت ساخت عالی تا سالیان طولانی کار می‌کنند.
  • قابلیت دمنده در جاروبرقی‌های پاناسونیک این امکان را می‌دهد تا بتوان به آسانی نقاط دور از دسترس را تمیز کرد.
  • فیلتر هپا موجود در جاروبرقی‌های این برند به خوبی ذرات ریز را جذب کرده و هوای اطراف را تمیز نگه می‌دارد.
  • جاروبرقی پاناسونیک به راحتی بر هر سطحی حرکت کرده و آلودگی‌ها را از همه سطوح جمع می‌کند.
  • از مزیت‌های جاروبرقی پاناسونیک صدای کم آن است.

1_ جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715

با قابلیت دمنده در این جاروبرقی می‌توانید گرد و خاک را به آسانی از نقاط دور از دسترس پاک کنید. گنجایش مخزن این دستگاه 6 لیتر بوده و برای جاروکشی محیط‌های بزرگ مناسب است. این محصول با توان مصرفی 2100 وات بسیار پر قدرت بوده و با مکش بالا انواع آلودگی‌ها را از سطوح پاک می‌کند. از ویژگی‌های این جاروبرقی می‌توان به نمایشگر پرشدن مخزن و موتور کم صدای آن اشاره کرد. فیلتر هپا در این دستگاه قادر است ذرات ریز را به خوبی جذب کرده و محیط اطراف را پاکیزه نگه دارد. لوله تلسکوپی این محصول را می‌توانید با توجه به قد خود تنظیم کرده و با استفاده از آن به راحتی محیط‌های دور از دسترس را تمیز کرد. این جاروبرقی در مدل های 713 و 711 نیز تولید می شود.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 8 میلیون و 379 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_ جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-YL799

این جاروبرقی سطلی با گنجایش مخزن 21 لیتر بهترین انتخاب برای محیط‌های بزرگ و عمومی است. این محصول با توان مصرفی 2400 وات قادر است به سرعت تمامی آلودگی‌های ریز و درشت را از سطوح مختلف پاک کرده و در مصرف انرژی صرفه جویی کند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سطل قابل شست‌وشو و نشانگر پر بودن مخزن آن اشاره کرد. فیلتر هپا در این محصول ذرات ریز را جذب کرده و محیط اطراف را از آلودگی‌ها پاک می‌کند. با قابلیت دمنده در این جاروبرقی می‌توانید زیر مبل و نقاط دور از دسترس را به راحتی تمیز کنید. این دستگاه قدرت مکش بالایی داشته و کم صدا است.

این محصول 16 میلیون و 150 هزارتومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

3_ جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ919

این جاروبرقی با توان 2500 واتی و قدرت مکش فوق‌العاده قادر است در سریع‌ترین زمان آلودگی‌ها را از محیط پاک کند. با لوله تلسکوپی این دستگاه می‌توانید به راحتی به گوشه‌ها دسترسی داشته و حتی لوله را با توجه به قد خود تنظیم کنید. این محصول با مخزن 6 لیتری مناسب محیط‌های بزرگ است. از ویژگی‌های این جاروبرقی می‌توان به موتور کم صدا و نوار دور بدنه آن اشاره کرد که مانع از آسیب رساندن به دیوار و کناره‌های مبل می‌شود. فیلتر هپا در این محصول قادر است به خوبی ذرات ریز را جمع کرده و محیط را پاکیزه نگه دارد. چرخ‌های بزرگ این دستگاه به راحتی بر هر سطحی حرکت کرده و جاروکشی را آسان می‌کنند. این جاروبرقی قادر است قدرت مکش خود را حتی در زمان پر بودن مخزن حفظ کند. جاروبرقی موردنظر در مدل های 911 و 917 تولید می شود. قیمت این محصول 18 میلیون و 578 هزارتومان است.این

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنترسلام بابا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز