معرفی انواع تور کشتی کروز در نقاط مختلف جهان

ژیوار

تور کشتی کروز را می‌توان متفاوت‌ترین و لوکس‌ترین مسافرت خارجی عنوان کرد. این کشتی‌های بزرگ تفریحی همانند هتل‌های لاکچری و ۵ ستاره تمام تفریحات و نیازهای گردشگران را در داخل یک کشتی فراهم آورده‌اند. کشتی‌های کروز مجهز به انواع شهربازی، امکانات ورزشی، رستوران‌ها، امکانات تفریحی، سینما، تئاتر، موسیقی زنده، باشگاه، فروشگاه و کافه هستند. به طوریکه شما در این سفر نه فقط خود را بر روی آب بلکه در یک شهر شناور با لاکچری‌ترین امکانات و به‌روزترین تکنولوژی‌ها خواهید یافت.

کاماپرس در این گزارش به معرفی انواع تور کشتی کروز و بررسی مشخصات و ویژگی‌های این تورها پرداخته است.

کشتی کروز - کاماپرس

کشتی کروز مسیر خلیج فارس

تور کشتی کروز خلیج فارس یکی از رایج‌ترین تورهای کروز انتخابی توسط گردشگران ایرانی است. این تور را می‌توان ارزان‌ترین تور کشتی‌های کروز دانست. اگرچه این کشتی‌ها تمام امکانات لاکچری یک تور کروز را دارند؛ اما به دلیل بعد مسافت، خرید تور می‌تواند با هزینه کمتری انجام شود.

مسیرهای رایج این تور می‌تواند شامل دبی و امارات شود. برخی از این کشتی‌ها مسیرهایی چون دبی، خصب، مسقط و یا دوحه را نیز ارائه می‌کنند. هزینه تورهای کشتی کروز خلیج فارس بسته به نوع مسیر از 270 دلار بعلاوه هزینه بلیت آغاز و تا 2590 دلار ادامه پیدا می‌کند.

دریان سفر امید

کشتی کروز اروپا

تور کشتی کروز اروپا در واقع یک سفر لاکچری به کشورهای مقصد گردشگری را بر روی یک هتل لوکس شناور روی آب فراهم می‌کند. این تورها معمولا مسیرهای خاص گردشگری پرمشتری را انتخاب می‌کنند و این مسیرها، سفر  هیجان انگیز 8 تا 20 روزه را برای خریداران تور رقم می‌زنند.

از جمله مهم‌ترین مسیرهای تور کشتی‌های کروز اروپا می‌توان به مسیر آلمان، دانمارک، لهستان، سوئد اشاره کرد. همچنین تورهای کشتی کروز شمال اروپا، کشتی کروز استانبول، یونان، ایتالیا و یا کشتی کروز  اسپانیا، مالت، ایتالیا، فرانسه نیز پرطرفدار هستند.

بعضی از تورهای کشتی کروز اروپا شامل کشورهایی غیر از اروپا نیز می‌شوند. برای نمونه مسیر اسپانیا تا برزیل یک تور 20 روزه به چندین کشور در این مسیر را شامل می‌شود.

کشتی کروز شرق آسیا

کشورهای جنوب شرقی آسیا نیز این روزها به مقاصد اصلی گردشگری جهان تبدیل شده‌اند و کشتی‌های کروز نیز در این مسیر از گردشگران میزبانی می‌کنند. تور کشی کروز شرق و جنوب شرق آسیا نیز یکی از مسیرهای پرتردد برای این کشتی‌ها است.

شما با خرید این تور می‌توانید از چند کشور شرق آسیا بسته به مسیر تور دیدن کنید. برای نمونه می‌توان به مسیر پرطرفدار سنگاپور، پنانگ، کوالالامپور اشاره کرد.

کشتی کروز دور دنیا

تور کشتی کروز دور دنیا را می‌توان گرانترین تور از این دست عنوان کرد. چراکه شما با حضور در این کشتی می‌توانید در یک سفر طولانی مدت از بسیاری از کشورهای جهان دیدن کنید. این کشتی‌ها مسیر طولانی‌تری را دارند و بعضا این سفر می‌تواند بسته به مسیر انتخابی از چند ماه تا 3 سال به طول بینجامد.

این نوع از تورها معمولا به صورت ترکیبی انجام می‌شوند و شما بخشی از اقامت خود را در شهرهای مقصد و در هتل‌های انتخابی توسط تور انجام می‌دهید.

تور رودخانه‌ای کشتی کروز

شاید برای بسیاری از گردشگران جالب باشد که می‌توانند در یک مسیر رودخانه‌ای نیز با کشتی کروز سفر کنند. برای نمونه از بهترین و معروف‌ترین تور کشتی کروز در یک مسیر رودخانه‌ای می‌توان به تور فرانسه اشاره کرد که چندین شهر در این تور قابل بازدید است.

همچنین در برخی از مسیرها شما می‌توانید از شهرهای مختلف چندین کشور از جمله آلمان و هلند بازدید کرده و از طی مسیر در پیچ و خم رودخانه‌های پرآب اروپا در مسیرهای جنگلی و بکر نیز لذت ببرید.

یکی از تفاوت‌های اصلی تور رودخانه‌ای کشتی کروز با تورهای دریایی و اقیانوسی این کشتی‌ها، کوچک‌تر بودن کشتی‌های رودخانه‌ای است که باعث می‌شود تا شاهد ازدحام 5000 نفری کشتی‌های بزرگ نباشید و در یک کشتی لاکچری با ظرفیتی حدود 80 تا 200 نفر و با لوکس‌ترین خدمات سفر کنید.

کشتی کروز - کاماپرس

خرید لاکچری‌ترین تور کشتی کروز از «سفریار»

«سفریار» مجری مستقیم برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی به بیش از 60 مقصد گردشگری در جهان است.  این مجموعه گردشگری فعالیت خود را از سال 1400 با حضور بیش از 40 فعال باتجربه حوزه گردشگری آغاز کرده است و هم اکنون نمایندگی فروش بیشتر شرکت‌های هواپیمایی بین المللی را در اختیار دارد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو آنلاین تور می‌توانند به سایت رسمی سفریار به آدرس safaryaar.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02137463000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفریار
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز