معرفی ارزان ترین تورهای سفر یک روزه

ژیوار

اگر دانشجو یا کارمند هستید و نمی‌توانید مرخصی چند روزه بگیرید یا اگر دوست دارید که تعطیلی آخر هفته‌ها را به بهترین شکل ممکن سپری کنید، سفر یک روزه، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. تور یک روزه معمولاً در مناطق خوش آب و هوا و دیدنی نزدیک شهر سکونت‌تان برگزار می‌شود؛ به طوری که حداکثر حدود دو تا سه ساعت در راه خواهید بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تور گردشگری داخلی یک روزه در شهرهای تهران، یزد، شیراز، اصفهان، مازندران، گیلان، تبریز و نظایر آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این سفرها شما را از خستگی‌های زندگی شهر و روزمره دور می‌کند و تجربیات تازه‌ای در اختیارتان قرار می‌دهد.

در ادامه این گزارش، ارزان­ ترین سفر یک روزه تابستان 1402 در شهرهای تهران، یزد و شیراز معرفی خواهد شد.

دریان سفر امید

سفر یک روزه در تهران

نزدیک‌ترین مناطق ییلاقی برای سفر یک روزه به شرق تهران، مکان‌هایی مانند افجه، لواسان، دماوند، فیروزکوه، آبعلی، تنگه واشی و پلور است، اما اگر در غرب تهران ساکن هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به مناطقی همچون الموت، کردان، کن و سولوقان، طالقان و امثال آن سفر کنید. با شروع فصل تابستان، تورهای گروهی طبیعت­گردی زیادی برای مقصد تنگه واشی یا آبشار هفت چشمه ارنگه (کرج) برگزار می‌شود. قیمت این تورهای یک روزه، از حدود 800 هزار تومان آغاز می‌شود. در این مناطق علاوه بر آن که می‌توانید از آب و هوای خنک و طبیعت بکر لذت ببرید، یک آب‌تنی هیجان‌انگیز را هم تجربه خواهید کرد.

تهران-کاماپرس

گشت پرطرفدار شهری در یزد

ساکنان شهر زیبای یزد می‌توانند با رزرو گشت‌های یک روزه شهری شرکت گردشگری “کوچی”، اوقات خوشی را در کنار خانواده یا اعضای تور سپری کنند. برنامه گشت یک روزه یزد شامل بازدید از دخمه زرتشتیان، آتشکده زرتشتیان، مجموعه امیرچخماق، موزه آب، مسجد جامع یزد، قدم زدن در بافت قدیم یزد و باغ دولت­آباد می‌شود. اگر هم دوست دارید که از مناطقی مانند زیارتگاه زرتشتی پیر سبز، نارین قلعه، کاروانسرای شاه­عباسی، یخچال خشتی، میبد، کبوترخانه، کارگاه سفال و موزه زیلو دیدن کنید، می‌توانید تور یک روزه ارزان میبد را از کوچی نو رزرو کنید. خدمات این تورها شامل سرویس ایاب و ذهاب، هدیه، تور لیدر مجرب و بیمه مسافرتی می‌شود.

یزد-کاماپرس

تور یک روزه ارزان در شیراز

تخت جمشید، نقش رستم و پاساگارد، از معروف‌ترین جاذبه‌های تاریخی ایران هستند که در شهر شیراز واقع شده‌اند. با هر بار بازدید از این جاذبه‌ها می‌توان جزئیات و دانستنی‌های تازه‌ای کشف کرد. اگر ساکن شهر شیراز هستید و دوست دارید که سفر یک روزه ارزان به دل تاریخ داشته باشید، کوچی نو پکیج گردشگری جذابی برای شما خواهد داشت. امکان رزرو تور یک روزه گشت و گذار در باغ دلگشا و مجموعه وکیل نیز در این مجموعه وجود دارد.

شیراز-کاماپرس

قیمت تور یک روزه کوچی نو

قیمت تورهای یک روزه مجموعه کوچی نو از حدود 500 هزار تومان آغاز می‌شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و جزئیات گشت‌های پرطرفدار شهری به وبسایت کوچی نو به آدرس https://kochinow.ir مراجعه کنید. این شرکت توانسته با اتکا بر خدمات ارزنده و سوابق درخشان خود، عنوان «شرکت گردشگری خلاق» را از آن خود کند.

انتهای پیام

مرتبط با : کوچی نو
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز