معاون اول پزشکیان کیست؟ / 8 گزینه روی میز

ژیوار
اخیرا گزارش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده که طی آن از برخی افراد به عنوان معاونین و اعضای کابینه پزشکیان نام برده شده است.
به گزارش کاماپرس، دنیای اقتصاد در مطلبی آورده که اگرچه خبرهایی در قالب لیست‌‌‌های وزرای پیشنهادی به پزشکیان یا وزرای قطعی مورد نظر او در برخی خبرگزاری‌‌‌ها و فضای مجازی منتشر  شده، اما براساس خبرهای رسیده، اگرچه رئیس‌‌‌جمهوری منتخب در دفتری در پاستور مستقر شده، اما هنوز اعضای دفترش انتخاب نشده و  هنوز دفتر پزشکیان شکل رسمی نیافته است.

دریان سفر امید
در این متن عنوان شده که لیست‌‌‌های ارائه شده و اسامی مطرح شده بیشتر جنبه خبرسازی داشته و در راستای مطرح کردن برخی اسامی که بعضا تمایل دارند در کابینه رئیس‌‌‌جمهور منتخب حضور داشته باشند، مطرح می‌شوند.
در همین راستا اگر چه قرار بوده جبهه اصلاحات نیز دیداری با مسعود پزشکیان داشته باشد، هنوز این دیدار صورت نگرفته و ظاهرا بر سر اینکه هیات رئیسه جبهه یا کل جبهه با رئیس‌‌‌جمهور منتخب دیدار داشته باشد، اختلاف نظر وجود داشته اما سرانجام تصمیم گرفته شد کل جبهه طی روزهای آینده با پزشکیان دیدار کند.
در عین حال مطرح شده که تمام لیست‌های رسانه‌ای و گزینه‌های پیشنهادی کابینه همه گمانه زنی است و تنها پاک دستی، سلامت و کارآمدی از شاخص‌های اصلی برای انتخاب کابینه پزشکیان خواهد بود.
بیشتر بخوانید:
البته در همین لیست‌های پیشنهادی در سایت‌ها و فضاهای مجازی از افرادی همچون محمد مخبر، اسحاق جهانگیری، علی طیب نیا، علی اکبر صالحی، علی عبدالعلی زاده، محمدجواد اذری جهرمی، غلامحسین کرباسچی و آذر منصوری به عنوان گزینه‌های احتمالی معاون اولی کابینه دکتر پزشکیان نام برده شده است.
انتهای پیام
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “معاون اول پزشکیان کیست؟ / 8 گزینه روی میز

  1. نازنین گفته:

    جناب آقای مخبر بهترین گزینه هستند برای معاون اولی….انسانی صبور،شریف و پاک دست و با تجربه چند سال معاون اولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز