معامله گران رمزارزها بیشتر چه نوع تحلیلی را به کار می برند؟ + وضعیت روز بیت کوین

تور لحظه آخری-کاماپرس

تحلیل تکنیکال یکی از انواع تحلیل در بازار مالی است که اهمیت زیادی دارد. این تحلیل به اندازه‌ای برای معامله گران اهمیت دارد که برخی تنها همین را برای معاملات خود به کار می‌برند. گروهی دیگر این نوع تحلیل را با دیگر تحلیل‌ها ترکیب کرده و معاملات را انجام می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال ابزاری برای بررسی احتمالات مختلف در نمودارهای قیمتی محسوب می‌شود. افراد با تحلیل تکنیکال این امکان را دارند که میزان عرضه و تقاضا را شناسایی کرده و برای نوسانات احتمالی آماده شوند. برخی معامله گران برای اینکه نتیجه بهتری از تحلیل خود به دست آورند آن را با اخبار و نمودارهای دیگر ترکیب می‌کنند. این کار به آن‌ها چشم انداز گسترده‌تری از بازار ارز دیجیتال مورد نظر را ارائه می‌دهد. با وجود اینکه تحلیل تکنیکال راحت است اما باید آموزش‌های لازم در خصوص آن ارائه شود. در حال حاضر کتاب‌ها و آموزش‌های گوناگونی درباره تحلیل تکنیکال وجود دارد و حتی برخی سایت‌های معتبر هر روزه تحلیل تکنیکال رمزارزهای معروف را ارائه می‌دهند. در ادامه تحلیل تکنیکال بیت کوین آورده شده است.

تحلیل بیت کوین – 21 دی

با تحلیل امروز بیت کوین ویژه ۲۱ دی ۱۴۰۲ در خدمت شما همراهان صرافی ارز دیجیتال تبدیل هستیم. بیت کوین در لحظه نگارش این خبر با قیمت ۴۶۰۰۰ دلار معامله می‌شود و هنوز واکنش خاصی به خبر تایید صندوق‌های ETF نشان نداده است.

راز آسمان پایتخت

همان‌طور که در نمودار یک ساعته زیر مشاهده می‌کنید، محدوده حمایتی۴۴۳۰۰ الی ۴۴۶۰۰ دلار یک محدوده مهم محسوب می‌شود که باید حفظ شود تا بیت کوین بتواند روند صعودی خود را به سمت ۴۸۰۰۰ دلار و ۵۰۰۰۰ دلار از سر بگیرد. RSI‌ در نمودار یک ساعته بالای ۵۰ قرار دارد و این نکته مثبتی است. ضمن اینکه کندل‌های پین بار اخیر در نمودار یک ساعته حاکی از فشار خریداران برای افزایش قیمت است. اما در صورت از دست رفتن حمایت ۴۴۳۰۰ دلار، باید انتظار افت قیمت تا حداقل ۴۲۰۰۰ و ۴۱۰۰۰ دلار را داشته باشیم.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز