مصاحبه گوگوش با ماهنامه پیام امروز چرا منتشر نشد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

فائقه آتشین (گوگوش) قبل از مهاجرت به آمریکا مصاحبه ای با ماهنامه پیام امروز داشته که منتشر نشده و نکته جالب توجه این که این مصاحبه به دلیل ترور یکی از اعضای شورای شهر در آن زمان به حاشیه رفته و منتشر نشده است.

به گزارش کاماپرس، تا زمان خروج فائقه آتشین از ایران مصاحبه ای از او منتشر نشد اما بد نیست بدانید قرار بوده مصاحبه او با یک ماهنامه در نوروز 79 منتشر شود. روزنامه هفت صبح در این باره نوشته است؛ خاطره ای که اکبر منتجبی به نقل از عمید نائینی سردبیر ماهنامه پیام امروز دربارهملاقات با گوگوش در دهه هفتاد روایت کرده از این قرار است: آقای نائینی تعریف کرد سال ۷۸ جامعه ایران بسیار شاد بود و اصلاح طلبان توانسته بودند در انتخابات مجلس پیروز بشوند. نوروز 79 نزدیک بود و ما باید برای شماره نوروزی فکری می کردیم. طبق معمول جلسه تحریریه برگزار شد تا ببینیم پرونده اصلی چه باشد و برای جلد چه کنیم.

در جلسه هر کس موضوعی را میگفت که من نمی پذیرفتم و یا می گفتم خیلی تلخ است؛ این شاد نیست؛ این نه؛ آن نه. جلسه به درازا کشید و نتیجه ای نگرفتیم تا اینکه یکی از مدیران مجله – مسعود خرسند- با طعنه و شوخی گفت آقا ما هر پیشنهادی می دهیم شما رد میکنی خب بگو گوگوش را روی جلد بگذارید.

از طعنه او گل از گلم شکفت و گفتم همین است. گوگوش را روی جلد می گذاریم. همه تعجب کردند. قرار شد پروندهای درباره خوانندگان زن تهیه کنیم و با برخی از آنها از جمله خانم گوگوش گفت وگو کنیم و روی جلد هم عکس های همه را بگذاریم.

اخبار پربازدید را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کیمیایی: اگر من نبودم وضع گوگوش بدتر می‌شد و من او را جمع کردم !

قرار گفت وگو با گوگوش فراهم شد. رفتیم خانه مسعود کیمیایی. قبل از مصاحبه، کیمیایی در مقابل گوگوش شرحی از گرفتاری ها ومصائب او داد که اگر من نبودم وضع گوگوش بدتر می‌شد و من او را جمع کردم و … .

در این میان ناگهان تلفن خانه کیمیایی زنگ خورد و او برای پاسخ رفت. گوگوش از فرصت استفاده کرد و به ما گفت من قرار است از ایران بروم. آقای مهاجرانی وزیروقت ارشاد دولت خاتمی گفته مشکل خروج من از ایران برطرف شده و میتوانی بروی. من مخالف مصاحبه با شما نیستم؛ اگر شما فکر میکنید که این مصاحبه به روند کار سرعت می بخشد انجام بدهم. اگر اخلال ایجاد می کند انجام ندهم.

از خانه که بیرون آمدیم به این نتیجه رسیدیم که مصاحبه با گوگوش و تصویرش روی جلد ممکن بود نامش را پس از مدتها بی خبری بر سر زبانها بیندازد. داشتیم فکر می کردیم که جلد را چه کنیم که مدتی بعد خبر رسید سعید حجاریان ترور شد. کشور به هم ریخت و آن فضای شاد در شوک فرو رفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز