جدال پورشه شاسی بلند فرهاد مجیدی در برابر نیم شاسی لوکس یحیی

شهرآورد هیجان انگیز تهران با پیروزی سرخ پوشان پرسپولیس به پایان رسید اما در جدال خودروهای سرمربی های این دو تیم پورشه شاسی بلند فرهاد مجیدی سربلندتر است یا نیم شاسی لوکس یحیی گل محمدی.

به گزارش کاماپرس، بازی جذاب و نفس گیر استقلال و پرسپولیس به پایان رسید اما حواشی آن هنوز ادامه دارد. سرمربی های آبی و قرمز پایتخت با شاسی بلندهای لوکسی به نشست خبری دربی رفتند که حسابی سروصدا به پا کرده و باعث کری خواندن های جدید در شبکه های اجتماعی شده است.

روزنامه هفت صبح در این باره نوشته است؛ طبق ویدئویی که از آمدن آقای مجیدی به سازمان لیگ منتشر شده، ایشان از پورشه ماکان در حال حاضر استفاده می کنند؛ آلمانی گران قیمتی که همراه با پورشه 718 باکستر آخرین سری از محصولات پورشه بودند که توانستند به ایران برسند و بعد از آن دروازه واردات بسته شد.

شاسی بلند فرهاد ؛ قیمت حدود 3/5 میلیارد تومان

البته فرهاد مجیدی در دورانی که توپ می زد جزو بازیکنان صاحب سبک در حوزه ، ماشین بازی بود؛ اول با پراید شروع کرد و بعد هم به سراغ ب.ام.و سری 7 تویوتا پرادو، لندروور رنج روور و حتی لامبورگینی گالاردو رفت!

آریاک سفر

به نسبت سابقه پربار آقای مجیدی در ماشین بازی می توان گفت ماکان سفیدرنگ چندان خودروی خاصی نیست و اتفاقاً در خیابان های شمال شهر کم دیده نمی شود. البته اگر استقلالی هستید و می خواهید که در کل انداختن کم نیاورید می توانید به قیمت بالای ماکان در برابر خودروی دو میلیارد تومانی یحیی گل محمدی اشاره کنید.

این روزها ماکان بسته به سال ساخت و کارکرد بین 3.5 تا 5.5 میلیارد تومان در بازار معامله می شود و حتی نسخه های صفر آن با قیمت 7 میلیارد تومانی قابل خریداری است. در کنار کابین فوق‌العاده و امکانات پروپیمان ماکان می توان از نمای عقب زیبای آن، در قیاس با پورشه های سری اول وارداتی یاد کرد.

این شاسی بلند ژرمن البته در دوره ای وارد شد که ممنوعیت واردات خودروهای با حجم بالای 2500 سی سی تصویب شده بود. از این رو شاید پیشرانه دو لیتری توربوی 252 اسبی آن در قیاس با دیگر پورشه ها ضعیف به نظر برسد.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

نیم شاسی لوکس یحیی ؛ قیمت حدودا 2 میلیارد تومان

طبق عکس هایی که از ورود آقای گل محمدی منتشر شده، ایشان از فولکس واگن تیگوآن نوک مدادی استفاده می کنند که جزو یکی از اقتصادی ترین آلمانی های جدید بازار خودرو است و توانسته فروش بالایی در کانال دو میلیارد تومان داشته باشد.

این خودرو که تنها در مدل 2018 به کشورمان وارد شد از تیپ  SWBیعنی نسخه کوچک تری است که در بازارهای جهانی به فروش می رسد. کابین تیگوآن چندان توجهات را به خود جلب نمی کند و استفاده گسترده از پلاستیک خاکستری باعث شده تا حتی بتوان رنو کولیوس و هیوندای سانتافه را از آن زیباتر دانست.

البته دوام تیگوآن عاملی است که بسیاری از خریداران را به سمت آن کشانده و در بلندمدت صاحب این خودرو از دردسرهای مشابه خودروهای کره ای راحت است.

این کراس اوور(نیم شاسی) اقتصادی 220 اسبی را به سیستم تعلیق کارآمد و سواری عالی اش هم می شناسند. همچنین فضای بیشتر صندلی های عقب و صندوق نسبت به رقبا را هم نباید از یاد برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدال پورشه شاسی بلند فرهاد مجیدی در برابر نیم شاسی لوکس یحیی

  1. محسن گفته:

    خنده دارترین متنی بود که تا به حال خواندم نویسنده محترم فارغ از جهت و سمت و سوی شما که به وضوح روشنه خواهشاً یکم اطلاعات درباره ماشین داشته باشید بعد صحبت کنید ، پورشه ماکان از دید شما ماشین لوکس نیست اما تیگوان …..، اگر شرکت فولکس این قیاس شما رو بخونه (اگرچه متوجه منظور نهفته و جانبدارانه شما نیست ) حتما پاداش خوبی بهت میده ، واقعا جای تأسف داره از هر ابزاری استفاده میکنید تا آنچه را نمی پسندید بد جلوه دهید ، امان از قلمهای سفارشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز