زمین رایگان یکی از نامزدهای انتخابات به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

لست سکند

یکی از نامزدهای انتخابات 1400 اعلام کرد برنامه جامعی برای حل مشکل مسکن تدوین کرده است که اعطای زمین رایگان نیز در آن گنجانده شده است.

به گزارش کاماپرس، برخی برنامه های اعلام شده توسط کاندیداهای مشهور انتخابات 1400 با وجود آن که ابعاد و زوایای دقیق آنها هنوز روشن نشده از جذابیت برخوردار است و می تواند اقشار مختلف را از ذهنیت نامزد مذکور در مورد مشکلات اصلی جامعه باخبر کند.

گرانی مسکن و اجاره خانه هم مشکل بزرگ جوانان و اقشار کم درآمد به شمار می رود هر نامزدی که در این زمینه برنامه تحول آفرینی ارائه کند می تواند نظر افکار عمومی را به خود جلب کند.

تاکنون از میان کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 1400، سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا بوده که به معضل مسکن پرداخته و برنامه کلی خود را در حوزه مسکن اطلاع رسانی کرده است.

وی در این باره به ایلنا گفته است؛ مدل ما (برای حل معضل مسکن) این است که صاحبان سرمایه را تشویق کنیم تا سرمایه‌ها را وارد حوزه ساخت و تولید مسکن کنند.

راز آسمان پایتخت

ساخت 4 میلیون خانه برای کم درآمدها، کارگران، فرهنگیان و جوانان

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا که تجربه مدیریت ابرپروژه های عمرانی فراوانی را نیز در سابقه خود دارد این را هم گفته است که زمین در طرح مذکور رایگان خواهد بود و اراضی ملی را رایگان به کسانی تعلق می گیرد که قصد مشارکت در طرح‌های خانه‌دار کردن مردم داشته باشند.

با وجود آن که محمد توضیح شفاف و دقیقی درباره افرادی که زمین رایگان مورد نظر او را دریافت می کنند نداده اما به نظر می رسد منظور او بیشتر متوجه انبوه سازان بوده است.

ضمنا به نظر می رسد محمد در طرح خود نیم نگاهی به مسکن مهر دارد و معتقد است می توان طرح مسکن مهر را با رفع برخی اشکالات آن در این طرح بازآفرینی کرد.

وی درباره تعداد خانه ای که در طرح او برای اقشار فاقد مسکن ساخته می شود، گفته است: بر اساس بررسی های انجام شده در این طرح 4 میلیون واحد مسکونی واحد طی 4 سال ساخته خواهد شد و اولویت اول دریافت این خانه ها با 3 دهک کم درآمد خواهد بود و مسکن کارگری،‌ مسکن فرهنگیان، مسکن جوانان در اولویت ساخت هستند.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز