مسی چگونه پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال شد ؟

ژیوار

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین که کلکسیونی از جام دارد، حالا با تکرار قهرمانی با تیم آرژانتین تبدیل به پرافتخارترین بازیکن دنیا در تاریخ فوتبال شد.

به گزارش کاماپرس، فینال رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ دوشنبه 25 تیر بین تیم‌های ملی آرژانتین و کلمبیا برگزار شد و طی آن آلبی سلسته بار دیگر عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

این بازی با تساوی بدون گل دو تیم در پایان وقت معمول همراه بود و در وقت اضافه تکلیف قهرمان مشخص شدد. لائوتارو مارتینز در دقیقه ۱۱۲ گل قهرمانی آرژانتین را به ثمر رساند تا این تیم برای دومین بار متوالی جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

در این بازی لیونل مسی به دلیل آسیب دیدگی ناحیه مچ پا مجبور شد در دقیقه ۶۷ از زمین خارج شود. اشک‌های او روی نیمکت آرژانتین تمام دوربین‌های حاضر در ورزشگاه را به سمت خود معطوف کرد.

به نقل از مهر، با این حال مسی در پایان مسابقه جام قهرمانی را به عنوان کاپیتان تیم بالای سر برد.

لیونل مسی با کسب این قهرمانی کارنامه پرافتخاری از کسب عناوین متعدد موفقیت فردی و تیمی را از آن خود کرد و از این طریق به پر افتخارترین مرد تاریخ فوتبال در دنیا تبدیل شد.

بر این اساس، لیونل مسی با قهرمانی در کوپا آمریکا ۲۰۲۴، از رکورد دنیل آلوز بازیکن تیم ملی برزیل نیز عبور کرد تا صاحب ۴۵ عنوان فردی و تیمی باشد. مسی همچنین با آرژانتین در ۵ سال اخیر ۴ قهرمانی کسب کرده است.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز