مرگ آزاده نامداری از حالت جنایی خارج شد

لست سکند

سخنگویی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خود مرگ آزاده نامداری را یک حادثه جنایی ندانست و اعلام کرد: تاکنون بر اساس تمام بررسی های قضائی و بررسی پزشکی قانونی، جنایی بودن این موضوع منتفی است و پرونده جنایی نیست.

به گزارش کاماپرس، در حالی که بررسی های مقدماتی مسمومیت دارویی را علت مرگ آزاده نامداری مجری شناخته شده صدا و سیما اعلام کرده اند و فرضیه خودکشی وی محتمل ترین گزینه برای مسمومیت دارویی مطرح شده است هنوز زمزمه هایی درمورد قتل این مجری به انگیزه های مختلف شنیده می شود.

همسر و برخی بستگان آزاده نامداری نیز معتقدند مسمومیت دارویی او  نیز به صورت آگاهانه نبوده و او اشتباها داروهای آرامبخش را با تعداد زیاد مصرف کرده است. ضمنا پلیس آگاهی از دست نوشته های باقیمانده از نامداری برداشتی درباره وصیت نامه بودن این نوشته ها ندارد.

جنایتی اتفاق نیفتاده است

به هر شکل بر اساس آخرین خبر، سخنگوی قوه قضاییه امروز درخصوص علت فوت آزاده نامداری و نتیجه پزشکی قانونی، جنایی بودن این حادثه را رد و اظهار کرد: تا امروز بررسی های قضائی و بررسی پزشکی قانونی، جنایی بودن این موضوع را منتفی می‌داند و پرونده جنایی نیست. بر همین اساس در فضایی آرام، قاضی مربوطه تصمیم لازم را اتخاذ می‌کند. وی تاکید کرد: باید اجازه دهیم فضای جامعه آرام باشد.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است جنایی نبودن مرگ آزاده نامداری به معنای این است که جنایتی در این پرونده اتفاق نیفتاده است.

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز