مرور عملکرد تپسی در سال 98

شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس یا به اختصار تپسی فعالیت خود را از خرداد 95 شروع کرده و با گسترش فعالیت خود توانسته است به 17 شهر در کشور سرویس تاکسی اینترنتی ارائه دهد.تپسی با یک تیم جوان و خلاق جایگاه مطمئنی در عرصه کسب و کارهای اینترنتی کشور به دست آورده است.

کاما پرس در ادامه بررسی برندهای شاخص ملی،به بررسی عملکرد تپسی در سال 98 پرداخته است؛

تپسی جدید!

جدیدترین نسخه افزار تپسی با قابلیت‌های تازه و ظاهری کاملا متفاوت (لوگو جدید تپسی و رنگ نارنجی آن) بهمن ماه 98 رونمایی شد. تپسی، همزمان با ارائه نسخه جدید اپلیکیشن، تصویر جدید برند تپسی را هم با رنگ و رویی تازه معرفی کرد.مهمترین تغییرات نسخه جدید اپلیکیشن تپسی، علاوه بر تغییر رنگ و نشان برند، شامل بروز شدن معماری نسخه‌های اندروید و تحت وب این اپلیکیشن و ارائه قابلیت‌های جدیدی است که تجربه کاربری بهتری برای کاربران آن فراهم می‌کند.

همچنین نسخه تحت وب یا PWA تپسی نیز که پیش از این رونمایی شده و مورد استفاده کاربران مختلف به ویژه افراد دارای گوشی‌هایی با سیستم عامل iOS، قرار گرفته بود، در این نسخه ارتقا یافته است..

آریاک سفر

تپ‌سی، صاحب نشان امین‌الضرب 

نشان و لوح کارآفرینی امین‌الضرب، از سوی اتاق بازرگانی تهران به پاس فعالیت خلاقانه به مدیرعامل تپسی اعطا شد.چهارمین دوره اعطای نشان امین‌الضرب، دوشنبه (۲۳ دی98) همزمان با صد و سی و ششمین سال تاسیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، برگزار شد.در این مراسم علاوه بر میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپ‌سی، از هشت چهره برگزیده حوزه اقتصادی در بخش خصوصی تقدیر شد.

تپ‌سی و دسترس‌پذیری برای نابینایان، ناشنوایان و توان‌یابان حرکتی

اپلیکیشن تپ‌سی، برای نابینایان، کاملا دسترس‌پذیر شده و امکاناتی جهت تسهیل سفر ناشنوایان و توان‌یابان حرکتی در اپلیکیشن اعمال شد. گزینه های مختلف اپلیکیشن تپ سی لیبل گذاری شده است تا نابینایان بتوانند به راحتی از این نرم افزار استفاده کنند.برای ناشنوایان نیز در اپلیکیشن تپ‌سی این امکان فراهم شده تا مسافر بتواند در قسمت پروفایل خود مشخص کند که ناشنوا یا کم‌شنواست و در نتیجه سفیر در هنگام قبول درخواست، از این موضوع باخبر شده و مناسب با شرایط عمل خواهد کرد.

توان‌یابان حرکتی نیز می‌توانند با رفتن به پروفایل خود و انتخاب گزینه‌ی ویلچر/عصا دارم، این آگاهی را در هنگام قبول درخواست به رانندگان بدهند تا آن‌ها بتوانند متناسب با شرایط عمل کرده و خودروی خود را آماده سازند.تپسی در جهت دسترس‌پذیر کردن هر چه بیشتر خدماتش برای افراد دارای معلولیت حرکتی، سفرهای این کاربران تپ‌سی بدون کمسیون خواهد بود.

مطالب مرتبط را از دست ندهید:

باشگاه مشتریان تپسی

باشگاه مشتریان تپسی با عنوان سفینه تپسی بهمن ماه 98 آغاز به کار کرد. تپسی، اولین تاکسی اینترنتی است که برای تمامی کاربران خود، یک باشگاه مشتریان ارائه داده است.سفینه تپسی، چهار سطح مختلف دارد و تمامی کاربران تپسی می‌توانند بسته به تعداد سفرهایی که طی فصل گذشته داشته‌اند، در یکی از این سطوح قرار گیرند. سطوح سفینه تپسی عبارتند از زمین، ماه، خورشید و کهکشان تپسی. سفرهایی که در یک فصل می‌روید، امتیازهای شما در فصل بعد را تعیین می‌کنند.هر کاربر تپسی، با هر سفری که با تپسی طی می‌کند یا هر مبلغی که در تپسی خرج می‌کند، تعدادی امتیاز دریافت می‌کند که با مجموع آن‌ها می‌تواند از برندهایی که با تپسی در این پروژه همکاری می‌کنند، تخفیف‌های مختلف دریافت کنند.در باشگاه مشتریان تپسی، برندهایی چون دیجی‌کالا، پارس آنلاین، تخفیفان، چیلیوری، تیوال، سینما تیکت، گلیتال و نوار، محصولات خود را به اعضای این باشگاه با تخفیف ارائه می‌دهند.این قابلیت تپسی، برای تقدیر از کاربرانی طراحی شده که همیشه به این برند وفادار بوده‌اند. در پاسخ به حس تعلق این کاربران که همیشه با تپسی سفر می‌روند، سفینه تپسی به پرواز درآمده است.

قابلیت‌های هوشمندی تپ‌سی

اپلیکیشن تپ‌سی، تنها یک واسطه‌ برای رسیدن رانندگان به مسافران یا برعکس نیست. این اپلیکیشن، یکی از مزیت‌های رقابتی خود را نسبت به سایر تاکسی‌های اینترنتی، قابلیت‌های هوشمند خود می‌داند. قابلیت‌هایی که بر اساس تحلیل رفتار مسافران در سفرهای گذشته، می‌توانند جزییات سفر را به گونه‌ای تنظیم کنند که از اتلاف وقت، انرژی و البته هزینه، جلوگیری شود.از جمله این قابلیت های جدید اضافه شده: پیشنهاد مبدا جایگزین، پیشنهاد مبدا، پیشنهاد مقصد و… می باشند.

امکان درخواست تاکسی از طریق اپلیکیشن تپسی

امکان درخواست اختصاصی تاکسی‌های زرد و سبز شهری در اپلیکیشن تپسی، سرویس جدیدی است که این شرکت به کاربران خود ارائه کرده است. با استفاده از این سرویس، کلیه مسافران این تاکسی اینترنتی می‌توانند برای سفرهای درون‌شهری خود، درخواست سفر با تاکسی‌های زرد و سبز دهند.

در نتیجه افزوده شدن سرویس درخواست تاکسی به اپلیکیشن تپسی، آن دسته از مسافرانی که به هر دلیل، مانند وارد شدن به محدوده طرح ترافیک در طول روز، مایل به استفاده از تاکسی‌های زرد و سبز هستند، می‌توانند به صورت اختصاصی برای این دسته از تاکسی‌ها درخواست سفر دهند. لازم به ذکر است که کرایه سفر با این تاکسی‌ها تفاوتی با قیمت‌های سرویس کلاسیک تپسی ندارد.سرویس درخواست تاکسی، یکی از مجموعه قابلیت‌های جدیدی است که تپسی به تازگی از آنها رونمایی کرده است.

تجهیز ناوگان تپسی به اقلام بهداشتی

با توجه به اهمیت تلاش همگانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تپسی نیز تلاش کرده است با توزیع اقلام بهداشتی، ارائه نکات آموزشی و بهداشتی به سفیران تپسی، راه‌اندازی خط ویژه تماس سفیران با کارشناسان برای پاسخ به سئوالات بهداشتی آنها، سفرهای امن‌تری در شرایط فعلی فراهم کند.

رویداد جذب کارآموز از دانشگاه تهران

رویداد کارآموزی دانشگاه تهران، روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۸ در دانشکده‌ی برق و کامپیوتر این دانشگاه، برگزار شد. در این رویداد، مجموعه‌ی تپ‌سی، اسنپ، کافه بازار و دیجی کالا شرکت داشتند.
در طی این رویداد، دانشجویان این دانشکده، با فضای کاری شرکت‌ها و انواع فرصت‌های شغلی آن‌ها آشنا شدند و استعداد‌های آن‌ها مورد سنجش قرار گرفت.

ارائه‌ی مدیر تیم محصول تپ‌سی در سایکل میتز

سایکل میتز، مجموعه‌ای از نشست‌هاست که طی آن‌ها اعضای استارتاپ‌های موفق، به ارائه و تبادل تجربه‌های خود می‌پردازند.سومین دوره‌ی برگزاری سایکل میتز مهر ماه 98 با عنوان «تهران تا سیلیکون ولی» برگزار شد. در این دوره هم سخنرانانی به نمایندگی از کسب و کارهای دیجیتال، از تجربه‌های موفق خود از سیلیکون ولی تا لندن و تهران گفتند.موضوع ارائه‌ی اردلان،مدیر تیم محصول تپ سی نحوه‌ی تولید محصول مشتری محور بود. او با شرح و بسط موضوع و ارائه‌ی مثال‌هایی از روند شکل‌گیری یک محصول در تپ‌سی، از این رویکرد دفاع کرد که بهتر است نظر کاربر در برنامه‌ی توسعه‌ی محصول، اثرگذار باشد. معمولا تیم محصول تپ‌سی، چهار دسته از موضوعات را مد نظر قرار می‌دهد که عبارتند از: مواردی که به رشد کسب و کار می انجامند، موارد استراتژیک مانند نقشه، موارد تکنیکال و در نهایت مواردی که با کاربران رابطه‌ی مستقیم دارد.

بورسیه‌ تحصیلی سفیران تپ‌سی

بورسیه تحصیلی رانندگان تپ‌سی: طی یک نظرسنجی‌ از سفیران تپ‌سی، ۶۰ درصد از سفیران، به ادامه‌ی تحصیل در دانشگاه، علاقه نشان دادند. همچنین ۳۰ درصد سفیران، علت عدم ادامه تحصیل خود را کمبود وقت و ۲۰ درصد دیگر، هزینه‌ی تحصیل می‌دانستند.به همین دلیل، تپ‌سی در اقدامی، امکان ادامه‌ی تحصیل سفیران و خانواده‌ی‌های آن‌ها را در دانشگاه تسهیل کرد. حالا سفیران برتر تپ‌سی و یکی از اعضای خانواده‌ی آن‌ها، می‌توانند از بورسیه‌ی تحصیلی تپ‌سی استفاده کنند.این افراد می‌توانند در موسسه‌ی آموزش عالی رایانه‌ای تهران تحصیل و مدرک کارشناسی معتبر با مهر وزارت علوم دریافت کنند.

اختصاص یک سوم درآمد تپ‌سی به رانندگان این شرکت

در آبان ماه سال 98 با ابلاغ طرح سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت این حامل انرژی، رانندگان تاکسی‌های آنلاین با نگرانی‌هایی در ارتباط با افزایش هزینه‌های جاری‌شان روبه رو شدند. به همین دلیل تپ‌سی برای حمایت از رانندگان خود و کاهش نگرانی آنها، یک سوم درآمدش را به آنها اختصاص داد. به این ترتیب کمیسیون این شرکت از ۱۵ درصد به ۱۰ درصد کاهش یافته و ۵ درصد باقی مانده به درآمد رانندگان اضافه می‌شود.

 

مرتبط با : تپسی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز