مراکز خرید ارزان قیمت تور دبی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کسانی که با هدف خرید به دبی سفر می‌کنند، مجبور به کاهش هزینه‌های سفر خود هستند. برای این دسته از افراد در گام اول، خرید ارزان‌ و با بهترین قیمت تور دبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بازارها و مراکز خرید دبی و ارائه نکاتی در مورد نحوه رزرو با بهترین قیمت تور دبی پرداخته است.

مراکز خرید اوت لت دبی

کسانی که به دنبال خرید ارزان در دبی هستند، حتما بازدید از مراکز خرید اوت لت این شهر را در برنامه سفر خود قرار می‌دهند. این مراکز خرید در دنیا به داشتن برندها و اجناس ارزان معروف هستند و جزو شلوغ‌ترین مراکز خرید و بازارها محسوب می‌شوند.

به عنوان نمونه، مرکز خرید اوت لت دبی در جاده العین قرار دارد و معماری زیبای گنبدی آن، این مرکز خرید را از دیگر ساختمان‌های مشابه، متمایز کرده است. بیشتر فروشگاه‌های این مرکز محصولات خود را با تخفیف بسیار بالا به مشتریان و گردشگران عرضه می‌کنند. برندهای مطرح جهانی نیز در این بازارهای ارزان حضور دارند و اینطور نیست که فقط برندهای گمنام و کمتر شناخته شده در مراکز خرید اوت لت عرضه شوند.

علاوه بر مرکز خرید اوت لت دبی، مرکز خرید دیگری با نام اوت لت ویلیج نیز در همسایگی دبی پارک دقیقا با هدف ارزان‌فروشی محصولات برند با کیفیت احداث شده است. این مرکز برای گردشگران و متقاضیان خرید ارزان قیمت تور دبی ایده­آل‌ است. اوت لت ویلیج همانند یکی از خیابان‌های ایتالیا و با معماری بسیار جالب و جذاب ساخته شده و به گردشگران حس پیاده‌روی در خیابان‌های مخصوص خرید شهرهای توریستی اروپایی می‌دهد. این مرکز خرید که از آن به نام مقصد مد گردشگران دبی نیز نام برده می‌شود، دارای فود کورت بی‌نظیر و زیبایی است که امکان استراحت حین خرید را به گردشگران می‌دهد.

خیابان الفهیدی و بازار سنتی بور دبی

کسانی که به دنبال خرید ارزان در سفر خود هستند، باید از مراکز خرید لوکس و گران‌قیمت دبی فاصله گرفته و رو به بازارهای سنتی و زیبای دبی بیاورند. یکی از این بازارهای زیبا و قدیمی دبی، بازار بور نام دارد. پارچه‌های خاص، کفش و لباس، سوغاتی و حتی پوشاک ملل مختلف مانند هندی‌ها در این بازار به وفور یافت می‌شود.

معماری بازار بور نیز بسیار زیبا و مناسب عکاسی در سفر است. مغازه‌داران در این بازار به مشتریان خود تخفیف می‌دهند و از روش‌های سنتی فروش و چانه‌زنی به جای روش‌های مدرن تخفیف امروزی استفاده می‌کنند.

بازار بور در منطقه الفهیدی دبی قرار دارد. خیابان الفهیدی به خودی خود نیز یک منطقه تجاری با اجناس ارزان‌قیمت محسوب می‌شود. این خیابان علاوه بر بازارها، مملو از مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی است که در تمام قسمت‌های آن مشغول عرضه محصولات مختلف هستند. حتی ابزار الکترونیکی مانند لپ تاپ و تلفن همراه نیز با قیمت بسیار مناسبی در این خیابان به فروش می‌رسد. خیابان‌های این بازار مناسب خریدارانی است که به قدرت چانه‌زنی خود اعتماد کامل دارند.

نکاتی برای خرید ارزان قیمت تور دبی

یافتن بهترین و ارزان‌ترین قیمت تور دبی، جزو اولین قدم‌ها برای یک سفر اقتصادی است که با رعایت نکاتی می‌توان به آن دست یافت. برای نمونه می‌توان با انتخاب درست هتل تا حد زیادی هزینه سفر خود را کاهش داد. بیشتر هتل‌های دبی دارای استانداردهای بالایی برای گردشگران هستند و حتی هتل‌های سه ستاره نیز از نظر تمیزی و خدمات جزو بهترین هتل‌های جهان محسوب می‌شوند؛ بنابراین لازم نیست که تور خود را با هتل پنج ستاره رزرو کنید و یک هتل سه ستاره خوب هم می‌تواند تا حد زیادی در پایین آوردن قیمت تور دبی تاثیرگذار باشد.

همچنین اگر زمان سفر خود را به ماه‌های گرم سال منتقل کنید، بدون شک تورهای ارزان‌تری را برای دبی خواهید یافت. استفاده از بلیط چارتر و تورهای لحظه‌ آخری نیز برای آغاز یک سفر اقتصادی به دبی موثر خواهد بود.

ارزان‌ترین قیمت تور دبی در «طاها گشت»

طاها گشت یکی از بهترین آژانس‌های گردشگری در زمینه برگزاری تورهای خارجی و داخلی است. این آژانس گردشگری علاوه بر برگزاری تور، در زمینه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نیز فعالیت می‌کند. طاها گشت با تجربه 29 ساله خود در حوزه گردشگری، جامع‌ترین سیستم رزرواسیون آنلاین را در کشور ایجاد کرده است.

علاقه­‌مندان برای رزرو آنلاین تور، بلیط هواپیما و هتل می‌توانند به وبسایت www.tahagasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02124825000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : طاهاگشت
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز